shame on you!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat is bad sport en wat gebeurt er daardoor?
http://lmgtfy.com/?q=Bad+sport+gta+5quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:17 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
IPV dat je me het antwoord nu geeft
Zo lang speel ik nog geen GTA.
Als ik afgeknald word tijdens een missie dan ga ik niet zitten kijken hoe die missie verder nog verloopt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Pas op met sessions leaven. Daar krijg je het ook van.
dan krijg je het. Jij krijgt ook geld van die sessie he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:22 schreef Nober het volgende:
Moet je naar de Scrapyard rijden, rij je daar het terrein op staat er ineens ''Steal the coke'' terwijl je beschoten word en zelf maar 24 kogels hebt. Geef mij gewoon eenvoudige opdrachten aangezien ik pas in niveau 6 zit en de moeilijke opdrachten als ik een hoop geld heb en fatsoenlijke machinegeweren kan kopen.
[..]
Als ik afgeknald word tijdens een missie dan ga ik niet zitten kijken hoe die missie verder nog verloopt.
Geen idee, ben alleen maar online geweest zodat ik die 500k krijg en omdat ik de single player uit heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan krijg je het. Jij krijgt ook geld van die sessie he?
Nee niet echt, als ik nou meer had dan alleen een pistool dan zou het nog wat kunnen worden met die opdrachten.quote:
je verdiend zo geld. Doe eerst wat races. En doe die eerste paar missies. Dan opent het spel zich pas echt. Maar goed, je moet het zelf weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee niet echt, als ik nou meer had dan alleen een pistool dan zou het nog wat kunnen worden met die opdrachten.
Ik heb al een race gedaan maar dan kom je tegen veel snellere auto's.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je verdiend zo geld. Doe eerst wat races. En doe die eerste paar missies. Dan opent het spel zich pas echt. Maar goed, je moet het zelf weten.
Niet als custom vehicles uit staat... En als host kun je dat zelf bepalen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb al een race gedaan maar dan kom je tegen veel snellere auto's.
Wil jij ook antwoord op die vraag of is het een bevestiging gezien de PI?quote:
Ala ik op rockstargames kijk wel ja.quote:
vraagquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil jij ook antwoord op die vraag of is het een bevestiging gezien de PI?
WATS MET PANINI?quote:
Hij zit in de bad sport pool. Dus wij moeten hem recommenden als good guy, zodat hij weer met ons mee kan doen.quote:
En over welke glitch hebben we het dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren niet gespeeld, maar zo te lezen was er weinig te beleven gezien de problemen?
Sinds de laatste update lijkt het allemaal weer lekker kut te zijn, krijg je minder geld voor missies en worden glitch-gebruikers nog steeds beloond.
Maak jij altijd foto's van onderbenen en voeten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef marimbondo het volgende:
Fritsflits dikke hipster!
[ afbeelding ]
kan wel 24 uur duren op het moment voordat alles verwerkt is volgens rockstarquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heb ik ook altijd pech?
Ik wou gister GTA:O nog 1 kans geven, nadat ik het 2 keer had opgegeven.
Ik de hele middag lekker in me eentje spelen omdat ik gek werd van al die kinderen die in mics lopen te schreeuwen.
Kom ik 's avonds terug, is het niet opgeslagen terwijl er duidelijk stond "saved"![]()
30k weg en 4 levels terug.
Het gekke is dat ik nog wel mijn custom auto heb en de items voor hogere levels wel nog geunlocked zijn.
enig idee hoe dit kan?
We hebben net 2 weken probleemloos kunnen spelen. Alleen gister waren er opeens cloud problemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heb ik ook altijd pech?
Ik wou gister GTA:O nog 1 kans geven, nadat ik het 2 keer had opgegeven.
Ik de hele middag lekker in me eentje spelen omdat ik gek werd van al die kinderen die in mics lopen te schreeuwen.
Kom ik 's avonds terug, is het niet opgeslagen terwijl er duidelijk stond "saved"![]()
30k weg en 4 levels terug.
Het gekke is dat ik nog wel mijn custom auto heb en de items voor hogere levels wel nog geunlocked zijn.
enig idee hoe dit kan?
Ja dat zei een vriend van mij ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:00 schreef kensei het volgende:
[..]
We hebben net 2 weken probleemloos kunnen spelen. Alleen gister waren er opeens cloud problemen.
Watquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Ik had juist vannacht met wat vrienden een GTA nachtje bij mij thuis, tot 11 uur sochtens gespeeld; doet online het niet tot ongeveer 6uur
En ook nog eens een auto gekocht, volledig gepimpt en foetsie; weg is het geld en weg is de autoLekker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |