SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend leuke manier zeg!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had soesjes gevuld met roze room, daar chocolade omheen gedaan zodat niemand het al zou zien... En bij het aftellen tot 3 mocht iedereen in het soesje happen en zien welke kleur er in zat, zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten bitte gerne sehr dank u!
[ Bericht 11% gewijzigd door Mineola op 20-10-2013 21:05:59 ]
Ik zag het nu pas :$ hihi! Ja is m'n eerste. Gaat erg goed met hemquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Animalmix het volgende:
Welkom Bushok! Grote jongen dan!
Goed alles goed met jou en hem?
Is het je eerste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Oh ja, dat deed saar ook bij mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel gezellig haar op mij maar ze woelt met d'r benen tegen in buik en litteken aan en dat doet wel pijn.
Nog gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef Mineola het volgende:
Bedankt allemaal voor de felictaties! Hier nog een keertje de foto's voor wie ze gemist hadden.
En ook heel erg bedankt allemaal voor een jaar lang (baby) lief en leed delenHeb veel aan dit topic gehad. Tot over een tijdje in het dreumestopic!
Haha, dat zou ik ook spannend vinden, ondanks tweede kind en 'been there done that'....quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef L-E het volgende:
Mineola en Skoap, nog gefeliciteerd!
Sticker heeft vanmorgen drie happen banaan gegeten, ik vond het helemaal spannend
Wat betreft de maxicosi is het zodra het hoofdje er bovenuit steekt, dus niet de oren:quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Kyara het volgende:
Je vergist je heel erg mbt de maxi cosi.
Maxicosi is echt de veiligste manier van reizen in de auto en daarvoor geldt geloof ik dat de oren niet boven de bovenkant uit mogen komen. Tot ongeveer een jaar zou het voor gemiddelde baby's wel moeten passen. 6 maanden lijkt me nog veel te vroeg om in een groep 1 stoel te gaan.
Wat betreft van kinderwagenbak naar wandelwagen: als de bak niet meer past, of je kind het liggen echt vervelend vind dan kun je prima overgaan. Rond een maand of 6 zijn de meeste ruggetjes wel zo ver dat ze dat aan kunnen (ik heb het dan dus over de wandelwagen inzet van een kinderwagen he, geen buggy met zwenkwieltjes).
Bij Riley merk ik dat ook dus de laatste dagen. Ze is niet blij in de MC. Huilt echt als ze in de auto zit. Maar ja, ze is wel bijna 9 maanden, maar ze weegt amper 7 kilo. Dus ze moet echt nog even daarin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef pessie het volgende:
Venco, vervolg stoel in de auto is vanaf 9 kilo en 9 maanden. Ik beken dat Lauren sinds dit weekend in de vervolg stoel zit. Ze is nogal ongelukkig in de MC. Maar goed, ze is wel stevig en >9 kilo.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef pessie het volgende:
Ik ben erg weinig online geweest de afgelopen weken, Lauren spookt veel 's nachts en overdag heb ik het druk met peuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrrrrr betwetersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef Kyara het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren dat ik op de vraag of mijn meisjes 1 of 2 eiig zijn maar gewoon iets zeg in plaats van "dat weet ik niet". Ik kreeg bij de Action een heel verhaal over dat je dat tijdens de zwangerschap heus wel kon zien dus het was heel stom dat ik dat niet wist. En zij kon het weten want ze was zelf 1 van een tweeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |