Maar dat moet toch ook verantwoord worden als dat mist op de balans? Vooral als het om een aanzienlijk bedrag gaat.quote:
Dat is niet het probleem van de persoon die de enveloppe krijgt, dr moet alleen wat creatief boekhoud werk gepleegd worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar dat moet toch ook verantwoord worden als dat mist op de balans? Vooral als het om een aanzienlijk bedrag gaat.
Misschien dat vliegtickets nog niet zo'n gek idee zijn. Moet je er wel even een zakelijk doel aan hangen, bijv. een conferentie of training ofzo.
En hoe gaan ze dat dan doen met de berg overuren van TS die ineens 'verdwenen' zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Fatty het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van de persoon die de enveloppe krijgt, dr moet alleen wat creatief boekhoud werk gepleegd worden.
Geen bedrijf zo klein of er is wel ergens een doosje met losse, onverklaarbare bankbiljetten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar dat moet toch ook verantwoord worden als dat mist op de balans? Vooral als het om een aanzienlijk bedrag gaat.
Misschien dat vliegtickets nog niet zo'n gek idee zijn. Moet je er wel even een zakelijk doel aan hangen, bijv. een conferentie of training ofzo.
Hebben die tegenwoordig ook al overuren ja?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:01 schreef Wokkel het volgende:
Fok is toch wel grappig, als een bijstandsgerechtigde zo'n vraag komt stellen valt iedereen over hem heen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hebben die tegenwoordig ook al overuren ja?
Ik zit in de bijstand en ik verdien op zaterdag wat bij. Hoe kan ik dat ontvangen zonder dat mijn bijstand lager wordt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hebben die tegenwoordig ook al overuren ja?
Uitlaten betalen in vliegtickets is de oplossing las ik net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:06 schreef Wokkel het volgende:
Ik zit in de bijstand en ik verdien op zaterdag wat bij. Hoe kan ik dat ontvangen zonder dat mijn bijstand lager wordt?
Zelfde strekking.
Of in enveloppen. Maar ik vraag me wel af wat je met zoveel enveloppen moetquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Uitlaten betalen in vliegtickets is de oplossing las ik net.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Of in enveloppen. Maar ik vraag me wel af wat je met zoveel enveloppen moet
Vliegtickets in stoppen natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Of in enveloppen. Maar ik vraag me wel af wat je met zoveel enveloppen moet
Ik heb eens voor een opdracht 10 dozen groot formaat bubbelenveloppen geleverd gekregen. Volgens mij zaten er 50 in een doos. Het is inmiddels 14 jaar geleden en ik heb nog steeds een doos of 4 staan. Neemt veel ruimte in en zeg nou zelf: hoe vaak gebruik je nog een envelop?quote:
Gewoon ongefrankeerd naar willekeurige personen versturen?quote:
PM me even je adresquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Gewoon ongefrankeerd naar willekeurige personen versturen?
Geen idee waarom, maar het zou een optie zijn om er vanaf te komen
Precies. En dan heb je dus een jaar onterecht stuffi ontvangen...quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef MrGuma het volgende:
Waarom laat je die overuren niet in december uitbetalen. Je stufi wordt per jaar bekeken. Als jij in december over de 13k heen gaat, krijg je alleen voor die maand geen geld.
In Januari gaat het volgens mij dan gewoon weer verder.
En dat wordt verrekend met de eerste zoveel maanden. Dus krijg je dan geen of minder stufi.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je dus een jaar onterecht stuffi ontvangen...
Zo is dat. En frauderen mag ook al niet. Het bedrijf zal er - als het goed is - weinig zin in hebben de boel te flessen om TS aan stufi te helpen. Hoop ik dan maar...quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:35 schreef Fer het volgende:
Een fiets is inderdaad mogelijk en zaken als een ipad, smartphone of peperdure laptop zijn ook wel zakelijk te verklaren. Vliegtickets zonder verklaring wat je daar ging doen is wat lastiger.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef _Arthur het volgende:
Uitlaten betalen in vliegtickets is de oplossing las ik net.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
Ze zullen raar staan te kijken bij de Kwikfit.
Wat je zou kunnen doen is ze laten uitbetalen in Januari.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:12 schreef Martje2010 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb erg veel overuren staan bij mijn werk.
Omdat ik dit jaar ben gaan studeren en van 40u naar een 15u contract ben gegaan, kom ik niet snel van deze overuren af als ik ze in tijd opneem.
In geld opnemen is ook geen optie, omdat ik dan over de bijverdiengrens kom i.v.m. studiefinanciering.
Nu heb ik het idee om mijn werkgever te vragen om een deel van de overuren uit te keren in bijv. vliegtickets, of iets anders dat ik zou kunnen kopen.
Is dit iets dat een werkgever zou kunnen doen als hij dat wil, of is het überhaupt niet mogelijk?
Ben benieuwd!
Nee, als jij je stufi op tijd stop zet als je over de grens gaat heb jij niet ten onrechte stufi ontvangen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je dus een jaar onterecht stuffi ontvangen...
Klopt, alleen even info nodig of hij niet in januari b.v. nog stufi heeft gehad dan ligt het namelijk iets anders. (zie mijn andere reactie)quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef MrGuma het volgende:
Waarom laat je die overuren niet in december uitbetalen. Je stufi wordt per jaar bekeken. Als jij in december over de 13k heen gaat, krijg je alleen voor die maand geen geld.
In Januari gaat het volgens mij dan gewoon weer verder.
Aah dat is ook handig om te weten idd! Ook voor mezelfquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Klopt, alleen even info nodig of hij niet in januari b.v. nog stufi heeft gehad dan ligt het namelijk iets anders. (zie mijn andere reactie)
Jij denkt dat de Belastingdienst balansjes onder de loupe neemt? Hebben ze toch helemaal geen personeel voor joh.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
Oh nee, vraag maar eens aan al die ondernemer die in alle haast de halve huisraad (60" plasma's, ipads, espressomachines enz op de zaak gekocht) naar kantoor moesten slepen omdat de belastingdienst kwam controleren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Belastingdienst balansjes onder de loupe neemt? Hebben ze toch helemaal geen personeel voor joh.
Ik heb mijn TV, HTPC, en nog wat klein spul toch echt nooit terug naar het bedrijf hoeven slepenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Oh nee, vraag maar eens aan al die ondernemer die in alle haast de halve huisraad (60" plasma's, ipads, espressomachines enz op de zaak gekocht) naar kantoor moesten slepen omdat de belastingdienst kwam controleren.
Dat klopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:10 schreef Martje2010 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Om even terug te komen op de vraag van Ikbenschipper:
Ik ben in september dit jaar gestart met een hbo opleiding en heb daarvoor 4 jaar fulltime gewerkt.
Je zegt dus dat als ik in december mijn stufi stop zet, mijn overuren kan laten uitbetalen, en per januari weer stufi aan kan vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |