quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan het niet echt waarderen moet ik zeggen. Ik mis een vloeiende melodie, terwijl dat iets is wat trance voor mij trance maakt.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef Kowloon het volgende:
Waarschuwing: Niet in de auto afspelen.
Oke, ik had het wat duidelijker kunnen omschrijven, in die trouse meuk wordt de flow telkens onderbroken, bij de track die je quote kan je daar toch moeilijk van spreken.quote:
Ja daar heb je gelijk in, een dikke drop is tegenwoordig de standaard aan het worden helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oke, ik had het wat duidelijker kunnen omschrijven, in die trouse meuk wordt de flow telkens onderbroken, bij de track die je quote kan je daar toch moeilijk van spreken.
*Meldt*quote:
Zonde, is wel de moeite denkquote:
Betaal jij de reis?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
*Meldt*
[..]
Zonde, is wel de moeite denk
twitter:bingo_players twitterde op woensdag 18-12-2013 om 16:52:32Dear All, Please see an message from Maarten here: http://t.co/hCFgyPpngY reageer retweet
twitter:tiesto twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:47:36I am so sad to hear about the passing of Paul Bäumer of @bingo_players .My heart goes out to his family and friends.He will be missed.. reageer retweet
twitter:HARDWELL twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:17:44Rest in peace Paul, we're all gonna miss you buddy! @bingo_players reageer retweet
twitter:Blasterjaxx twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:21:00RIP Paul from @bingo_players. Our thoughts and prayers goes out to family, friends, relatives and ofcourse Maarten.. http://t.co/ozJLufEYg6 reageer retweet
twitter:djafrojack twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:58:34Take a moment of silence, one of the nicest people and most talented music producers in the whole scene passed away today, rip Paul Bäumer reageer retweet
twitter:FerryCorsten twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:02:32Very, very sad to hear the news about Paul from @bingo_players ... Rest in peace Paul.... #RIP http://t.co/16kFI1CakS reageer retweet
Moet niet vergeten dat bij dat soort lijstjes vaak 'middle of the road' trance hoog komt he, die bij veel mensen in de top 10/20 whatever terechtkomtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
Ik zocht eens op 'best trance song' om vervolgens hier(eerste link) uit te komen en daar op #1 Gaia - Tuvan (Original Mix) stond. Dit nummer had ik toevallig in mn Spotify favorieten staan maar vond dit niet echt een super geweldig nummer:
#Edit: Hij is volledig op Spotify te luisteren!
Vind juist dit wel een lekker nummer die ik vaak luister:
Wat een naar bericht.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)aumer-overleden.html
Slaat nergens op iddquote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
Ik zocht eens op 'best trance song' om vervolgens hier(eerste link) uit te komen en daar op #1 Gaia - Tuvan (Original Mix) stond. Dit nummer had ik toevallig in mn Spotify favorieten staan maar vond dit niet echt een super geweldig nummer:
Ik betaal de reis ja, want ik ga er heen.quote:
Tiesto remix van Dare You klinkt ook wel aardigquote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef jackson het volgende:
zin in krijgen met de nieuwe teaser:
Vorig jaar zaten er heel veel relaxte sets tussen, hopelijk dit jaar weerquote:
Iddquote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er heel veel relaxte sets tussen, hopelijk dit jaar weer
Ja... Ach, je kon het verwachten he met al die Armin fanboys. Viel me nog mee dat het niet This Is What It Feels Like is gewordenquote:
Ergens vind ik het wel typisch dat Armin met dat Who's Afraid of 138 thema op de proppen komt. Zou hij toch ook een beetje genoeg hebben van al die drops en breaks tegenwoordig (de W&W bagger zeg maar)? Ik vraag mij af wat hij zelf van die Top 20 vindt vanuit muzikaal oogpunt.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
En de Top 20 van A State of Trance 2013: (compleet met eigen ongezouten mening)
*knip*
Heb me altijd al eigenlijk afgevraagd of DJs 'hun' stijl überhaupt wel kunnen waarderen, of er niet kots en kotsmisselijk van zijn nadat ze het hun fulltime baan gemaakt hebben die dingen te maken en draaienquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel typisch dat Armin met dat Who's Afraid of 138 thema op de proppen komt. Zou hij toch ook een beetje genoeg hebben van al die drops en breaks tegenwoordig (de W&W bagger zeg maar)? Ik vraag mij af wat hij zelf van die Top 20 vindt vanuit muzikaal oogpunt.
Edit: Even die lijst doorgespit, ik vind eigenlijk alleen BT - Skylarking echt goed. Heeft echt zo'n warme, beetje mellow sfeer zoals Mercury & Solace dat ook heeft. Armin van Buuren - Who's Afraid of 138 (Photographer Remix) en Simon O'Shine & Sergey Nevone - Apprehension (Aly & Fila Remix) zijn ook wel leuk. Voor de rest ook veel vocals, en daar hou ik eigenlijk gewoon niet zo van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |