SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Fijn dat je je bij mijn mening schaart.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
Depay zal best een aardige speler zijn, maar ik vind het 3 keer niks. Ik zou me helemaal kapot ergeren als hij weer van 40-45 meter op goal schiet.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Depay heeft een zware jeugd gehad want in Jong PSV is hij wel eens geïnterviewd door Thijs Slegers en twitter Rik.
Maar wat betreft Bakkali zit je echt helemaal mis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je je bij mijn mening schaart.
't zal wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wat betreft Bakkali zit je echt helemaal mis.
tja. Die posts van psv'er worden weggehaald..quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen PSV vs Ajax discussie a.u.b.
Oh wacht...
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 20-10-2013 om 15:16:32#FC Groningen - #PSV qua kansen 1-5. #PSV verzuimt te scoren, daardoor is het 0-0. reageer retweet
preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja. Die posts van psv'er worden weggehaald..
maar ja feedback topic he !
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja. Die posts van psv'er worden weggehaald..
maar ja feedback topic he !
ah bevestiging.quote:
Dat jij iedere keer jankt om zogenaamd onrecht, dat zegt ook genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah bevestiging.
Nou je wilde toch een voorbeeld. Hier was die dan. En de manier waarop je er op reageert zegt inderdaad weer genoeg.
Welke site gebruik je?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Klich heeft er zin in.
hoe is het met de meisjes stijn?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij iedere keer jankt om zogenaamd onrecht, dat zegt ook genoeg.
Vind je FIFA14 leuk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bakkali gaat tweede helft vijf keer scoren.
Ik heb Klich in m'n team.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Klich heeft er zin in.
Ik ben 22.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, je bent dus niet helemaal 100.
Sowieso het pak. Zijn hoofd glimt niet, dat schittert.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat glimt er meer, het pak of het hoofd van Lambiek?
[ afbeelding ]
Ik vind de titel van het filmpje wel een beetje misleidend.quote:
Ik vond het een erg leuk filmpje.quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef newguy3000 het volgende:
ff tussendoor; als Willem II van z'n uitcomplex afgeraakt promoveren ze zeker, als dat niet gebeurd zal MVV kampioen worden
Jij hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef newguy3000 het volgende:
ff tussendoor; als Willem II van z'n uitcomplex afgeraakt promoveren ze zeker, als dat niet gebeurd zal MVV kampioen worden
ff tussendoor: niemand geeft een fuck.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef newguy3000 het volgende:
FC Eindhoven gaat kampioen worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef newguy3000 het volgende:
xdquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
haha die calimero plaatje in je ui xD super tof lololol xD
Oke. Bedankt voor deze waardevolle informatie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nu maar PEC - ADO kiekn ipv Grunn - PSV.
Moeilijk om wakker te blijven bij die wedstrijd, kijk inmiddels Fiorentina-Juventusquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Graafschapquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
ff tussendoor: niemand geeft een fuck.
Waarom MVV? Die staan nu al zes punten achter Dordrecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef newguy3000 het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke. Bedankt voor deze waardevolle informatie.
Moeilijk om wakker te blijven in een duel met 3 goals voor rust?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk om wakker te blijven bij die wedstrijd, kijk inmiddels Fiorentina-Juventus
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo is ie net wat beter ja, tot 17 november nog.
wtfquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die moet pakketjes afleveren als zwarte piet.quote:
Balotelli IIquote:
Ah. GGMM is vergeten uit te loggen op de zorginstelling en tong zit er nu achter.quote:
Cambuur speelt echt het allersaaiste voetbal van de hele Eredivisie dus ik hoop het voor je.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ - Cambuur wordt een interessante pot.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. GGMM is vergeten uit te loggen op de zorginstelling en tong zit er nu achter.
In 1983 hadden spelers tenminste nog zwarte schoenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. GGMM is vergeten uit te loggen op de zorginstelling en tong zit er nu achter.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit gewendquote:
Je faalde.quote:
Denk 't niet Job!quote:De tweede helft is begonnen, kan ADO nog iets doen om erger te voorkomen?
Kan wel hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt geen spaties tussen img tags zetten gr gr.
Verschil in doelsaldo is nu nog vier, ik denk niet dat dat 'm gaat wordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
Lekker bezig in 't Noorden zo te zien! Kan PEC mooi over PSV heen
gelijkkomen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
Lekker bezig in 't Noorden zo te zien! Kan PEC mooi over PSV heen
Oh, zou toch zweren dat ik vooral het uitvak gehoord heb. Maar dan zullen de Groningen supporters PSV wel aangemoedigd hebben tot nu toe, sportief.quote:
als pec er 3 maakt en groningen 2..quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschil in doelsaldo is nu nog vier, ik denk niet dat dat 'm gaat worden
3-0 in de eerst helft is een mooie opmaat naar 8-0quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
/care, PSV verliestquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijg je ervanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die mensen die gister riepen morgen staat PSV eerste
Het kan wel, ja. Maar PSV met drie doelpunten verschil er af tegen Groningen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als pec er 3 maakt en groningen 2..
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
3-0 in de eerst helft is een mooie opmaat naar 8-0
speel jij nooit fifa?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kan wel, ja. Maar PSV met drie doelpunten verschil er af tegen Groningen?
Ach, Grunn heeft Feyenoord toch ook ooit eens thuis mooi klop gegeven? Alles kan in de eredivisiequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
psv wint nog welquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die mensen die gister riepen morgen staat PSV eerste
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee het is een mietjequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bakkali voor de rest van het seizoen
Maar niet altijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
''vrije trap buiten het strafschop gebied''
dat is wel vaker zo reitsma
Vroeger niet. Ik mis de indirecte vrije trapquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
''vrije trap buiten het strafschop gebied''
dat is wel vaker zo reitsma
http://www.picgifs.com/clip-art/calimero/quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef RubenSosa het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 20-10-2013 15:36:38 ]
zozo, dat ik dat nog mag meemaken
De nieuwe Fischer. Alleen dan wel goed.quote:
echt mod waardigquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.picgifs.com/clip-art/calimero/
Kies zelf maar een leuke uit.
O jawel hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
We mogen niet scoren, zoveel is duidelijk.
Inderdaad. Moeilijke struggles.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
We mogen niet scoren, zoveel is duidelijk.
Doe lekker in de feedback topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet zo piepelen man. Dat weet je toch als je hier post.quote:
Hoe speelt Maher dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Moeilijke struggles.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe lekker in de feedback topic
kan hij ook niets aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe lekker in de feedback topic
Solliciteer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goh, hij heeft zich hervonden of wat? Beetje laat, maar hey: beter laat dan nooit!quote:
Je stream loopt achter.quote:
Terecht hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |