Is dit een grap ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Door de vloedgolf aan goedkope post uit China hebben ze nu maatregelen genomen. Je kunt een toeslag verwachten anders levert postNL niet meer af. Ik moest gisteren ¤2,50 aftikken bij de chauffeur![]()
Het is verder wel snel geleverd, maja
Alles dat met de chauffeur/busje wordt afgeleverd totdat de nieuwe tarieven in China zijn doorgevoerd. Althans, dat zei de chauffeur.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is dit een grap ofzo?
Ik besteld ook dingen van 50 cent ofzo. Niet te hopen dat je daar 2,50 voor moet betalen.
Of is het alleen bij pakketjes?
Serieus? Ik weet wel dat pakketbezorgers ongeveer 1 euro tot 1,50 per pakje krijgen dus vond het altijd al vreemd dat ze pakjes van 3 dollar afleveren met de pakketdienst, maar goed. Hoop dat dit een grap isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Door de vloedgolf aan goedkope post uit China hebben ze nu maatregelen genomen. Je kunt een toeslag verwachten anders levert postNL niet meer af. Ik moest gisteren ¤2,50 aftikken bij de chauffeur![]()
goeie post bezorger die mij extra gaat laten betalen voor iets waar ik al voor betaald heb..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Post is post. Toeslag mag alleen als er te weinig gefrankeerd is, oud.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En wat als het met de normale post word geleverd?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een creatieve bezorger die op die manier wat extra sinterklaasgeld probeert te ontvangen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Post is post. Toeslag mag alleen als er te weinig gefrankeerd is, oud.
Linkje?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Postnl accepteert de vrachten niet meer, heeft zijn tarieven voor Chinese post verhoogd
Ben op dit moment een pakketje* aan het uitpakken wat ook d.m.v. China Post is verzorgt en gisteren door koerier is bezorgd en hoefde niets bij te betalen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:47 schreef monkeybrain het volgende:
Paste het door de brievenbus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben op dit moment een pakketje* aan het uitpakken wat ook d.m.v. China Post is verzorgt en gisteren door koerier is bezorgd en hoefde niets bij te betalen.
1 April duurt nog even hè![]()
Of de bezorger is gewoon blij met ons aangezien hij hier haast elke week wel langskomt![]()
*: 2e tablethoes, deze keer van Ali en welke in aanzienlijk betere toestand is aangekomen.
Maar goed; wat moet ik ermee. 2e tablet kopen?
uiteraardquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef Iemand91 het volgende:
quote:
Zucht, Bobje tochquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ben op dit moment een pakketje* aan het uitpakken wat ook d.m.v. China Post is verzorgt en gisteren door koerier is bezorgd en hoefde niets bij te betalen.
Of de bezorger is gewoon blij met ons aangezien hij hier haast elke week wel langskomt![]()
*: 2e tablethoes, deze keer van Ali en welke in aanzienlijk betere toestand is aangekomen.
Nou ja, een vriend wil misschien ook wel zo'n M9pro. Misschien wat voor hem.quote:
Psst, ik zou voor de grap de laatste 20/30 posts van Monkey in dit topic even nalezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik denk dat er iemand hier voor 2,50 is opgelicht.![]()
Ik werk als bijbaan ook bij de pakketdienst maar deze onzin ben ik nog niet tegen gekomen.
Verwacht hier toch vandaag/morgen ook minimaal 3 pakketjes, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Drama de verzending, twee los van elkaar staande ebaysellers hebben niet geleverdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Psst, ik zou voor de grap de laatste 20/30 posts van Monkey in dit topic even nalezen
[..]
Verwacht hier toch vandaag/morgen ook minimaal 3 pakketjes, maar dat zal wel niet!
[ link | afbeelding ]
Die eerste Ebayer gaat een resend doen (met tracking). Die geef ik nog een kansquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Drama de verzending, twee los van elkaar staande ebaysellers hebben niet geleverd.
Wel snel met het oplossen, partij 1 heeft refund gedaan, partij 2 wil het uitstellen.
Partij twee heeft tot de 29ste van mij gekregen via ebay
Wel irritant dat er dan weer zoveel werk achter vandaan komt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die eerste Ebayer gaat een resend doen (met tracking). Die geef ik nog een kans(als het dan uiteindelijk niet komt los ik dat wel creatief op).
De tweede belde dus gisteren en gaat een resend doen en de derde is betaald met Coins... dus tja daar ben ik waarschijnlijk aan de grillen van de CS overgeleverd
Dit heb ik dus ook; dingen die later verstuurd zijn heb ik hier al liggen maar van +- half tot eind september mis ik nog een pakketje of 4/5 waarvan 3 dus al 35 dagen onderweg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verschillende dingen van begin oktober nog niet binnen, terwijl andere van die periode wel al zeker 'n week geleden op de deurmat vielen.
Die is er bij mij ook nog niet... Zal wel op de goedkoopste manier verzonden zijn. Die 1 cent deals van EB kwamen ook wel eens 2 maand later pas binnenvallen.quote:M'n T-mart zaklampje verwacht ik al niet meer, al 'n maand geleden. Nog nooit zo lang hoeven wachten op spullen volgens mij. Maar goed, ik heb 't allemaal niet dringend nodig gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |