Mooi zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was het waard. Veel mensen gesproken, mooie whisky's mogen uitschenken en met ruim 800 bezoekers over 2 sessies verdeeld was het zeker weer (8e keer dit jaar) een succes.
De ambassadrice van Cuba is een aardige dame en ze spuugt er ook jet in. Begeleidt door de organisator en de burgemeester van IJmuiden liep ze alle stqnds af en proefde er lustig op los. Leuk...
Cuba staat dus aan onze kant, mochten de Russen binnn komen vallen...
De voorraad in je lichaam?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef iamredleader het volgende:
Hoppa, voorraad Guinness weer op peil
Poe & Tin?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik voel me best raar nu ik mijn katten Russische namen heb gegeven...
Ik ben nooit fan van haar geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal weer veel plezier bij Anouk vandaag!!
is ze weer ziek of zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal weer veel plezier bij Anouk vandaag!!
quote:
Dank voor de tip.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra (en andere WO II geïnteresseerden), vanavond 21:00 BBC2 over de Engelse scheepvaart in de ooorlog.
Balenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat je met je hand over broek gaat en denkt 'hey, da's koud'. Broek stuk. Damn it, hij zat zó lekker
TX, even kijken hoe de avondplanning gaat lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra (en andere WO II geïnteresseerden), vanavond 21:00 BBC2 over de Engelse scheepvaart in de ooorlog.
Dat was wel de plek die stuk isquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef wyccie het volgende:
Bij mij slijten spijkerbroeken alleen tussen de benen. De beleving van Etcie heb ik dan ook nooit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat je met je hand over broek gaat en denkt 'hey, da's koud'. Broek stuk. Damn it, hij zat zó lekker
quote:
Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe moet kopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wat raar appeltjes plakken dan.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wat raar appeltjes plakken dan.
Thanksquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuk Etc.! Dat is van dat spul waar je raamstickers mee maakt toch?
Detailsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik maakte de grap niet. En heb ook niet om pics gevraagd
Tinuviel toegevoegd als deelnemer in de OP...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef wyccie het volgende:
Tinu, natuurlijk mag je meedoen, leuk! Wil je dat ik Red met jou uitsluit als match, of maakt het jullie niks uit?
Dat doen mannen normaal gesproken niet, alleen jouw man...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef Tinuviel het volgende:
Red slaapt al. Hoe doen mannen dat toch? Ze draaien zich in bed om, doen de ogen dicht en zijn zo in slaap gevallen.
Dankje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tinuviel toegevoegd als deelnemer in de OP...
Help, jouw man heeft een hobby, is een klusser en valt als een blok in slaap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje.
Nou niet alleen mijn man. Ik weet dat mijn moeder zich altijd beklaagde dat mijn vader zo was. Maar hij zelf zei altijd, dat hij zich dat had aangeleerd in zijn loopbaan als arts in het ziekenhuis, zo pakte hij elke minuut slaap, die hij kon krijgen.
Het is al vaker langs gekomen, maar is kaasfondue wel koosjer? Er staat me iets van bij dat je geen zuivel met vlees mocht combineren, of doen jullie dat sowieso niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:44 schreef iamredleader het volgende:
De kaasfondue was overigens niet slecht, maar ik ga nog wat schaven ( hur hur ) aan de samenstelling en de bereiding
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:20 schreef ß het volgende:
De vossenjacht heb ik ook weer overleefd. Nu wel ongelofelijk moe, sinds zaterdagochtend 8.30h niet meer geslapen. Maar het resultaat mag er zijn, we zijn achtste (van de 63) geworden! Ons beste resultaat ooit, terwijl we met een relatief klein team waren (15-20 mensen gemiddeld terwijl sommigen er wel meer dan 50 hebben). En wij plezier tijdens het spel belangrijker vinden dan een hoge eindklassering. Al met al een super weekend gehad, maar nu zo slapen.
Tim, daarom doen we er ook geen vlees bij. Dan is het gewoon kosjer. Wij fondueden gewoon met allemaal groenten, aardappel, brood en gevulde eieren erbij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is al vaker langs gekomen, maar is kaasfondue wel koosjer? Er staat me iets van bij dat je geen zuivel met vlees mocht combineren, of doen jullie dat sowieso niet?
Gewone kaas an sich kan dan al niet door het stremsel lijkt me? (nou is er tegenwoordig genoeg kaas met microbieel stremsel te krijgen dus an sich geen probleem)quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is al vaker langs gekomen, maar is kaasfondue wel koosjer? Er staat me iets van bij dat je geen zuivel met vlees mocht combineren, of doen jullie dat sowieso niet?
Klopt er mag geen dierlijk stremsel in zitten, maar er is ook kosjere kaas.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die vossenjacht klinkt gaaf inderdaad!
[..]
Gewone kaas an sich kan dan al niet door het stremsel lijkt me? (nou is er tegenwoordig genoeg kaas met microbieel stremsel te krijgen dus an sich geen probleem)
Mogge
Jij kaasfonduet met vleesquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat beperkt mijn schade mbt mijn totale gebrek aan geduld, empathie en zelfbeheersing van de laatste weken.quote:
Thanksquote:
Het plakt wel in elk gevalquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef wyccie het volgende:
Etcie, is dat plakverf? Als het droog is plak je het op de spiegel?
Nijntje is 1 geheel, de sterren zijn losquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:20 schreef MadMaster het volgende:
Ow, het zijn dus allemaal losse plakplaatjes, dacht dat het al één geheel was...
Tijd terug was daar nog een vermakelijk topic over, dus ik vroeg me af of het serieus wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep 'm ook al niet helemaal...
Je kan van alles en nog wat in de kaas hangen. Als je bijvoorbeeld ham van degelijke kwaliteit hebt (dus niet uit blik), dan werkt dat primaquote:
Indien waar (ik heb niet alles gelezen): wat sneuquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef Bart het volgende:
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.
Ik kwam niet meer bij.
Ik doe het ook nooit. Ik weet wel dat je het met brood doet en eventueel met wat groente. Je eet dus eigenlijk brood en snoepgroente met een dikke laag kaas als avondeten. Daarom hoeft het van mij ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik kaasfondue nooit, dus vandaar deze misschien rare vraag: dat doe je niet met vleesOf misschien beter gezegd: waarmee doe kaasfondue je? Het enige dat ik kan verzinnen is brood en dat lijkt me vrij snel vrij saai.
Er is ook vlees, zoals ham, dat niet gegaard hoeft te worden. Dat kan je er best in dopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Ik weet wel dat je het met brood doet en eventueel met wat groente. Je eet dus eigenlijk brood en snoepgroente met een dikke laag kaas als avondeten. Daarom hoeft het van mij ook niet.
Ik lees net dat het niet kan met vlees want kaas is niet heet genoeg en heeft te weinig hitte-overdracht.
Dat lijkt me nog smeriger eigenlijk. Dan heb je rauwe ham (met een behoorlijk uitgesproken smaak) waar je kaas met een behoorlijk uitgesproken smaak opsmeertquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Er is ook vlees, zoals ham, dat niet gegaard hoeft te worden. Dat kan je er best in dopen
Ik vond het wel sneu gedrag van die vrienden. Beetje weg lopen. Als ik zoiets zou meemaken zou ik keihard lachen, maar daarna gooi je dat vlees toch gewoon in de pan en heb je alsnog een leuke avond met z'n allen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Indien waar (ik heb niet alles gelezen): wat sneu
Precies. Of je bestelt Chinees, eet je paars aan stokbrood of whatever.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu gedrag van die vrienden. Beetje weg lopen. Als ik zoiets zou meemaken zou ik keihard lachen, maar daarna gooi je dat vlees toch gewoon in de pan en heb je alsnog een leuke avond met z'n allen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu gedrag van die vrienden. Beetje weg lopen. Als ik zoiets zou meemaken zou ik keihard lachen, maar daarna gooi je dat vlees toch gewoon in de pan en heb je alsnog een leuke avond met z'n allen.
Preciesquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Precies. Of je bestelt Chinees, eet je paars aan stokbrood of whatever.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu heb ik trek in kaasfondue.
Het is 9 am
gelukkig maar, anders zagen we nu die vogel een fotootje maken...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
This just happened
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hoorden een harde knal en nadat mijn collega en ik er achter kwamen dat het geen van ons beiden was vonden we dit...
krijgt de vogel ook een fotograf?quote:
fuck it, ik krijg nooit fondue! Ik zou me helemaal scheef vreten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Preciesblunder, jammer, oplossen en dan lekker eten. Als het echt waar is, dan heeft hij z'n vrienden wel leren kennen.
Je moet ook niet alleen brood en groente in de kaas dippen, je moet er wat salades, kruidenboter en vooral diverse andere mooie kazen bij serveren. Kaasfondue is voor mij een excuus om zoveel mogelijk andere dingen er omheen te eten, aangezien ik niet zo van gerechten met gesmolten kaas houd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Ik weet wel dat je het met brood doet en eventueel met wat groente. Je eet dus eigenlijk brood en snoepgroente met een dikke laag kaas als avondeten. Daarom hoeft het van mij ook niet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even lachen naar het vogeltje...![]()
Volgens sommigen ook in de kaasfondue te dopen...
Gekookte ham is niet rauw hequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog smeriger eigenlijk. Dan heb je rauwe ham (met een behoorlijk uitgesproken smaak) waar je kaas met een behoorlijk uitgesproken smaak opsmeert
Je woont in een land waar mensen 's ochtends met de auto naar de lokale fastfoodtent rijden om een breakfast burrito te kopen. In vergelijking is kaasfondue als ontbijt misschien zo gek nog niet...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu heb ik trek in kaasfondue.
Het is 9 am
Heb alleen nooit kaarten voor haar concerten besteld en zal dat ook nooit doen...quote:Hi,
Ik wilde iedereen die een kaartje had gekocht voor het concert van gisteren nog even een persoonlijk bericht sturen. Ik baal echt ontzettend dat ik ook die show heb moeten afzeggen. Ik vind het vooral erg omdat velen van jullie er allerlei dingen voor hebben moeten regelen qua vervoer of oppas of wat dan ook.
Omdat het niet lukt om dit optreden ergens in de komende dagen in te halen zijn we nu aan het nadenken over een alternatief. Ik laat jullie snel meer weten.
Liefs Anouk
Oh, ik dacht ganda / parma etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gekookte ham is niet rauw he. Alleen wel kouder dan de kaas erom
Ach meisquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:03 schreef Lotusss het volgende:
Avond. Zware koppijn terwijl ik maar een half dagje gewerkt heb
Heb ik één keer gegeten en vond ik zooo lekkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond
![]()
Zo, leuke discussie over de kaasfonduevolgende keer maak ik weer vleesfondue
Je flikkert een pan vol met olie. Je snijdt vlees klein, verhit de olie, prikt het vlees op lange vorken en hangt het in de olie tot het gaar is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb ik één keer gegeten en vond ik zooo lekkergeen idee hoe ik het zou moeten maken
In de US verkopen ze ook fonduestellen, heb er daar ooit één gekocht voor mijn schoonzus in Kinkynatti...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je flikkert een pan vol met olie. Je snijdt vlees klein, verhit de olie, prikt het vlees op lange vorken en hangt het in de olie tot het gaar is.
Nog makkelijker danquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de US verkopen ze ook fonduestellen, heb er daar ooit één gekocht voor mijn schoonzus in Kinkynatti...
Jakkie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik maak meestal bouillion, geen olie. Kun je de volgende dag stevige soep met ballen serveren
Truste en dankquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Cursus dag #1: heel leerzaam, intensief, daarna op kantoor nog gewerkt dus nu gesloopt. Ik ga richting nest, tot morgen
Het is een wijze les om te delen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mensen allemaal op hun facebookpagina met de hele wereld delen.
heb ik ooit geprobeerd. Duurde eeuwen voordat het gaar was want de brander werd niet heet genoeg voor een liter bouillon.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik maak meestal bouillion, geen olie. Kun je de volgende dag stevige soep met ballen serveren
Ik zit rond de 30 euro per maand voor WA + beperkt casco. Daar valt trouwens nog op te besparen ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
holy fuck, jongens, wat betalen jullie gemiddeld voor je auto verzekering?
Zo'n 110 euro per maand maar da's allrisk. En dat is ook met maar 3 schadevrije jaren ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je verdient wel weer wat terug op benzine. Het zou er best eens om gaan kunnen spannen wie van ons alles bij elkaar meer kwijt is per maandquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zal wsl meer dan $100 neer moeten tellen
Nietsquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is niet zoveel, ook voor jouw leeftijd. Benzine en auto zelf zijn in de USA veel goedkoper dan hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat zij zegt.quote:
voor mij is het wel veelquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel, ook voor jouw leeftijd. Benzine en auto zelf zijn in de USA veel goedkoper dan hier.
Iets van 60 euro p/m, all-risk...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kom je nog wel uit aan het eind van de maand?quote:
met passen en meten hopelijk...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kom je nog wel uit aan het eind van de maand?
Mijn eerste auto betaalde ik in het eerste jaar 1200 euro per jaar voor. Tweede jaar 900. Je bouwt vanzelf no-claimkorting op. Althans, hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoop t ook! Probeer dat anders ff op een rijtje te zetten, geeft je misschien een hoop rustquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met passen en meten hopelijk...
zie ik erg tegenopquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoop t ook! Probeer dat anders ff op een rijtje te zetten, geeft je misschien een hoop rust
sssht ik heb het wel hoor maar er komen nu weer nieuwe kosten bij en aargh. Als het goed is opslag in een maandquote:
misschien zie je er voor niks tegenop. En anders weet je hoe groot het gat is en hoe je dat kunt dichten.quote:
Ik heb misschien makkelijk lullen, maar ga niet op een grotere voet leven dan je kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sssht ik heb het wel hoor maar er komen nu weer nieuwe kosten bij en aargh. Als het goed is opslag in een maand
Ik heb trage auto's van minimaal 10 jaar oud, en begon pas op m'n 23e met eigen auto. Dat scheelt flinkquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn eerste auto betaalde ik in het eerste jaar 1200 euro per jaar voor. Tweede jaar 900. Je bouwt vanzelf no-claimkorting op. Althans, hier.
Ik had op mijn 18e een Nissan 200SXquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb trage auto's van minimaal 10 jaar oud, en begon pas op m'n 23e met eigen auto. Dat scheelt flink. Thunderbird en Impreza waren wat duurder, maar ook daarmee haalde ik de 1200 lang niet
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had op mijn 18e een vriendin. Dure grap wel
.
True that.quote:
Geloof ik meteenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had op mijn 18e een Nissan 200SX. Dure grap wel
.
Ik heb nu al een maand geen tv-abonnement meer, en ik geloof dat ik er niet heel veel aan misquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef B.ertha het volgende:
Nieuw programma: bridalplasty. Wat ik er nu van zie is dat enkele bruiden in spe strijden om het winnen van cosmetische ingrepen om maar zo mooi mogelijk te zijn op hun bruiloft..
SYTYCD is weer begonnen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nu al een maand geen tv-abonnement meer, en ik geloof dat ik er niet heel veel aan mis
So I think I'm not going to watch thatquote:
Best wel leuk vrouwelijk schoon hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
So I think I'm not going to watch that
De kans dat de aanstaande echtgenoot dan alsnog 'Nee' zegt wordt daarmee alleen maar groter...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef B.ertha het volgende:
Nieuw programma: bridalplasty. Wat ik er nu van zie is dat enkele bruiden in spe strijden om het winnen van cosmetische ingrepen om maar zo mooi mogelijk te zijn op hun bruiloft..
Dat trucje ken ik nou wel na 5 seizoenen...quote:
Zelfs dat niet...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Best wel leuk vrouwelijk schoon hoor.
Eens hoor. Ik vind het ook een stuk minder boeiend dan in het begin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat trucje ken ik nou wel na 5 seizoenen...
Niet?quote:[..]
Zelfs dat niet...
Tamara.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar wat je leuk vindt...
Onderste rij, tweede van rechts.quote:
Slechte foto.quote:
Heb ik helaas nietquote:
Niet verkeerd toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met dit doen...
Ik snap hetquote:
iets zegt me dat dat niet zo isquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
PS, ik neem aan dat je toch wel iets van een begroting/overzicht van maandelijkse lasten o.i.d. voor jezelf hebt gemaakt?
Stuk beter dan de cover van de playboy aankomende december.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Niks bijzonders ook, een make up-doosje...
Want dat betreft?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Stuk beter dan de cover van de playboy aankomende december.
Die ene muts van GTST. Nina heet ze daar geloof ik. Lelijk monsterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want dat betreft?
Goedemorgen...
Wie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene muts van GTST. Nina heet ze daar geloof ik. Lelijk monster
Wie?quote:
Dat hebben we toch al een keer gezien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Stuk beter dan de cover van de playboy aankomende december.
die link ontgaat mij volledig.quote:
Ik ga het niet uitleggen...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die link ontgaat mij volledig.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=marly+vd+velden
Omdat ze net een B-cup heeft en Tooske niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het resultaat is echter inderdaad bedroevend, een donkere Tooske Ragas.
Die komt ook niet in de Playboy, want die moet een bordje omhangen om aan te geven wat haar voor- en achterkant is...
[ afbeelding ]
En met bovenstaande in het achterhoofd, waarom staat deze dame wel in de PB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ze net een B-cup heeft en Tooske niet?
! spoiler NSFW !Plaatje doet het niet en is dat een B-cup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not my cup of T...
Zou het niet weten, maar voor AA is het te veel in elk gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet en is dat een B-cup?
Not my cup of T...
Doe jij mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:47 schreef Puala het volgende:
Zijn de mailtjes voor SS al verstuurd? Ik heb een mailstoring gehad, dus niets gehad mocht het zo zijn
En voor de PB is het simpelweg te weinig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar voor AA is het te veel in elk geval
Ja en klopt, ik heb mezelf er niet in gezet iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe jij mee?
Heb je nog niet in de OP aangekondigd...
Toegevoegd...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en klopt, ik heb mezelf er niet in gezet idd
Doe maar welquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe maar wel![]()
Ik zal ErwinRommel vanavond vragen of hij ook meedoet
Donequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..], heb jullie in de OP er bij opgenoteerd...
Een Black Pudding in mijn schoen lijkt me wel wat, als het maar geen 1 meter-versie is...
Stuur volledigheidshalve nog wel even een PM naar organisatrice Wyccie...
Waarom voor PB te weinig? Ik ken heel veel mannen die dat veel mooier/ lekkerder/ geiler vinden dan bijvoorbeeld D.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor de PB is het simpelweg te weinig.
Tenzij ze haar gage al in siliconen heeft omgezet voor de foto-shoot...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nij-en-moet-stoppen/
Ik vind dit echt om te janken.
Bij Pipoos inderdaadquote:Etcie, nog niet gereageerd, maar ik vind het tof worden je kraamcadeau.Ik dacht dat het direct op de spiegel moest, maar dat is dus niet zo. Heb je de spullen gewoon bij pipoos (of andere hobbywinkel) vandaan?
Plakt het dan vanzelf op de spiegel bij jouw methode? Of moet je het dan nog lijmen of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]kansloos
[..]
Bij Pipoos inderdaaden het kan vast rechstreeks op de spiegel maar daar kan ik niet goed genoeg netjes voor werken
Plakt vanzelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plakt het dan vanzelf op de spiegel bij jouw methode? Of moet je het dan nog lijmen of iets dergelijks?
Shepherd zegt tegen EénVandaag dat ze als lid van de werkgroep verplicht is nog onderzoek naar het fenomeen van Zwarte Piet te doen, maar dat ze haar persoonlijke mening al klaar heeft.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nij-en-moet-stoppen/
Ik vind dit echt om te janken.
Ja, 'enigszins bevooroordeeld' is zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shepherd zegt tegen EénVandaag dat ze als lid van de werkgroep verplicht is nog onderzoek naar het fenomeen van Zwarte Piet te doen, maar dat ze haar persoonlijke mening al klaar heeft.
Ehm, volgens mij is het beter als ze dan van het onderzoek af wordt gehaald.
Da's mooi!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft morgen een derde gesprek en presentatie.
Eens. Zeker omdat die Verdene al een geschiedenis heeft met claim richting Nederland op dat gebied.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shepherd zegt tegen EénVandaag dat ze als lid van de werkgroep verplicht is nog onderzoek naar het fenomeen van Zwarte Piet te doen, maar dat ze haar persoonlijke mening al klaar heeft.
Ehm, volgens mij is het beter als ze dan van het onderzoek af wordt gehaald.
Vanuit de filosofie van PB zijn dit niet de juiste maten, los van wat ik er zelf van vind...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom voor PB te weinig? Ik ken heel veel mannen die dat veel mooier/ lekkerder/ geiler vinden dan bijvoorbeeld D.
Nouja, ze hebben haar toch gevraagd, dus dan zal de filosofie wel veranderd zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit de filosofie van PB zijn dit niet de juiste maten, los van wat ik er zelf van vind...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:27 schreef Soempie het volgende:
En anders LOTR maar in de ban van de ring...
De vijver is kennelijk leeg gevist, we moeten het nu doen met de left-overs...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben haar toch gevraagd, dus dan zal de filosofie wel veranderd zijn.
sodetandjes PS, dat is wel heel erg kut...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed ik wist niet of ik dit überhaupt zou vertellen maar alas.
Ik had gister echt niks nuttigs te doen op het werk en zat dus een beetje te fokken en auto verzekeringen op te zoeken. Niet heel slim, maar ik had echt niet verwacht dat mijn baasmijn kast in zou stormen, me vertellen dat ik mijn spullen moest pakken, en me de deur uit zou sturen. Bleek dat hij mijn computer aan het tracken was. Vanuit het niets. Na minutenlang smeken gaf hij aan dat ik wel moch mailen. Ik heb verolgens anderhalf uur in de kou op een taxi staan wachten, en die mail gestuurd. Niks gehoord. Uiteindelijk toch achter de auto aangegaan, zodat als ik wat hoor ik meteen kan handelen. Maar nu zit ik dus thuis, en heb nog altijd niks gehoord. What. De. Fok.
gelukkig kun je een beetje zeilenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als het golft,dan golft het goed![]()
het ergste is dat het natuurlijk mijn eigen schuld is, maar zo zonder waarschuwing en wat dan ook
ja.... maar ik heb wel een baan nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gelukkig kun je een beetje zeilen
Whutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had gister echt niks nuttigs te doen op het werk en zat dus een beetje te fokken en auto verzekeringen op te zoeken. Niet heel slim, maar ik had echt niet verwacht dat mijn baasmijn kast in zou stormen, me vertellen dat ik mijn spullen moest pakken, en me de deur uit zou sturen. Bleek dat hij mijn computer aan het tracken was. Vanuit het niets. Na minutenlang smeken gaf hij aan dat ik wel moch mailen. Ik heb verolgens anderhalf uur in de kou op een taxi staan wachten, en die mail gestuurd. Niks gehoord. Uiteindelijk toch achter de auto aangegaan, zodat als ik wat hoor ik meteen kan handelen. Maar nu zit ik dus thuis, en heb nog altijd niks gehoord. What. De. Fok.
Technisch zijn het zijn computers dus daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
WhutWat kut zeg! Pardon voor het taalgebruik. Maar jeetje wat een streek zeg. Mag hij je zomaar tracken?
Ik denk niet dat het zo zwart-wit is. Ik weet dat het in NL echt veel complexer ligt, want daar mag het echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Technisch zijn het zijn computers dus daar ga ik wel vanuit
ik ben nu niet echt in een positie om er over te klagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo zwart-wit is. Ik weet dat het in NL echt veel complexer ligt, want daar mag het echt niet zomaar.
Nee daar heb je gelijk in. Kan je zelf er niet achter aan gaan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben nu niet echt in een positie om er over te klagen
Dat snap ik. En ze zullen daar ook niet voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja.... maar ik heb wel een baan nodig
waar? Of het mag? En dan? Ik kan verder er niks mee,feit blijft dat ik niet aan het werk wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Kan je zelf er niet achter aan gaan?
absoluut niet. Al kreeg ik drie weken geleden een aanbieding. Toen niet op gereageerd, nu net maar even welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ze zullen daar ook niet voor het oprapen liggen
is een belletje wagen een optie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wel voor dit:
http://ch.tbe.taleo.net/C(...)VATIONS&cws=1&rid=19
Ook niet verkeerd, en dichter bijEn betere voorwaarden, trouwens.
Tering. Wat een klootzakken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen nummer erbij, maar dat kan ik wellicht wel vinden. Zal even afwachten, misschien anmiddag bellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is een belletje wagen een optie?
Weet je, ik had precies hetzelfde gevoel... ze wilden van me afquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tering. Wat een klootzakken.
Ik heb het idee dat jouw werkgevers zochten om een reden om je te ontslaan, gezien ook dat vage functioneringsgesprek van een paar weken terug.
Ondanks dat het onrechtvaardig is, denk ik dat je je verlies moet nemen en energie moet steken in het vinden van een organisatie waar ze je wel waarderen.
Voor zulke mensen wil je ook niet werken. Ze trekken geen eenduidige lijn, ze zijn nooit tevreden en ze gebruikten je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je, ik had precies hetzelfde gevoel... ze wilden van me af
Dankjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor zulke mensen wil je ook niet werken. Ze trekken geen eenduidige lijn, ze zijn nooit tevreden en ze gebruikten je.
Je wordt nu gedwongen om een nieuw, beter avontuur aan te gaan
Uitleggen dat er klote werkgevers zijn. Been there, done that. Je ouders zullen echt niet boos zijn. Mijn moeder was het tenminste nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe de fuck leg ik dit aan mijn ouders uit
Nee naar je werk bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waar? Of het mag? En dan? Ik kan verder er niks mee,feit blijft dat ik niet aan het werk was
wat bedoel je?quote:
Ze wilden je al kwijt. Een normale werkgever had je eerst een waarschuwing gegeven. Als ze je niet bespioneerd hadden (wat tenminste aangegeven had moeten worden!) hadden ze wel een andere stomme reden gevonden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het maarIk moet ze wel eerlijk vertellen dat het mijn eigen schuld is.
EN DAN GAAT HET NOG SNEEUWEN OOK
Dat je je zo voelt zegt al genoeg. Tijd voor een nieuwe uitdaging!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het gekke is...ik ben bijna opgeluchtterwijl for all intents and purposes mijn wereld ingestort is
Volgens wie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze wilden je al kwijt. Een normale werkgever had je eerst een waarschuwing gegeven. Als ze je niet bespioneerd hadden (wat tenminste aangegeven had moeten worden!) hadden ze wel een andere stomme reden gevonden.
ja volgens mij mag het technisch gezien gewoonquote:
Volgens mij ook. In de VS liggen de regels wat anders. Ik vind het overigens wel heel smerig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja volgens mij mag het technisch gezien gewoon
ja ik ook, maar het neemt ook niet weg dat ik fout zat. Ik snap alleen de drastische maatregelen niet zo goed. Ze hebben er ook zichzelf mee...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ook. In de VS liggen de regels wat anders. Ik vind het overigens wel heel smerig.
precies dit...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
En als je die discussie gaat voeren, ongeacht of je hem gaat winnen, heb je ook niks meer bij dat bedrijf te zoeken natuurlijk.
Ik bedoelde idd ethisch gezien. In de USA mag allesquote:
Dat is in Nederland zo. In de USA mag zowat alles. De regering vindt dat daar iig van zichzelf maar dat is een heel andere discussiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Elke keer als ik op mijn werk inlog ga ik akkoord met de gedragscode, waarin omschreven staat waarvoor je wel/niet internet tot je beschikking hebt. Fok wordt in beide categorieën niet expliciet genoemd
Valt mee. Zijn simpele softwarepakketjes voor te krijgen van Symantec, Trend Micro en nog een lading fabrikanten. Wordt vaak ook in klaslokalen gebruikt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij kon kennelijk via zijn computer precies zien waar ik geweest was en wat er geschreven was en wat dan ook. Er moet wel echt werk in hebben gezeten
Ook in de VS staat heel vaak aangegeven in een overeenkomst of in de gedragscode voor personeel dat het internet getrackt kan worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is in Nederland zo. In de USA mag zowat alles. De regering vindt dat daar iig van zichzelf maar dat is een heel andere discussie
in mijn geval nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook in de VS staat heel vaak aangegeven in een overeenkomst of in de gedragscode voor personeel dat het internet getrackt kan worden.
Time to start up a lawsuit....quote:
mja, maar dan wat? geld? Doubtful...Ik moet natuurlijk gewoon werken als ik op mijn werk ben... En daarnaast krijg je dan een reputatie als "moeilijk".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Time to start up a lawsuit....
Als het ergens kan, dan kan het in de USA. Google een goeie No Cure No Pay lawyer en tadaa: compensatie!
Nou, het staat in die documenten om aan te geven dat het kan gebeuren maar het is niet verplicht. Het is meer om jezelf in te dekken en het heeft ook een afschrikkende werking op je personeel. Indien ze weten dat ze in de gaten gehouden kunnen worden, zullen ze minder internetten voor zichzelf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Time to start up a lawsuit....
Als het ergens kan, dan kan het in de USA. Google een goeie No Cure No Pay lawyer en tadaa: compensatie!
Ik vraag me überhaupt af hoeveel kans van slagen een buitenlandse heeft bij dat soort zaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja, maar dan wat? geld? Doubtful...Ik moet natuurlijk gewoon werken als ik op mijn werk ben... En daarnaast krijg je dan een reputatie als "moeilijk".
Mijn werkgevers zijn behoorlijk rijk en hebben ongetwijfeld een zeer goede advocaat.
ja dat ook...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af hoeveel kans van slagen een buitenlandse heeft bij dat soort zaken.
VS = NSA.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ook. In de VS liggen de regels wat anders. Ik vind het overigens wel heel smerig.
Ach, met Kerst weer thuis zijn, is ook wel gezellig...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja gister wilde ik niks liever dan mijn baan terug, maar nu heb ik ook zoiets van.... "of ook niet". Ze gebruikten me inderdaad en ik moest te veel voor te weinig en óók nog eens tering ver weg. Ik heb ze een uitgebreide email met gemeende excuses gestuurd en ook nog gesmst. Meer kan ik ook niet, en ze laten niet eens wat horen.
Maar ik zit nauwelijks in een positie dat ik me werkeloosheid kan veroorloven.
ik vroeg me stiekem vooral af wat jij er van zou vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
VS = NSA.
Do I need to say more...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
het ging meteen doormijn hoofdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, met Kerst weer thuis is ook wel gezellig...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vroeg me stiekem vooral af wat jij er van zou vindenWaarom ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks te vinden, het is niet mijn beslissing. Anders had je er nog gewoon gezeten.
Kan er ook niet boos/verdrietig of wat dan ook om worden, het boterde toch al niet zo tussen jou en je werkgever.
Vraag me alleen af waarom ze je uberhaupt in dienst hebben genomen, gezien alle perikelen...
Succes in ieder geval met de situatie, wordt ongetwijfeld weer vervolgd, hopelijk positief...
OK, maar die is toch niet belemmerend voor anderen, mag ik hopen?quote:
nja en dat was ook heel erg het geval bij mij.Daarnaast wilde ze letterlijk alles wat ik deed overzien en dan weer kleine tweaks maken, dus het grootste deel van de tijd zat ik me te verelen terwijl ik op haar aan het wachten wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar die is toch niet belemmerend voor anderen, mag ik hopen?
En ja, de USA een beetje kennende, verbaast het me niks.
Aan de andere kant, als je wordt aangenomen voor bijv. 8 uur per dag en er is geen werk voor 8 uur per dag, dan zal je die tijd toch moeten opvullen/doorbrengen...
Dan geldt doorgaans de regel dat je je werkgever moet vragen of er wat te doen is. En dat is dan weer irritant want er is dan niets te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar die is toch niet belemmerend voor anderen, mag ik hopen?
En ja, de USA een beetje kennende, verbaast het me niks.
Aan de andere kant, als je wordt aangenomen voor bijv. 8 uur per dag en er is geen werk voor 8 uur per dag, dan zal je die tijd toch moeten opvullen/doorbrengen...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nja en dat was ook heel erg het geval bij mij.Daarnaast wilde ze letterlijk alles wat ik deed overzien en dan weer kleine tweaks maken, dus het grootste deel van de tijd zat ik me te verelen terwijl ik op haar aan het wachten was
Dat bedoel ik dus, het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geldt doorgaans de regel dat je je werkgever moet vragen of er wat te doen is. En dat is dan weer irritant want er is dan niets te doen
ja achteraf denk ik dat ook en ik was het eerlijk gezegd ook al aan het plannen, maar ik had graag baan-tot-baan gehad, en geen pauze.Dit staat natuurlijk slecht op mijn cv, en ik verwacht geen goede referenties van henquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus, het houdt een keer op.
Zoals PS het stel beschreven heeft, nu en in het verleden, vind ik het eigenlijk maar creeps en kan je er maar beter weg zijn, denk ik...
Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus, het houdt een keer op.
Zoals PS het stel beschreven heeft, nu en in het verleden, vind ik het eigenlijk maar creeps en kan je er maar beter weg zijn, denk ik...
Wacht, ben je nu ontslagen omdat je zat te internetten? En welke mail mocht je dan uiteindelijk wel sturen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zonder waarschuwing is echt lomp hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als het golft,dan golft het goed![]()
het ergste is dat het natuurlijk mijn eigen schuld is, maar zo zonder waarschuwing en wat dan ook
Jij krijgt sowieso een waarschuwing. In NL ben je goed beschermdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Hooooooly fuuuuuuck PS![]()
![]()
[me=Etcetera]sluit FOK! af. You never know[/me]
Denk het ook eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je, ik had precies hetzelfde gevoel... ze wilden van me af
Tussen het solliciteren door voor jezelf beginnen?quote:
Ik zat er aan te denken, ja, maar dat is legaal praktisch onmogelijk voor mij hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tussen het solliciteren door voor jezelf beginnen?
Ze spelen nog even met je voor "the final kill". Psychologisch spelletje wat ze kunnen spelen omdat ze weten van je situatie en onzekerheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een e-mail met excuses. En dan "zouden ze het er over hebben". verdomme ne alsof ik het er met ouders over heb ipv werkgevers (ga maar eens even nadenken over je gedrag)
Goed zo!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn vader reageerde eigenlijk heel goed. Die heeft ze ontmoet vorige week, maar ook mijn erhalen gehoord en hij vindt het ook maar beter dat ik er weg ben. Ik zit helemaal te trillen. Ik heb besloten inderdaad niet eens proberen terug te komen, en wel mijn salaris van vorige week te krijgen.
Ik wilde er toch al weg, en het is even kut, maar goed daar heb ik ook ervaring mee. Ik red me wel.
Verstandigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn vader reageerde eigenlijk heel goed. Die heeft ze ontmoet vorige week, maar ook mijn erhalen gehoord en hij vindt het ook maar beter dat ik er weg ben. Ik zit helemaal te trillen. Ik heb besloten inderdaad niet eens proberen terug te komen, en wel mijn salaris van vorige week te krijgen.
Ik wilde er toch al weg, en het is even kut, maar goed daar heb ik ook ervaring mee. Ik red me wel.
oh en omdat ik nog altijd het geoel heb dat je me maareen beetje als een dom meisje ziet en ik dat nu weer bevestigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom ik?
Ik heb niks te vinden, het is niet mijn beslissing. Anders had je er nog gewoon gezeten.
Kan er ook niet boos/verdrietig of wat dan ook om worden, het boterde toch al niet zo tussen jou en je werkgever.
Vraag me alleen af waarom ze je uberhaupt in dienst hebben genomen, gezien alle perikelen...
Succes in ieder geval met de situatie, wordt ongetwijfeld weer vervolgd, hopelijk positief...
Dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze spelen nog even met je voor "the final kill". Psychologisch spelletje wat ze kunnen spelen omdat ze weten van je situatie en onzekerheid.
Blokkeer hun e-mail adres, zij laten je alleen nog maar kutter voelen. Reageer niet meer, ga zeker niet op een eventueel aanbod van ze in. Ze gebruikten je al en als je teruggaat dan zullen ze helemaal misbruik van je maken.
Dat is het beste.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat mag best.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neemt niet weg dat ik natuurlijk een potje zit te janken hier
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neemt niet weg dat ik natuurlijk een potje zit te janken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |