Denk van niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Zit er dan verschil tussen:
Economy Int'l Shipping en
Standard Int'l Shipping?
hmm is wel trustfull tmart..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
Tmart
Eerst kreeg ik een Chinees tracking number dat na 2 weken nog niet werkte, dus gevraagd aan support.
Zeggen ze dit:
'We are sorry to tell you the items you ordered have been sent back by post office by some reason.But please do not worry, we have reshipped the items out, and we will update the new tracking# on our track system as soon as possible, please be patient and wait for the package.'
En nu heb ik een Zweeds tracking number wat ook niet werkt, en zogenaamd ook op 11 oktober is verzonden.
Nou niet altijd. Het is maar net hoe de seller het gaat versturenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Standard Int'l Shipping?
volgens mij wordt door ebay het volgende bedoeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Standard Int'l Shipping?
godverdome, dus mijn pakketjes van dx duurt nu dus al langer dan een maand+ ik moet extra betalen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Door de vloedgolf aan goedkope post uit China hebben ze nu maatregelen genomen. Je kunt een toeslag verwachten anders levert postNL niet meer af. Ik moest gisteren ¤2,50 aftikken bij de chauffeur![]()
Het is verder wel snel geleverd, maja
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
godverdome, dus mijn pakketjes van dx duurt nu dus al langer dan een maand+ ik moet extra betalen?
Lekker man postnl
wtf, 4 dagen lijkt me heel sterk..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:07 schreef badschaap het volgende:
alhoewel zie net dat ik pas over 5 dagen mag gaan klagen bij dx, is pas 2 weken geleden![]()
maar van die kleine pakketjes, bijvoorbeeld screenprotector heb ik meestal al binnen 4 dagen binnen
nee serieus 4 dagen hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
wtf, 4 dagen lijkt me heel sterk..
ik meen dat het record hier op een dag of 5-6 lag..
ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
china warehouse en chinese airmail?
dan nog is het wel snel afgehandeld xDquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja.
Dan kom ik wss gewoon goed weg dat mijn bestelling nog net mee kan, direct het vliegtuig in
Ik heb het hier volgens mij altijd wel relatief snel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan nog is het wel snel afgehandeld xD
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Nou ik heb zojuist ook zo'n telefoontje gehad (+1 093 - xxx -xx)+86 769 8920 xxxx hier.. Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de site staat dat het direct verzonden wordt normaliter.. Ik zal mijn order wel cancelen dan maar.
+1 is trouwens Amerika hè.
Maar jullie hadden die Earson toch ook van die tmall link besteld? En dat ging wel goed?
[ Bericht 1% gewijzigd door Xetran op 24-10-2013 17:17:17 ]
Ik had het één keer in 2/3 dagen, via eBay hong kong. Maar dat je elke keer 4 dagen hebt geloof ik niks vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
wtf, 4 dagen lijkt me heel sterk..
ik meen dat het record hier op een dag of 5-6 lag vanuit china.. (met airmail dan)
Dat is echt heel extreem. Niet gewoon een Duits warehouse? Heb ik ook 1 keer gehad n.l.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik had het één keer in 2/3 dagen, via eBay hong kong. Maar dat je elke keer 4 dagen hebt geloof ik niks van
flikkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:11 schreef monkeybrain het volgende:
Woei, dat was even lachen. Wat een reacties![]()
Ik heb zelfs een quote gekregen in een andere topic![]()
WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #183 Hoestend de herfst in
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:11 schreef monkeybrain het volgende:
Woei, dat was even lachen. Wat een reacties![]()
Ik heb zelfs een quote gekregen in een andere topic![]()
WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #183 Hoestend de herfst in
Je kent hem toch al langer dan vandaag mag ik hopenquote:
Ja maar idkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kent hem toch al langer dan vandaag mag ik hopen!
Heb je gequote in het juiste topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef Brecht35 het volgende:
Ik ben op zoek naar een tablet, mijn vorige zoektocht bracht me op deze uit:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-61755.html
Een zeer goede tablet voor die prijs, maar wat zijn de gevaren? Ik zou 'm bij Banggood kopen normaal gezien, is dat een goed of een slecht idee?
De gevaren zijn in mijn ogen:
- De tablet z'n scherm is gebroken bij aankomst en ik krijg geen cent terug.
- Douane? Pakken ze m'n pakje er sowieso uit bij tablets? Jammer genoeg vind ik hier niet veel ervaringen van...Mijn RC heli is in ieder geval langs de douane gepasseerd zonder dat ik hoefde bij te betalen(stond namelijk label op dat het 20 dollar XX was ipv de 40 dollar die ie echt kostte).
- Is die tablet in het Chinees of staat ie standaard op Engels ofzo? Ik ben geen held met roms.
Deze tablet voldoet overigens aan al m'n eisen qua hardware, ik verwacht er geen topprestaties van ofzo.
PS: Hoeveel kosten zouden dat ongeveer zijn die erbij komen(als ze er al zijn)? Voor 150 euro heb ik namelijk deze in m'n eigen land:
http://www.tabletcenter.b(...)-hd-7-dark-blue.html
Kijkshopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die een site weet waar ze blenders verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Kijkshop of blokker ofzo, niet uit chinaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die een site weet waar ze blenders verkopen?, of zijn dat spullen die je niet uit china wilt halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |