quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef Apotheose het volgende:
twitter:polfryslan twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 23:53:20In 澭n van de panden in #Leeuwarden is een lichaam aangetroffen. Naar identiteit moet nader onderzoek worden gedaan. reageer retweet
Kakquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef Apotheose het volgende:
twitter:polfryslan twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 23:53:20In 澭n van de panden in #Leeuwarden is een lichaam aangetroffen. Naar identiteit moet nader onderzoek worden gedaan. reageer retweet
daar is ie voor gebouwd he...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die vervolgens alleen op de snelweg vliegbasis ingezet kan worden
Ik weet niet hoe breed het is maar zo uitzonderlijk veel ruimte heb je nu ook weer niet daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat ding moet toch wel over de Voorstreek kunnen?
Yes. Het blijft niet bij vermogensschade, maar ook historisch erfgoed gaat verloren. Onvervangbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze dus?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2099
'Naar verluidt staat het gebouw op fundamenten uit de dertiende eeuw, daar zou een van de eerste gebouwen in Leeuwarden ooit hebben gestaan'
Wel bizar, ze is deze week nogal in het nieuws, van de week was haar 95e sterfdag.
FOK!toen: De dood van Mata Hari
Ik zie het net: zo'n ding is 3,66 meter breed. Da's geen kleintje nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe breed het is maar zo uitzonderlijk veel ruimte heb je nu ook weer niet daar.
Dat is morgen om deze tijd nog superheet...quote:
E one crashtender... 42 ton...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het net: zo'n ding is 3,66 meter breed. Da's geen kleintje nee.
Mata Hari's pand ziet er van buitenaf behoorlijk ongehavend uit. Hopelijk valt de schade binnen mee. Ook de gevel van die kledingzaak ligt zo te zien helemaal niet - bam - in of op de gracht.quote:
Ik kan er niks van verstaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Zipportal het volgende:
http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Denk dat er binnen niks van over is, en dat het juist alleen de buitenkant is die nog staat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mata Hari's pand ziet er van buitenaf behoorlijk ongehavend uit. Hopelijk valt de schade binnen mee.
Moet je beter luisteren. Ik kan het als niet-Fries prima verstaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |