Lemon & Einar K - Anticipation (RAM Vs. Jorn van Deynhoven Remix) had een betere titel geweest.quote:
Ik vind de recentere RAM ook erg goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lemon & Einar K - Anticipation (RAM Vs. Jorn van Deynhoven Remix) had een betere titel geweest.Maar goed, wat maakt het ook uit, het is wel goede muziek.
Je zou terug kunnen bladeren in dit deel en vorige delen van deze reeks, er staat echt een massa aan goede trance tracks gepost.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de recentere RAM ook erg goed.
Heb jij nog suggesties qua artiesten van dit genre?
Gaan we doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je zou terug kunnen bladeren in dit deel en vorige delen van deze reeks, er staat echt een massa aan goede trance tracks gepost.
Electronic Family, ergens in juli.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:27 schreef cigarette14 het volgende:
Is er in het festivalseizoen ook een festival waarbij alleen trance wordt gedraaid? Of is het dan vaak i.c.m. house?
Nah de Jaarbeurs heeft meerdere grotere zalenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:39 schreef needakill het volgende:
Ik ga ook naar ASOT650 in Utrecht. Ben benieuwd, want de jaarbeurs heeft geen 2 grote zalen zoals de brabanthallen.
Hmjah klopt, waren wel meer gedeeltes die met TE niet werden gebruikt (zoals de entree hal en locker hal).quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef needakill het volgende:
Met TE vroeger had je die zaal achter de talent stage niet, dus vandaar.
WAO138 zaal was wel karig.
En nu issie uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Super man! Hartelijk dank voor je moeite.
Nu rustig wachten op de release
Daarmee opende hij geloof ik afgelopen zaterdagquote:
Jop daar is het geluid van die video ook vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarmee opende hij geloof ik afgelopen zaterdag
Deze kan je ook niet waarderen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef Kowloon het volgende:
Pfff, die emotional-trance (Sergey Nevone) is toch niet echt mijn stijl.Die track van Bobina vind ik super!
Normaal ben ik nooit zo van vocals maar deze vind ik erg goed (wel uit 2013 nog):
Die track vind ik al beter, hoewel ik de eerste helft beter vind dan de tweede helft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Deze kan je ook niet waarderen?
Duurde bij mij een tijd voordat ik emotional uplifting 'voelde', maar nu het eenmaal zo is, bowh
Deze lange versie bestond eerder ook nog niet las ik op de youtube van Geert Huinink geloof ik!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Intro van 1 van de beste mix cd's ooit is nu ook verkrijgbaar
http://www.beatport.com/release/into-the-fire/1234388
http://www.discogs.com/DJ(...)Panama/release/36719
Grappig om eens helemaal te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |