Nee man, ben alleen eens naar de Etos gegaan en af en toe naar de appiequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat serieus? Heb je dat enorme bord met Lidl erop niet gezien?Ja volgens mij, maar euroshopper bier is vast toch lekkerder.
Schultebrau is dan ook van veel hogere kwaliteit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee man, ben alleen eens naar de Etos gegaan en af en toe naar de appieEuroshopper is wel chill ja, maar tegenwoordig is Bavaria 4ct goedkoper dan schultenbrau zelfs
ze doen die zelf in hun fotoboek!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kap een met foto's van users plaatsen.
Ja man vieze stalker :$quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft dat ook gevolgen voor eventuele notes, verboden en/of bans van mij?
Sowieso, alleen jammer van dat bodempje paardenzeikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Schultebrau is dan ook van veel hogere kwaliteit.
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:40 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ze doen die zelf in hun fotoboek!
betekentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.
Naamtip voor je volgende kloon: NIET-Braddie4lifequote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.
Nah, die zijn er niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
betekent
inb4 snakelady's S&G fotosessie
die was hier stoer aan het doen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:44 schreef Life2.0 het volgende:
heeft nikonblubber er al een topic over gemaakt?
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.quote:
snakelady.rar?quote:
Geen idee, niet gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.
Ik heb die foto's niet eens meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien
doe es linkjes dan
Ok braddie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
die was hier stoer aan het doen!
Ongetwijfeldquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet eens meer.
Er zal vast wel een Fok!ker zijn die ze nog heeft.
jij hebt teminste geen mongol hooft zoals de andere sukels die ik in mijn bericht gezet had!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.
ok bollie, post nu maar weer op je eigen accountquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij hebt teminste geen mongol hooft zoals de andere sukels die ik in mijn bericht gezet had!
??quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok bollie, post nu maar weer op je eigen account
Braddie is geband.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok bollie, post nu maar weer op je eigen account
Ontmaskerd Braddie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij zet zelf die plaatje in jou fotoboek! en banaanvraag is ook ban!
dit 1000 keee zeggen helpt ook niet hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:15 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
waarom?? vraag dan de admin! ik ben niet braddie
Aan de andere kant, heb jij ook zeker 1000 keer gezegd dat je Braddie niet bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
dit 1000 keee zeggen helpt ook niet hoor
Klopt, maar sinds kort heb ik een foto in mn fotoboek en dat zou ik echt niet doen als ik Braddie wasquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb jij ook zeker 1000 keer gezegd dat je Braddie niet bent.
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:15 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
waarom?? vraag dan de admin! ik ben niet braddie
je doet maar! ik ben niet braddiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?
doe ons een lol en kap eens met je kreten dat je Braddie niet bent. door het wel te doen maak je jezelf alleen maar verdacht. NEGEER HET!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:43 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je doet maar! ik ben niet braddie
de admin kan zien dat ik braddie niet ben!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
doe ons een lol en kap eens met je kreten dat je Braddie niet bent. door het wel te doen maak je jezelf alleen maar verdacht. NEGEER HET!!!
Ja, door te Fok!ken achter een proxy. Denk je nu echt dat we zo achterlijk zijn, Bradley?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
de admin kan zien dat ik braddie niet ben!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een mongol! alles wat ik doe is toch wel leuk!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?
http://forum.fok.nl/topic/2033085quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:43 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je doet maar! ik ben niet braddie
quote:
Denken dat alle ambtenaren hoogopgeleid zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:51 schreef Significantie het volgende:
I vertelde me dat hij werkte bij de gemeente en ambtenaar was!!!! Ik dacht gelijk "waaauuw een hoogopgeleid iemand"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |