Ik heb nog één iemand op kunnen blazen, daarna werd ik ook gekicktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef kawa4 het volgende:
kreeg melding in freeraom:
you have been kicked from this session by other players,
en nou zitten we weer in single player
en nou kunnen we weer niet inline komen![]()
jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die vandaag uberhaupt succesvol heeft kunnen saven?
Waar heb je last van in de DM?quote:
Ik speel niet eens :pquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar heb je last van in de DM?
Krijg je ook allemaal ingame berichtjes van andere Bad Sports om Commend for Commendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:59 schreef Painore het volgende:
Lieverds, ik heb jullie hulp nodig!
Ik zit dus om de een of andere reden in Bad Sport, en wil er erg graag uit. Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen 'commenden' zodat ik er uit kan komen. Commenden is simpelweg aangeven dat ik niet zo een lul ben als R* denkt.
Het werkt als volgt:
Start -> online -> my crews -> crew members -> Painore -> commend
Thanks a lot!
ik zet 10 minuten geleden mn ps maar uit omdat er geen k*t te beleven viel...maar morgen ochtend doe ik het gelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:59 schreef Painore het volgende:
Ik zit dus om de een of andere reden in Bad Sport, en wil er erg graag uit. Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen 'commenden' zodat ik er uit kan komen. Commenden is simpelweg aangeven dat ik niet zo een lul ben als R* denkt.
Het werkt als volgt:
Thanks a lot!
1ste wat ik doe morgen als ik online benquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:59 schreef Painore het volgende:
Het werkt als volgt:
Thanks a lot!
Zal het morgen doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:59 schreef Painore het volgende:
Het werkt als volgt:
Thanks a lot!
shame on you!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat is bad sport en wat gebeurt er daardoor?
http://lmgtfy.com/?q=Bad+sport+gta+5quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:17 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
IPV dat je me het antwoord nu geeft
Zo lang speel ik nog geen GTA.
Als ik afgeknald word tijdens een missie dan ga ik niet zitten kijken hoe die missie verder nog verloopt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Pas op met sessions leaven. Daar krijg je het ook van.
dan krijg je het. Jij krijgt ook geld van die sessie he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:22 schreef Nober het volgende:
Moet je naar de Scrapyard rijden, rij je daar het terrein op staat er ineens ''Steal the coke'' terwijl je beschoten word en zelf maar 24 kogels hebt. Geef mij gewoon eenvoudige opdrachten aangezien ik pas in niveau 6 zit en de moeilijke opdrachten als ik een hoop geld heb en fatsoenlijke machinegeweren kan kopen.
[..]
Als ik afgeknald word tijdens een missie dan ga ik niet zitten kijken hoe die missie verder nog verloopt.
Geen idee, ben alleen maar online geweest zodat ik die 500k krijg en omdat ik de single player uit heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan krijg je het. Jij krijgt ook geld van die sessie he?
Nee niet echt, als ik nou meer had dan alleen een pistool dan zou het nog wat kunnen worden met die opdrachten.quote:
je verdiend zo geld. Doe eerst wat races. En doe die eerste paar missies. Dan opent het spel zich pas echt. Maar goed, je moet het zelf weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee niet echt, als ik nou meer had dan alleen een pistool dan zou het nog wat kunnen worden met die opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |