Heb ik ooit verteld dat ik wel eens eigenwijs ben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, maar waar baseer je dat dan op?
Je hebt nog nooit eerder meegespeeld, duidelijk de OP niet gelezen, maar gaat wel conclusies trekken die voor anderen niet te peilen zijn. En uiteindelijk zit je nog verkeerd ook.
Wil ik op zich wel, maar maandg en wrs dinsdagavond ben ik er niet. Verder wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh zou iemand mij erin willen zetten? Of anders wil ik wel samen met een ervaren speler sl zijn.
Johquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb ik ooit verteld dat ik wel eens eigenwijs ben?
Prima, doen we datquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
Ik wil een volgende ronde wel SL'en...
Eigenwijs en handig gaan niet altijd goed samenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh
Maar dat is in dit spel niet altijd even handig
Thanks zit mobiel :$quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef AchJa het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
Allebei dood vorige dagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef AchJa het volgende:
En waar is mijn twin gebleven? Toch stiekem ontvoerd door de maffia zeker!
Dat was nog aardig geregeld, enkel ging alle communicatie via Nick voor de goede orde. Ik kon gewoon inkomende pms meelezen en invoeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik trouwens heel irritant vond is dat die nattekat er vorige ronde halverwege ineens half doorheen kwam.
Of je bent SL, of je bent geen SL. En kondig dat dan even aan, PM dat even rond. Nu hing ie er zo half bij
*weet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg nu alvast: Mensen die zelf geen hint zoeken en mij straks van mafia zijn betichten omdat ze mijn hints volgen vreet ik op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg nu alvast: Mensen die zelf geen hint zoeken en mij straks van mafia zijn betichten omdat ze mijn hints volgen vreet ik op.
quote:
Ja heb vakantie nu! Maar uiteindelijk zat ik wel goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wel wat activer zijn deze ronde he
Wat sneuquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Oeh dan heb je sowieso tijd om te daten.
lekkere zinquote:We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt
Ik ook?quote:
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt.
Als je 'en' i.p.v. 'die' gebruikt, dan is er geen associatie tussen de maffiagroep en de (door hen) vermoorde dorpelingen. Ook het gebruik van in + waarin is dubbelop; in hoort namelijk bij waar en vormt zo waarin.
Correct:
We bevinden ons in een dorp waar een maffiagroep actief is die dorpelingen vermoordt.
Graag gedaan [ afbeelding ]
Ik had jou gekilled dus mijn missie was al geslaagd....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het verbaast mij elk spel opnieuw dat Vulture zichzelf weer zo verdacht weet te maken
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had jou gekilled dus mijn missie was al geslaagd....
Waarom Burner mij al vanaf dag 1 moest hebben snap ik nog steeds niet
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Grote TheVulture
Hoe kunnen ze u toch vergeten zijn en u niet geloofd hebben. Hoe konden we u toch zo voor de gek hebben proberen te houden?
Jeses mallootWat denk je nou wel niet?
ik had als ik dorp was geweest exact hetzelfde gedaan. nou ja als ik bm was, anders had ik bang geweest dat ik gekilled zou worden door je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
I knew it al along. En jullie mogen mij een slechte townie vinden, ik heb in ieder geval een maffialid gekilled
Timmmm in vertrouwen nemen kon twee kanten op, maar toen hij nog geen minuut na mijn dm alles in het topic flikkerde wist ik genoeg...
Laat ik het zo zeggen: ik wist het van Hara en van jou toen je alles open gooide... de rest was vaag, ook omdat ik nauwelijks de tijd had dit keer om hints te zoeken...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik had als ik dorp was geweest exact hetzelfde gedaan. nou ja als ik bm was, anders had ik bang geweest dat ik gekilled zou worden door je.
Je hebt het gewoon elke keer weer heel dom gespeeld, niet alleen daar
Met je ik wist hetJe wist dat er als we alle beschuldigingen optellen zo'n 10 mafialeden zouden zijn geweest, koekenbakker
Ik heb wel degelijk goed naar hints gezocht, maar na de belachelijke situatie dat er eerst geen nachtacties waren en toen ineens toch wel was voor mij de lol er af. Daarna heb ik inderdaad niet meer gezocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had toch niets uitgemaakt want de dorpelingen hebben over het algemeen toch niet naar hints gezocht
Nee, nee, nee. Kom nou!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk goed naar hints gezocht, maar na de belachelijke situatie dat er eerst geen nachtacties waren en toen ineens toch wel was voor mij de lol er af. Daarna heb ik inderdaad niet meer gezocht.
De meest volwassen reactie die je had kunnen geven. Wat mij betreft alleen jammer dat je daar dan nu pas mee komt. Nadat er weer over die 5 seconden begonnen moest worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:18 schreef Rockfire het volgende:
Te laat is te laat. PatriQue89 was bij de laatste stemming ook 7 seconden te laat en dat mocht niet meer. En ja een nacht geen kills kan wel degelijk verschil maken.
Maar goed laten we er nu over ophouden. Op naar een volgend spel!
Vest geldt alleen voor kogels, kan prima gelyncht worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De meest volwassen reactie die je had kunnen geven. Wat mij betreft alleen jammer dat je daar dan nu pas mee komt. Nadat er weer over die 5 seconden begonnen moest worden.
En wat mij betreft had Patriques stem gewoon meegenomen mogen worden hoor. Dan was er bij de dubbele lynch maar 1 kill geweest, jij had een kogelwerend vest toch?, en had de maffia 2 kills gepleegd, bleven er 3 dorpelingen over. Was het nog altijd 5 maffiastemmen tegen 3 dorpsstemmen. Dus alsnog maffia gewonnen.
Ik had het ook geprobeerd als ik jou wasquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog even reageren op mijn 7 seconden te laat..
De tijd op mijn laptop loopt 4 minuten achter.. Dus niet dat jullie denken dat ik een mongool ben en dacht: ach, kan nog wel.. Ik was gewoon die 4 minuten verschil even vergeten
Maar voor mij was het dus 18.56, dus het kon nog, dacht ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had het ook geprobeerd als ik jou was![]()
Dat is ook wel eens gebeurd in een spel volgens mij. Zoveel wijzigingen dat om 19:00 de hele uitslag anders was
Oh nou beter nog. Had het helemaal niks uitgemaakt zelfs!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vest geldt alleen voor kogels, kan prima gelyncht worden.
En timmmm mij maar wijsmaken dat bulletproof die kogel wel kan opvangen. WHAT WAS I THINKING?!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vest geldt alleen voor kogels, kan prima gelyncht worden.
Ja klopt, maar zoals ik in een andere post ook al aangaf wordt er niet gespeeld. En dat is wat mij betreft heel jammer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar voor mij was het dus 18.56, dus het kon nog, dacht ik
Verder moeten mensen niet zo janken, het is een spelletje
Helemaal mee eens. Moet zeggen dat ik de eerste 2 nachten ook niet echt hints heb kunnen zoeken en de derde alleen wat slappe aanvullingen heb kunnen doen.. maar heb wel echt het gevoel(dus weet niet zeker of dat ook echt zo is) dat we deze ronde maar met 5 a 7 man hebben gespeeldquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zoals ik in een andere post ook al aangaf wordt er niet gespeeld. En dat is wat mij betreft heel jammer.
En wij zijn best een hele coulante maffia geweest door niet alle fanatiekelingen als eerste om te leggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Harajuku. het volgende:
De helft, als het niet meer is, komt alleen een stem uitbrengen. Ze voegen verder geen fuck toe maar gaan wel lopen janken dat degene die wél de moeite heeft gedaan om hints te zoeken ook hints heeft gevonden naar een dorpeling.
Well guess fucking what, 10 dingen uit een stuk tekst kunnen op 10 dingen bij 20 mensen slaan. Ik heb daar zo'n hekel aan hè.
"Heuy, ik ben zelf te beroerd om een vinger uit te steken maar omdat jij wel hints zoekt lynchen wij nu dorp, sukkel!!!!"
Instellingen voor datum en tijd wijzigen > Internettijd > Instellingen wijzigen > Synchroniseren ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog even reageren op mijn 7 seconden te laat..
De tijd op mijn laptop loopt 4 minuten achter.. Dus niet dat jullie denken dat ik een mongool ben en dacht: ach, kan nog wel.. Ik was gewoon die 4 minuten verschil even vergeten
Thanksquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Instellingen voor datum en tijd wijzigen > Internettijd > Instellingen wijzigen > Synchroniseren ofzo
Gewoon de OP quoten, jezelf kopieren en in nieuwe lijst plakken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij deze wil ik ook weer meedoen met de nieuwe ronde.. Alleen die linkjes, daar ben ik wel een mongool in
Ohja! Zo ging dat!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gewoon de OP quoten, jezelf kopieren en in nieuwe lijst plakken.
Dat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:18 schreef Rockfire het volgende:
Maar goed laten we er nu over ophouden. Op naar een volgend spel!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Die linkjes zelg allemaal zoeken en plakken ben ik ook te lui voor
ik zei dat bulletproof de bom kon tegenhouden, dat wilde ik rockfire wijs gaan maken namelijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En timmmm mij maar wijsmaken dat bulletproof die kogel wel kan opvangen. WHAT WAS I THINKING?!
Ohja, dat was het.. bierrrquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zei dat bulletproof de bom kon tegenhouden, dat wilde ik rockfire wijs gaan maken namelijk
Ik heb precies hetzelfde maar ik doe gewoon meequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer begint het volgende spel? Ma, di en wo zit ik wat krap in de tijd, daarna heb ik meer tijd.
Maar ik zoek graag hints.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde maar ik doe gewoon mee
quote:
*aaitquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:33 schreef lynda het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek