abonnement Unibet Coolblue
pi_134432001
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
Ik zocht eens op 'best trance song' om vervolgens hier(eerste link) uit te komen en daar op #1 Gaia - Tuvan (Original Mix) stond. Dit nummer had ik toevallig in mn Spotify favorieten staan maar vond dit niet echt een super geweldig nummer:
#Edit: Hij is volledig op Spotify te luisteren!

Vind juist dit wel een lekker nummer die ik vaak luister:
Moet niet vergeten dat bij dat soort lijstjes vaak 'middle of the road' trance hoog komt he, die bij veel mensen in de top 10/20 whatever terechtkomt ;) Zelfde bij de Top 2000, vrijwel niemand heeft Bohemian Rhapsody op één, maar zijn wel een heleboel mensen die hem in hun lijst hebben staan dus vandaar.

Wat mijn nummer één is... Geen idee. Verschilt. Ene keer heb ik meer zin in Uplifting, andere keer meer de oldskool sound, dan weer de Gareth Emery klassiekers (die gast was écht goed, eeuwig zonde dat hij net als Tijs is overgestapt naar piemeltjeshouse ;( )
pi_134435244
Zo door de jaren heen is P.U.M.A. van Sunny Lax toch wel mijn favoriet denk ik. Fictivison Vs. Phynn met Escape (Phynn Mix) en Eleventh Street (Suncatcher Remix) van Adam Nickey staan ook hoog.

Sunny Lax heeft trouwens denk ik wel last gehad van dat zijn eerste tracks P.U.M.A., M.I.R.A. en Blue Bird waren. Die zijn echt zo absurd goed, vind ik :P, dat het heel moeilijk is om dat niveau vast te kunnen houden.

Edit: Vergeet ik Alt F4 met Alt F4 nog, die moet ook in heel veel lijstjes heel hoog staan denk ik (beste release van Anjunabeats?), bij mij in ieder geval wel. :P

[ Bericht 26% gewijzigd door Kowloon op 19-12-2013 00:54:49 ]
pi_134436218
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
Ik zocht eens op 'best trance song' om vervolgens hier(eerste link) uit te komen en daar op #1 Gaia - Tuvan (Original Mix) stond. Dit nummer had ik toevallig in mn Spotify favorieten staan maar vond dit niet echt een super geweldig nummer:
Slaat nergens op idd :D Vast Armin fanboys.

Silence stond daar eerst op 1 en volgens mij Airwave op 2 en toen hebben ze een jaar later het overnieuw gedaan :')
pi_134436366
Veel troep in de top en onderaan zie je bijvoorbeeld

927. Southside Spinners - Luvstruck
933. Blank & Jones - The Nightfly
941. Mark Norman - Phantom Manor
955. Photon Project - Enlightenment
957. Yahel - Open Your Mind (Tiësto Magikal Remake)
969. Signum - The Timelord
973. Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle's Neverending Story Mix)
980. Funabashi - Daylight

Mja misschien ligt het wel aan mijn smaak.
pi_134436618
Schandalig om Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle's Neverending Story Mix) zo laag te zetten. :o Maar de top in dit soort lijstjes staat meestal onderaan ja. Ik denk dat als je een lijst maakt van alle Tune of the Week's en Future Favorite's uit ASOT maakt dat je een veel betere lijst krijgt.
  donderdag 19 december 2013 @ 09:40:31 #107
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_134440807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Betaal jij de reis? :P
Ik betaal de reis ja, want ik ga er heen.

En er zin in krijgen met de nieuwe teaser:

[ Bericht 28% gewijzigd door jackson op 19-12-2013 16:07:12 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_134456145
Ultra is best tof heur. Alleen kut dat ze daar geen muntjes etc kennen. WC's zijn moeilijk te vinden en het is allemaal best opgekropt. Ik kijk volgend jaar wel via YT in plaats van erbij te wezen.
pi_134467173
pi_134468976
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef jackson het volgende:
zin in krijgen met de nieuwe teaser:
Tiesto remix van Dare You klinkt ook wel aardig :P Maar misschien zit ik hiervoor in het verkeerde topic.

  donderdag 19 december 2013 @ 22:41:24 #111
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_134469491
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar zaten er heel veel relaxte sets tussen, hopelijk dit jaar weer :)
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_134470710
En de Top 20 van A State of Trance 2013: (compleet met eigen ongezouten mening)

20 Armin van Buuren feat. Emma Hewitt - Forever is Ours :{
19 Dash Berlin feat. Christina Novelli - Jar Of Hearts :)
18 Fisherman & Hawkins - Apache ^O^
17 Gaia - Humming The Lights :{
16 Armin van Buuren feat. Fiora - Waiting For The Night (Beat Service Remix) :)
15 BT - Skylarking ^O^
14 Zedd feat. Foxes - Clarity (Andrew Rayel Remix) :)
13 Orjan Nilsen - Violetta :)
12 Armin van Buuren feat. Cindy Alma - Beautiful Life :)
11 Andrew Rayel feat. Jwaydan - Until The End :)
10 Armin van Buuren - Who's Afraid of 138 (Photographer Remix) _O_
09 Dart Rayne & Yura Moonlight & Sarah Lynn - Silhouette (Allen & Envy Remix) _O_
08 Bobina with Andrew Rayel - Sacramentum :{
07 Alex MORPH feat. Natalie Gioia - Dreams :)
06 Andrew Rayel - Dark Warrior ^O^ :@ ^O^
05 Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This is what it feels like (W&W Remix) :r
04 Craig Connelly & Christina Novelli - Black Hole (Jorn van Deynhoven Remix) ^O^
03 Simon O'Shine & Sergey Nevone - Apprehension (Aly & Fila Remix) _O_
02 Ram & Susana - RAMelia _O_
01 Armin van Buuren feat. Miri Ben-Ari - Intense :)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Vorig jaar zaten er heel veel relaxte sets tussen, hopelijk dit jaar weer :)
Idd :) Vooral de set van Basil O'Glue was erg lekker, benieuwd wat hij dit jaar heeft :)

Op het AfterhoursFM forum zijn ze geloof ik nog allemaal te downloaden. Set van Alex MORPH is al geweest, eens even kijken wat hij heeft gemaakt... Vind die Imperial March intro bij zijn livesets zo geweldig _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 23:08:14 ]
pi_134488703
quote:
Ja... Ach, je kon het verwachten he met al die Armin fanboys. Viel me nog mee dat het niet This Is What It Feels Like is geworden :')
pi_134513456
Al met al is dit mijn TOTY van het afgelopen jaar. Helemaal grijs gedraaid en tevens wel een unieke track vind ik (ik heb niks vergelijkbaars in m'n verzameling zitten althans ;) ):


Hier nog een nieuwe track van Hoyaa:


[ Bericht 7% gewijzigd door Kowloon op 21-12-2013 01:36:25 ]
pi_134513565
Nog even een psytrance trackje spammen (kan iemand dat hier waarderen eigenlijk? :P ):

pi_134513753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
En de Top 20 van A State of Trance 2013: (compleet met eigen ongezouten mening)

*knip*
Ergens vind ik het wel typisch dat Armin met dat Who's Afraid of 138 thema op de proppen komt. Zou hij toch ook een beetje genoeg hebben van al die drops en breaks tegenwoordig (de W&W bagger zeg maar)? Ik vraag mij af wat hij zelf van die Top 20 vindt vanuit muzikaal oogpunt. :P

Edit: Even die lijst doorgespit, ik vind eigenlijk alleen BT - Skylarking echt goed. Heeft echt zo'n warme, beetje mellow sfeer zoals Mercury & Solace dat ook heeft. Armin van Buuren - Who's Afraid of 138 (Photographer Remix) en Simon O'Shine & Sergey Nevone - Apprehension (Aly & Fila Remix) zijn ook wel leuk. Voor de rest ook veel vocals, en daar hou ik eigenlijk gewoon niet zo van. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Kowloon op 21-12-2013 01:29:33 ]
pi_134523191
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ergens vind ik het wel typisch dat Armin met dat Who's Afraid of 138 thema op de proppen komt. Zou hij toch ook een beetje genoeg hebben van al die drops en breaks tegenwoordig (de W&W bagger zeg maar)? Ik vraag mij af wat hij zelf van die Top 20 vindt vanuit muzikaal oogpunt. :P

Edit: Even die lijst doorgespit, ik vind eigenlijk alleen BT - Skylarking echt goed. Heeft echt zo'n warme, beetje mellow sfeer zoals Mercury & Solace dat ook heeft. Armin van Buuren - Who's Afraid of 138 (Photographer Remix) en Simon O'Shine & Sergey Nevone - Apprehension (Aly & Fila Remix) zijn ook wel leuk. Voor de rest ook veel vocals, en daar hou ik eigenlijk gewoon niet zo van. ;)
Heb me altijd al eigenlijk afgevraagd of DJs 'hun' stijl überhaupt wel kunnen waarderen, of er niet kots en kotsmisselijk van zijn nadat ze het hun fulltime baan gemaakt hebben die dingen te maken en draaien :P Volgens mij zei Hardwell dat ooit een keertje... Lijkt me dan ook eigenlijk veel leuker om het als hobby erbij te hebben, als je het echt moet gaan doen vanuit professioneel oogpunt zou ik er knettergek van worden.

Lekkere tracks trouwens :)

De Woody van Eyden set op de AH EOYC was trouwens erg vet, zaten zeer goede tracks tussen:

035 Woody van Eyden - EOYC 2013 on AH.FM
01. Woody van Eyden - Thrill of Speed [Fenology Unreleased]
02. Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden with Tiff Lacey - I See you (Original Mix) [ASOT]
03. Corti Organ - Freak Show (WvE Remix) [Fenology]
04. Alex M.O.R.P.H. feat. Christian Burns - Secret Universe (Woody van Eyden Remix) [Armada]
05. Paul van Dyk feat. Sue Mclaren & Arty - The Sun after Heartbreak (Woody van Eyden Remix) [VANDIT]
06. Sean Tyas feat. Nicole McKenna - Got Love (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden Remix) [Tytanium]
07. Woody van Eyden & Maarten de Jong - Its a Shark! (Woody van Eyden Mix) [VANDIT]
08. Woody van Eyden - Nangulan [FSOE]
09. Woody van Eyden - Saripadanisa (Original Mix) [FSOE]
10. Aly & Fila and Susana - Without you (Woody van Eyden Remix) [FSOE]

http://www.putlocker.com/file/29D5E4755C315E75

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 14:08:18 ]
  zondag 22 december 2013 @ 15:20:02 #120
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_134561864
A&B komen met een akoestisch album. Ze weten het Group Therapy album goed uit te melken, maar eerlijk gezegd klinkt het wel erg lekker.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_134570206

Erg lekker :) Klinkt een beetje oldskool weer om een of andere reden...
pi_134570460
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef MAHL het volgende:

Erg lekker :) Klinkt een beetje oldskool weer om een of andere reden...
Pfoe, prachtig. _O_ Zal die set ook eens downloaden. ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:26:56 #124
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134739677
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef Mr_DG het volgende:
A&B komen met een akoestisch album. Ze weten het Group Therapy album goed uit te melken, maar eerlijk gezegd klinkt het wel erg lekker.
Ik heb dit nummer al een tijdje op Spotify maar toen ik het laatst luisterde vroeg ik me af of dit trance is? Ben echt niet goed in het onderscheiden van trance terwijl 90% van mn playlist er mee vol staat :')

Ik blijf me verbazen dat van Timeline nog steeds geen remix is, tenminste niet dat ik kan vinden :o

Hebben jullie dat ook dat als je met vrienden naar muziek luistert en jij als trance fanaat bijv. bovengenoemde opzet, ze helemaal in elkaar zakken en zich verbazen hoe je hiernaar kunt luisteren, is gelijk mijn euforie weg :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_134743681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Woods het volgende:

[..]

Hebben jullie dat ook dat als je met vrienden naar muziek luistert en jij als trance fanaat bijv. bovengenoemde opzet, ze helemaal in elkaar zakken en zich verbazen hoe je hiernaar kunt luisteren, is gelijk mijn euforie weg :')
En als je een geweldig nummer doorstuurt maar ze dat al na twee minuten uitzetten 'want die intro is zo saai'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')