Miniola gefeliciteerd!! Jammer dat ik de collage alleen maar even op m'n mobiel heel mini gezien heb, maar vond 'm wel tof!
Welkom Bushok! Helemaal nieuw, of lurker uit de kast?

Ben wel nieuwsgierig hoe groot je zoon nu is dan...
Heh Suiker. Erg is dat he? "Even bijlezen op Fok, [...] Verrek het was al een uur geleden bedtijd.. waar is m'n avond gebleven?!"
Omen, wat heeft Riley mooie ogen! En afstandbedieningen schijnen inderdaad lekker te zijn. Femke boeit het helemaal niets trouwens, die sabbelt gewoon op werkelijk alles wat binnen 10 cm van haar mond komt...

Een nichtje voor Silvijn! Wat leuk, zo'n gender reveal party! En een pufclubreünie.. gezellig! Ik heb het niet gedaan bij Femke, maar bij Lars wel... hebben toen een keer of vijf een reunietje gedaan, met ongeveer de helft van de puffers; en toen viel het stil... Ik zie twee van hen alleen nog op facebook.
Veel plezier met shoppen morgen Fieder!
KJ, ik heb je foto's van de wortelstudent gemist

Ik zag net nog wel grote zus in het peutertopic met prachtige fotoshootfoto's... waren die van L. net zo mooi?
Jee mandy, wat een grote vent heb je daar!
Danic

Wat klinkt dat goed! Yay voor rijstebloem!
Loj

Fijn dat jullie er zo goed over kunnen praten, ben erg benieuwd of het z'n vruchten af gaat werpen. Ik blijf iig duimen voor jullie (ik ga het alleen niet meer elke dag melden

)
Is Ow nou zo lang, of is dat nichtje zo klein trouwens?
As, excuses aanvaard

Niet dat ze nodig zijn... dat heeft toch (bijna) iedereen hier? De ene keer heb je wel tijd, en de andere keer niet, en soms gewoon geen zin... Allemaal goed!
Hilz, dat klinkt als een mooie hypothese voor een experiment. Wat heeft Senn vandaag niet gedaan wat hij eigenlijk al wel zou moeten kunnen?
Zo leuk al die eetverhalen. Over een maandje gaan we ook meedoen

Kyara, jij ook al van dat misplaatste schuldgevoel...

Je doet M. echt niets tekort joh.. hij heeft zelfs twee prachtige lieve zusjes gekregen!
Coco

Hilz, even als spuit elf: rijstebloem bij twee maanden lijkt mij ook erg vroeg! Vreemd dat het CB dat zelfs adviseert... Ik hoop dat de RRR helpt voor jullie!