Heb ik ooit verteld dat ik wel eens eigenwijs ben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, maar waar baseer je dat dan op?
Je hebt nog nooit eerder meegespeeld, duidelijk de OP niet gelezen, maar gaat wel conclusies trekken die voor anderen niet te peilen zijn. En uiteindelijk zit je nog verkeerd ook.
Wil ik op zich wel, maar maandg en wrs dinsdagavond ben ik er niet. Verder wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh zou iemand mij erin willen zetten? Of anders wil ik wel samen met een ervaren speler sl zijn.
Johquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb ik ooit verteld dat ik wel eens eigenwijs ben?
Prima, doen we datquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
Ik wil een volgende ronde wel SL'en...
Eigenwijs en handig gaan niet altijd goed samenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh
Maar dat is in dit spel niet altijd even handig
Thanks zit mobiel :$quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef AchJa het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
Allebei dood vorige dagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef AchJa het volgende:
En waar is mijn twin gebleven? Toch stiekem ontvoerd door de maffia zeker!
Dat was nog aardig geregeld, enkel ging alle communicatie via Nick voor de goede orde. Ik kon gewoon inkomende pms meelezen en invoeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik trouwens heel irritant vond is dat die nattekat er vorige ronde halverwege ineens half doorheen kwam.
Of je bent SL, of je bent geen SL. En kondig dat dan even aan, PM dat even rond. Nu hing ie er zo half bij
*weet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg nu alvast: Mensen die zelf geen hint zoeken en mij straks van mafia zijn betichten omdat ze mijn hints volgen vreet ik op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg nu alvast: Mensen die zelf geen hint zoeken en mij straks van mafia zijn betichten omdat ze mijn hints volgen vreet ik op.
quote:
Ja heb vakantie nu! Maar uiteindelijk zat ik wel goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wel wat activer zijn deze ronde he
Wat sneuquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Oeh dan heb je sowieso tijd om te daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |