abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132374488
Mineola. ik zag ze nog! wat een kerel!!

Gefeliciteerd!
*poef* nu is het weg
pi_132374575
Miniola gefeliciteerd!! Jammer dat ik de collage alleen maar even op m'n mobiel heel mini gezien heb, maar vond 'm wel tof!

Welkom Bushok! Helemaal nieuw, of lurker uit de kast? ;) Ben wel nieuwsgierig hoe groot je zoon nu is dan...

Heh Suiker. Erg is dat he? "Even bijlezen op Fok, [...] Verrek het was al een uur geleden bedtijd.. waar is m'n avond gebleven?!"

Omen, wat heeft Riley mooie ogen! En afstandbedieningen schijnen inderdaad lekker te zijn. Femke boeit het helemaal niets trouwens, die sabbelt gewoon op werkelijk alles wat binnen 10 cm van haar mond komt... ;)

Een nichtje voor Silvijn! Wat leuk, zo'n gender reveal party! En een pufclubreünie.. gezellig! Ik heb het niet gedaan bij Femke, maar bij Lars wel... hebben toen een keer of vijf een reunietje gedaan, met ongeveer de helft van de puffers; en toen viel het stil... Ik zie twee van hen alleen nog op facebook.

Veel plezier met shoppen morgen Fieder!

KJ, ik heb je foto's van de wortelstudent gemist :( Ik zag net nog wel grote zus in het peutertopic met prachtige fotoshootfoto's... waren die van L. net zo mooi?

Jee mandy, wat een grote vent heb je daar!

Danic *O* Wat klinkt dat goed! Yay voor rijstebloem!

Loj ^O^ Fijn dat jullie er zo goed over kunnen praten, ben erg benieuwd of het z'n vruchten af gaat werpen. Ik blijf iig duimen voor jullie (ik ga het alleen niet meer elke dag melden ;) )
Is Ow nou zo lang, of is dat nichtje zo klein trouwens?

As, excuses aanvaard ;) Niet dat ze nodig zijn... dat heeft toch (bijna) iedereen hier? De ene keer heb je wel tijd, en de andere keer niet, en soms gewoon geen zin... Allemaal goed!

Hilz, dat klinkt als een mooie hypothese voor een experiment. Wat heeft Senn vandaag niet gedaan wat hij eigenlijk al wel zou moeten kunnen?

Zo leuk al die eetverhalen. Over een maandje gaan we ook meedoen O+

Kyara, jij ook al van dat misplaatste schuldgevoel... :* Je doet M. echt niets tekort joh.. hij heeft zelfs twee prachtige lieve zusjes gekregen!

Coco :*

Hilz, even als spuit elf: rijstebloem bij twee maanden lijkt mij ook erg vroeg! Vreemd dat het CB dat zelfs adviseert... Ik hoop dat de RRR helpt voor jullie!
pi_132374729
Welkom Bushok! Grote jongen dan!
Goed alles goed met jou en hem?
Is het je eerste?

Mineola van harte! Geweldig mooie collage!

Spees wat leuk! En wat een originele manier om het te vertellen. Cool!

Riley met de afstandsbediening O+

Danic *O* duim voor je dat het zo doorgaat en dit DE oplossing is. Gaat poepen ook nog steeds goed?

Loj respect meid! Zet hem op! :*

KJ je foto's nog net ff gezien! Prachtig!! Je hebt mooie kids!

Fieder veel plezier morgen!

Whaha Mandy hoe cool is dat! Lekkere bende :)

We zijn vanochtend weer eens naar Burgers geweest want abonnement!
Was weer super leuk. Wel druk (een of andere Nuon dag of zo) maar gelukkig waren we er al om negen uur.
N heeft lekker een uurtje in de wagen geslapen terwijl broer helemaal hyper van dier maar dier rende. En daarna hebben ze zich samen heerlijk vermaakt in de binnenspeeltuin. Die is ook zo cool!
pi_132374927
Welkom Bushok!
Collage van Mineola gemist maar gefeliciteerd met je dreumes!
Wat een leuke foto's Mandy met eetbaby en Omen met afstandsbedieningeetbaby :)
Loj ^O^ Het allerbelangrijkste is dat jullie het samen eens zijn over de manier waarop je het gaat doen, dat kan al een hoop rust geven. Totaal niet vergelijkbaar, maar toen dochter hier zo aan het klooien was met drinken moesten man en ik ook echt ff gaan zitten om een plan te maken, want ik werd helemaal gek. En zo'n plan geeft dan in elk geval rust in je kop, ook als het probleem an sich nog niet gelijk opgelost is. Anyway, zet 'm op!
SpeesEend: wat een suuuperleuke manier heeft je zusje bedacht, creatief ook!
Danic wat fijn dat het beter gaat, dit was nu de 2e of 3e goeie dag toch? Hopen dat ze het vasthoudt!

*even denken of ik nu iets vergeet* oja ik zag echt een heel tof truitje van Coco voor Saar langskomen. Sowieso meisjeskleertjes O+ Ik zie nu al zooooveel dingen in grotere maatjes maar hoe tempting ook, ik koop het maar niet.

Hier geen bijzonderheden vandaag, baby wil wel Heel Veel drinken. Ze krijgt de fles en ik voed zoveel mogelijk op verzoek, met als gevolg dat ze steeds kleine beetjes krijgt. Ik twijfel dan steeds of het wel goed gaat en of ik nou een hongerige baby heb of niet. Volgens de verpakking en het CB mag ze per dag tussen 600-800cc en ze zit de laatste paar dagen tegen de 800 aan. Mag dus, en gezien de hoeveelheid zou ik haar geen hongerige baby noemen, maar qua aantal flessen voelt ze wel als een vreetbeertje. Maargoed, ze zal het wel nodig hebben.
pi_132374928
Niet bijgelezen, dus even heel ego:
*O* vandaag is M zes maanden!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:42:23 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132375005
Wat leuk Spees!

Mooie foto van Riley O+

Leuk AM! Binnenspeeltuin ben ik nog niet geweest. Wij gaan binnenkort (mini dreumes meet).

Bushok, welkom! Ben ook wel benieuwd hoe groot hij is.

Shandaly, is lief. Dank je wel :*
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:42:34 #132
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132375017
Hoera voor M! *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132375048
Shandaly, hij zit nu al in maat 74.. Ik had eerder erg leuke kleren gekocht voor hem als het kerst is maar hij past het nu al :o Ik krijg vaak vragen als "waarom geef je hem nog geen fruithapje?" Wat ik nooit meer vergeet was toen ik met hem in de winkel was en een vrouw vroeg "Hoeveel maanden is hij?" Ehh..net 3 weken oud mevrouw..
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:46:01 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132375181
Hoe groot was hij dan bij de geboorte?
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:47:25 #135
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132375259
Welkom Bushok!

Nu maak je mij ook nieuwsgierig...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132375297
Dankje :D

Hij was 4330 gram en 55 cm met de geboorte.
pi_132375461
Mineola, ik had ze nog wel gezien. Gefeliciteerd *O* en tot over drie maandjes in het dreumestopic :D

Piekie! 6 maanden!

Omen, je meisje O+
En idd ik heb echt een supervriendje O+

Welkom Bushok, en wow idd nu al 74. Daar zit Ow ook in. En dat nichtje van hem dus ook. Zij is idd wel klein en Ow heeft al z'n achterstand ingehaald Shandaly

En die binnenspeeltuin in Burgers is echt leuk idd! Ow heeft zich daar een maandje geleden ook super vermaakt :D

En voor de rest ook weer :* jullie zijn zo lief!
pi_132375568
Mineola, mooie collage (zag ik eerder vanavond) en gefeliciteerd natuurlijk!

Bushok welkom, dat klinkt wel groot ja, is dat met name lengte of ook gewicht?

Loj, een goed doordacht plan! Ik ken het verhaal niet helemaal, maar ik wens jullie heel veel succes!

Hilz, jouw mannetje is goed bezig vandaag zeg! Als je dat nou dagelijks hier herhaald blijft het misschien goed gaan.

De rest wel gelezen, niet onthouden. Sorry!

Ons meisje doet het goed, heeft deze week haar eerste prikje gehad. De pneumokokkenvaccinatie stellen we nog een maandje uit, we gaan daarvoor een ander schema volgen (3,5 en 11 maaanden), naar aanleiding van de PIMstudie van het RIVM. Ze heeft van de DKTP prik verder ook geen last gehad, ons stoere meisje O+ .
pi_132375602
Onze nacht bij opa en oma ging prima trouwens. Wel een nachtvoeding, maar ach, het begint al een beetje te wennen ;)

We hebben vanochtend een heerlijke lange boswandeling gemaakt:

op jacht naar een 'echte' paddestoel. En we hebben 'm gevonden! Kabouter Spillebeen was echter niet thuis vanochtend.

En vanmiddag bij m'n broertje op (verjaardags)bezoek geweest. Was ook erg gezellig, mijn nichtje ontfermde zich over Femke, heel schattig.

Femke heeft amper geslapen vandaag, twee hazeslaapjes in de doek vanochtend, en in de wandelwagen vanmiddag, maar gelukkig bleef ze wel vrolijk :) De terugreis in de auto heeft Lars bijna de hele weg geslapen, maar Femmetje was gewoon wakker met d'r maxicosispeeltje te spelen...

Piekie, gefeliciteerd!!

Jee, bushok... mt 74 al! Da's zelfs voor 6 mnd al best behoorlijk, toch? Femke begint nu net een beetje in mt 68 te passen, als het klein valt... en zij is 5 maanden nu. Wel balen van je kerstoutfit ;)

Een binnenspeeltuin in Burgers? Jee, het was daar zonder ook al zo tof! Bijna een reden om naar Arnhem te verhuizen.. dat we daar wat dichterbij zouden wonen...
pi_132375785
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Animalmix het volgende:
Welkom Bushok! Grote jongen dan!
Goed alles goed met jou en hem?
Is het je eerste?
Ik zag het nu pas :$ hihi! Ja is m'n eerste. Gaat erg goed met hem :) Ik iets minder, ik kan niet stilzitten en heb altijd zoveel dingen die ik wil doen. Ik nam na de bevalling hooguit 2 weken rust en daarna weer naar mijn oude ritme. Eindigde in een zware epilepsie aanval, heb m'n lesje wel geleerd..
pi_132376143
Ik zit mobiel dus iedereen tegelijk quoten is even lastig. Sull, vooral ook de lengte..hij is erg breed bij zijn schouders. Toen hij 2,5 maanden was woog hij 7,4 kg. Ik vond een draagdoek altijd zo romantisch..maar 7,4 kg is wel iets teveel van het goeie.

Shandaly, ja volgens mij wel. Ik was laatst bij een vriendin die een zoontje heeft van 1 jr. Ze verschilden qua lengte net 15 cm. Nou is papa ook lang en breed maar die was als baby helemaal niet zo groot.

Soms voel ik me weleens apart daarin, iedereen van die kleine schatjes en dan kom ik met mijn lieve reus hihi!
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:02:27 #142
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132376145
Wat een reus Bushok!

Jeetje, wat naar van die epilepsie-aanval. Gelukkig da je je lesje geleerd hebt ...

D wordt volgende week 6 maanden en woog 2 weken geleden 7,5 kg, 66cm en zit nu in 68-74.
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:06:43 #143
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132376365
Bushok, welkom. En jeetje, wat een grote jongen. Mijn zoon is bijna 10 maanden en groeit nu langzaam in 74. Maar hij was dus al lang bij de geboorte? Schrijf lekker mee iig!
pi_132376451
Welkom Bushok. Grote knul heb je

Shandaly mooie foto's. Klinkt als een gezellige dag

Animalmix. Leuk een dagje dierentuin

Sull :* voor de eerste prikjes
pi_132376503
Bushok pffoei....:*

Loj, heel veel succes :*

Mineola gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Wilde nog meer zegggen, maar \zeef...

Vandaag Luc zijn verjaardag gevierd. Maar ik was gisteren ziek en mijn man vandaag, dus wat een timing weer :') hopelijk heb ik morgen wat tijd om nog wat foto's te spammen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132376592
Mineola *O* gefeliciteerd.
Foto's gemist helaas. Van Luuk ook -O-

Hier net na 45 minuten slapen ineens een krummel die helemaal over dr toeren ging. Heb er niet eens lang over nagedacht en gelijk een fles van 90/3 gemaakt. Terwijl ze een ruim uur ervoor al 150/5 ophad. Maar dat ging dus op :o
En sindsdien slaapt ze weer.
Regelen ofzo? Ik ken dat niet zo eigenlijk. Bij eva nooit als zodanig herkent en bij flesvoeding is dat toch al anders volgens mij.
pi_132376626
Dankjewel! :D Ja, 55 cm.. tijdens de bevalling had ik het ook vrij zwaar (welke vrouw niet?! ^^ ) maar op de echo daarvoor hadden ze niet gezien dat hij zo groot was. Ik ben altijd stil als ik pijn heb maar hierbij heb ik wel flink gegild. Wonder boven wonder geen inscheuring of inknippen. In het begin sliep hij vaak op m'n buik na de borstvoeding..ik mis dat zo :'( Als ik dat nu doe krijg ik geen lucht hahaha
pi_132376639
Oh er was nog een pagina :@
Ff lezen.
pi_132376660
Skoap nog van harte gefeliciteerd met Luc! *O* Was het ondanks ziekte nog wel een leuke dag? :)

Mineola ook van harte met je lieve dreumes! *O* Fotospam helaas gemist ;(.

Verder wel mee gelezen, geen tijd om te reageren.
pi_132376877
Mineola gefeliciteerd nog! *O* 1 jaar alweer, wauw! Ik zag de foto's ook nog, superleuk, vooral die met de verjaarsmuts.

Voor de rest weinig onthouden, behalve: bushok, ook 7.4 kilo moet te dragen zijn in een draagdoek hoor (al ligt het natuurlijk aan je eigen fysiek) maar nog genoeg mensen hebben baby tot ver in peutertijd in een doek en ik draag ook met baby van 9 kilo prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')