Geen brandmeester, het brand nog enorm... blijkt nutwitter:Gemeente_Lwd twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 23:59:02Ga je vanavond stappen in #Leeuwarden? Blijf weg van de #brand! Omgeving is ruim afgezet, gevaar, hulpdiensten hebben ruimte nodig. #Kelders reageer retweet
Afwachten of de kade het houdt...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die molt ook ter plekke het wegdek
Nee, maar zonder ongein, ik zou dit liever in een verstaanbare taal voor heel Nederland horen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hou die VBL praat maar achterwege.
Wat ik wil horen kan ik niet verstaan. Dat ze Nederlands en Fries door elkaar heen brabbelen helpt ook niet echtquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? 't is wel te volgen vind ik.
Kan goed inderdaad. Maar de ramen zijn niet geknapt en de kozijnen niet zwartgeblakerd. Dat geeft hoop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk dat er binnen niks van over is, en dat het juist alleen de buitenkant is die nog staat.
Het dak en de bovenste verdieping waren ingestort volgens de eigenaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kan goed inderdaad. Maar de ramen zijn niet geknapt en de kozijnen niet zwartgeblakerd. Dat geeft hoop.
Die lopen een beetje achter denk ik... het is echt een hoekblok tussen 3 straten en aan de achterkant is ook een pand ingestort schijnt... maar daar is geen beeld van..quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
Vijf panden in brand volgens RTL4 nu.
Het waren er toch veel meer? Of was dat de ietwat overdrijvende factor van het internet?
Er is er maar 1 deze hele avond geweest die fries terugsprakquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
Die zwarte wil weer geen Fries praten.
Oh, nu ga ik er dus ook steeds naar kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Dat gezicht in de rook blijf ik maar naar kijken.
[ afbeelding ]
Ik had een verkeerde PI bij die postquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh, nu ga ik er dus ook steeds naar kijken
Een welkome afwisseling.quote:
Ik zie nog een gezicht. Rechtsonder de cirkel, die kijkt naar beneden. Creepyquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Dat gezicht in de rook blijf ik maar naar kijken.
[ afbeelding ]
We zullen morgen zien. Mensen overdrijven inderdaad graag in dit soort gevallen. Misschien valt het mee, die eigenaar zal ook niet als ooggetuige binnen hebben gezeten de afgelopen uren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het dak en de bovenste verdieping waren ingestort volgens de eigenaar.
Pand rechts naast Mata Haritwitter:Suksawat058 twitterde op zondag 20-10-2013 om 00:06:57Hoekpand Poststraat/Voorstreek staat op instorten met onze verslagggeefster @Elky87 ter plekke. #leeuwarden reageer retweet
Weet je wat pas creepy zou zijn? Als er ook 2 doden blijken te zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nog een gezicht. Rechtsonder de cirkel, die kijkt naar beneden. Creepy
Oh die vergeet ik ook steeds....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een verkeerde PI bij die postFoutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |