Rot op joh nazi wannabe.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja want mocht er geweld worden gebruikt bij een sinterklaas inkomst is dat natuurlijk prima.
GC / EDLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
?wat verlaag jij jezelf joh damn
Kom nou zeg. Je doet nu alsof we de Surinaamse medemens stelselmatig onderdrukken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
Dit jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef NaturalScience het volgende:
Dat VN onderzoek hoeven we ons waarschijnlijk geen druk over te maken. Als dat onderzoek net zo efficiënt en besluitvaardig wordt uitgevoerd als het onderzoek naar Syrië dan halen we 5 december makkelijk.
En die van volgend jaar ook.quote:
So what. Soms kan je gewoon maar beter je kop houden, voor de goede vrede, zelfs al heb je gelijk. Daarbij maakt het niet uit of je nou Quincy of Geert heet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
Extremisten als Quincy en co zullen nooit ophouden met klagen, dus Zoewarte Piet aanpassen is goedbedoelde flauwekul.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Rick Nieman:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)heid-van-zwarte-piet
Precies dit, de manier waarop mensen reageren is echt abnormaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:52 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ik zie de noodzaak nog niet echt om een sinterklaasviering aan te passen ... er zijn erg veel zwarte mensen die geen probleem hebben met Zwarte Piet dus om nou alles om te gooien voor een handjevol activisten en tegenstanders ....
Maar een boel figuren die Zwarte Piet zwart willen houden laten zich wel kennen zeg: "Die negers die er niet mee eens zijn moeten maar oprotten naar hun eigen land!" ... volgens mij zit er bij die mensen ook iets anders dwars dan het aanpassen van een kinderfeest.
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:21 schreef pokkerdepok het volgende:
ik lach me al topics lang rot om de stuitende/ achterlijke reacties van boze zwarte pieten fans.
en dan klagen dat die quincy kleinzielig is...
het gaat erover om wat semi-racistische elemeneten uit het uiterlijk van zwarte piet te verwijderen, meer niet. hoe triest ben je nou eigenlijk als je zoiets pertinent gaat weigeren? echt hoor...
quote:Die 'betrokken gemeenschappen' zijn groepen als Zwarte Piet is Racisme en de Surinaamse commissie voor herstelbetalingen. Die laatste groep eist geld van Nederland vanwege het slavernijverleden. De VN zal deze 'betrokken groepen' horen over de kwestie Zwarte Piet. De verwachting is dat deze groepen sterk afwijzend tegenover Zwarte Piet staan en mogelijk zelfs een financiële genoegdoening zullen eisen wegens geleden immateriële schade.
Wow, wat slaat die Nieman de plank mis. Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Rick Nieman:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)heid-van-zwarte-piet
Eisen ze ook geld vanwege de Sinterklaasviering Yvonne ? Nee. Dus hou eens op. Bovendien staat die organisatie los van anderen die een klacht hebben ingediend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:
[..]
brrrr andere meningen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wow, wat slaat die Nieman de plank mis. Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.
Oh ja, dus we gaan naar een situatie toe waarin Blanken Pieten alleen snoepgoed mogen uitdelen aan zwarte kinderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:
[..]
Ja, want dat is tenminste niet racistisch, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, dus we gaan naar een situatie toe waarin Blanken Pieten alleen snoepgoed mogen uitdelen aan zwarte kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |