Mooi zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was het waard. Veel mensen gesproken, mooie whisky's mogen uitschenken en met ruim 800 bezoekers over 2 sessies verdeeld was het zeker weer (8e keer dit jaar) een succes.
De ambassadrice van Cuba is een aardige dame en ze spuugt er ook jet in. Begeleidt door de organisator en de burgemeester van IJmuiden liep ze alle stqnds af en proefde er lustig op los. Leuk...
Cuba staat dus aan onze kant, mochten de Russen binnn komen vallen...
De voorraad in je lichaam?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef iamredleader het volgende:
Hoppa, voorraad Guinness weer op peil
Poe & Tin?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik voel me best raar nu ik mijn katten Russische namen heb gegeven...
Ik ben nooit fan van haar geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal weer veel plezier bij Anouk vandaag!!
is ze weer ziek of zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal weer veel plezier bij Anouk vandaag!!
quote:
Dank voor de tip.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra (en andere WO II geïnteresseerden), vanavond 21:00 BBC2 over de Engelse scheepvaart in de ooorlog.
Balenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat je met je hand over broek gaat en denkt 'hey, da's koud'. Broek stuk. Damn it, hij zat zó lekker
TX, even kijken hoe de avondplanning gaat lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra (en andere WO II geïnteresseerden), vanavond 21:00 BBC2 over de Engelse scheepvaart in de ooorlog.
Dat was wel de plek die stuk isquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef wyccie het volgende:
Bij mij slijten spijkerbroeken alleen tussen de benen. De beleving van Etcie heb ik dan ook nooit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat je met je hand over broek gaat en denkt 'hey, da's koud'. Broek stuk. Damn it, hij zat zó lekker
quote:
Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe moet kopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wat raar appeltjes plakken dan.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wat raar appeltjes plakken dan.
Thanksquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuk Etc.! Dat is van dat spul waar je raamstickers mee maakt toch?
Detailsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik maakte de grap niet. En heb ook niet om pics gevraagd
Tinuviel toegevoegd als deelnemer in de OP...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef wyccie het volgende:
Tinu, natuurlijk mag je meedoen, leuk! Wil je dat ik Red met jou uitsluit als match, of maakt het jullie niks uit?
Dat doen mannen normaal gesproken niet, alleen jouw man...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef Tinuviel het volgende:
Red slaapt al. Hoe doen mannen dat toch? Ze draaien zich in bed om, doen de ogen dicht en zijn zo in slaap gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |