En nu issie uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Super man! Hartelijk dank voor je moeite.
Nu rustig wachten op de release
Daarmee opende hij geloof ik afgelopen zaterdagquote:
Jop daar is het geluid van die video ook vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarmee opende hij geloof ik afgelopen zaterdag
Deze kan je ook niet waarderen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef Kowloon het volgende:
Pfff, die emotional-trance (Sergey Nevone) is toch niet echt mijn stijl.Die track van Bobina vind ik super!
Normaal ben ik nooit zo van vocals maar deze vind ik erg goed (wel uit 2013 nog):
Die track vind ik al beter, hoewel ik de eerste helft beter vind dan de tweede helft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Deze kan je ook niet waarderen?
Duurde bij mij een tijd voordat ik emotional uplifting 'voelde', maar nu het eenmaal zo is, bowh
Deze lange versie bestond eerder ook nog niet las ik op de youtube van Geert Huinink geloof ik!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Intro van 1 van de beste mix cd's ooit is nu ook verkrijgbaar
http://www.beatport.com/release/into-the-fire/1234388
http://www.discogs.com/DJ(...)Panama/release/36719
Grappig om eens helemaal te horen.
Ach, het kan altijd nog erger...quote:
Wat bedoel je? Wat moeten mensen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog erger...
Waarschijnlijk in elkaar geknutseld door een stagiair met het plakkertje 'Tiesto' erop, de mensen moeten het dan toch wel ongeacht wat voor bagger het is.
Dat het nummer alleen maar als 'goed' wordt ervaren door de massa aangezien het plakkertje 'Tiesto' er op staat, maar dat speelt in zo'n beetje de hele muziekindustrie helaasquote:
Mwha ik vind hem best nog catchy. Nummer waar ik mee kwam klinkt voor geen meterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat het nummer alleen maar als 'goed' wordt ervaren door de massa aangezien het plakkertje 'Tiesto' er op staat, maar dat speelt in zo'n beetje de hele muziekindustrie helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |