abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:54:29 #26
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_132321500
Wat wil Quinsy Gario trouwens dat er met al die zwarte Pieten gaat gebeuren als ie ze werkeloos heeft gemaakt?
pi_132321566
In sinterklaastijd krijgen kinderen toch ook weleens een zwarte pieten diploma?
Daar zijn ze dan altijd heel trots om.. hoezo is dat negatief?
pi_132321580
Staat er nu werkelijk ´Swarte Piet´ in dat document? Lekker serieus.
pi_132321593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:57 schreef NLGooner het volgende:
In sinterklaastijd krijgen kinderen toch ook weleens een zwarte pieten diploma?
Daar zijn ze dan altijd heel trots om.. hoezo is dat negatief?
Net zoals voor mijn veterstrikdiploma heb ik mijn zwarte pieten diploma niet gehaald, was te druk met drugs yo
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:59:12 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132321605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:58 schreef MrGuma het volgende:
Staat er nu werkelijk ´Swarte Piet´ in dat document? Lekker serieus.
Kennelijk heet de feestdag ook zo. We vieren Swarte Piet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Admin zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:04:33 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_132321726
OP actueler gemaakt. Flauwekul verwijderd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_132321751
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kennelijk heet de feestdag ook zo. We vieren Swarte Piet.
Gelukkig staat er wel bij dat het alleen maar is wat ze hebben gehoord van de klagers en dat ze zelf niet hebben onderzocht of het feitelijk allemaal wel klopt.
  Admin zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:06:17 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_132321774
quote:
_O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_132321807
Quincy de Rel Piet is lid van een "kunstenaars collectief" The State of L3..

Op hun website staat o.a opmerkelijk (en toepasselijk) werk van mevrouw Fleur :

http://www.stateofl3.com/artists/

Als je kijkt naar het werk van Rel Piet Quincy binnen dit "kunstenaars collectief" dan kun je vaststellen dat dat verdomd weinig voorstelt.

Behalve 2 foto's van De Piet kwestie en een filmpje over eendjes en groen is er niets meer te vinden.

http://www.stateofl3.com/artists/quinsy-gario/

Hij is ook lid van Poetry Circle NOWHERE.

http://www.poetrycircle.nl/

Met op de website een wel heel beperkte en korte agenda.

Dus hij kon / kan vermoedelijk al deze aandacht wel gebruiken.

En betaald zo'n "baan" genoeg om van rond te komen?

Vraag ik me wel af.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:12:24 #35
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132321926
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:07 schreef DrMabuse het volgende:
Quincy de Rel Piet is lid van een "kunstenaars collectief" The State of L3..

Op hun website staat o.a opmerkelijk (en toepasselijk) werk van mevrouw Fleur :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.stateofl3.com/artists/

Als je kijkt naar het werk van Rel Piet Quincy binnen dit "kunstenaars collectief" dan kun je vaststellen dat dat verdomd weinig voorstelt.

Behalve 2 foto's van De Piet kwestie en een filmpje over eendjes en groen is er niets meer te vinden.

http://www.stateofl3.com/artists/quinsy-gario/

Hij is ook lid van Poetry Circle NOWHERE.

http://www.poetrycircle.nl/

Met op de website een wel heel beperkte en korte agenda.

Dus hij kon / kan vermoedelijk al deze aandacht wel gebruiken.

En betaald zo'n "baan" genoeg om van rond te komen?

Vraag ik me wel af.
Hij zal wel flink wat subsidie van de gemeente krijgen voor deze rommel...
  Admin zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:16:12 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_132322004
quote:
Linda Polman, een Nederlandse journaliste die bekendstaat om haar kritiek op westerse hulpverlening aan Afrikaanse landen, vroeg zich op Twitter af of KLM naar Afrika vliegt 'met Zwarte Piet aan de stuurknuppel'.
KLM verwijdert 'koloniaal' taalgebruik van website

pi_132322035
quote:
:D
pi_132322063
Rick Nieman:

quote:
"En dat is, denk ik, exact waar het om draait. Zijn wij zó gehecht aan Zwarte Piet dat we hem per se in stand willen houden, zelfs als we weten dat een grote groep medeburgers dat als pijnlijk ervaart?

En nee, die mensen zijn niet overgevoelig, en hoeven geen genoegen te nemen met het bestaan van Zwarte Piet 'omdat dat nu eenmaal een Nederlandse traditie is'. Want laten we wel zijn, wij - autochtone Nederlanders die in ieder geval tot voor kort niets miszagen aan Zwarte Piet - voelen toch ook stiekem wel aan dat het niet helemaal meer van deze tijd is? Zouden wij het bijvoorbeeld aandurven om de familie Obama - stel dat zij hier eind november op staatsbezoek zouden zijn - te laten bezoeken door Sinterklaas en een stel Zwarte Pieten? Nee hè?

Het mooie is: als we Zwarte Piet langzaam maar zeker weg laten 'evolven', kunnen we dat heerlijke Sinterklaasfeest nog honderden jaren blijven vieren. Op een manier waar iedereen blij van wordt. Daar kan ook Sinterklaas zelf vast niet tegen zijn."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)heid-van-zwarte-piet
ze zijn fucking nice.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:20:01 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132322087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Gelukkig staat er wel bij dat het alleen maar is wat ze hebben gehoord van de klagers en dat ze zelf niet hebben onderzocht of het feitelijk allemaal wel klopt.
Wanneer is de laatste keer geweest dat de VN om feiten gaf?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132322092
Als ik zo eens wat op facebook lees dan komt de surinaamse medemens wat opgefokt over. Zou mij niks verbazen als er geweld gaat plaatsvinden bij de sinterklaas evenementen door het hele land. Als er een paar van die schreeuwers bij elkaar komen zie ik dat zo uit de hand lopen. En dan is Sinterklaas definitief verpest.
pi_132322115
ik lach me al topics lang rot om de stuitende/ achterlijke reacties van boze zwarte pieten fans.
en dan klagen dat die quincy kleinzielig is...

het gaat erover om wat semi-racistische elemeneten uit het uiterlijk van zwarte piet te verwijderen, meer niet. hoe triest ben je nou eigenlijk als je zoiets pertinent gaat weigeren? echt hoor...
pi_132322144
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:20 schreef Bombshell het volgende:
Als ik zo eens wat op facebook lees dan komt de surinaamse medemens wat opgefokt over. Zou mij niks verbazen als er geweld gaat plaatsvinden bij de sinterklaas evenementen door het hele land. Als er een paar van die schreeuwers bij elkaar komen zie ik dat zo uit de hand lopen. En dan is Sinterklaas definitief verpest.
:')

ik zie ook wel andere opgefokte mensen eerlijk gezegd.
pi_132322179
De Nederlander voelt zich steeds meer weggestopt worden in zijn eigen land. Elke cultuur andere cultuur zit inmiddels wel tegen ons aan te schreeuwen. Zijn we niet racistisch dan zijn we wel varkens. Onze vrouwen hoeren. Ik ben het echt zat en je kan er niks tegen doen. Een gevolg van de multi culturele maatschappij.
pi_132322215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:21 schreef pokkerdepok het volgende:
ik lach me al topics lang rot om de stuitende/ achterlijke reacties van boze zwarte pieten fans.
en dan klagen dat die quincy kleinzielig is...

het gaat erover om wat semi-racistische elemeneten uit het uiterlijk van zwarte piet te verwijderen, meer niet. hoe triest ben je nou eigenlijk als je zoiets pertinent gaat weigeren? echt hoor...
Nou, het gaat inmiddels al om geld, dus er zit wel een agenda achter.
pi_132322232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het gaat inmiddels al om geld, dus er zit wel een agenda achter.
Yvonne heeft ook een agenda wat dat betreft.
pi_132322276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Yvonne heeft ook een agenda wat dat betreft.
Ik snap hem niet :?
pi_132322299
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:20 schreef Bombshell het volgende:
Ja, en dan is de tolerantie tegenover Surinamers enzo waarschijnlijk ook bij een hoop mensen verpest, en uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers. :{
pi_132322334
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, en dan is de tolerantie tegenover Surinamers enzo waarschijnlijk ook bij een hoop mensen verpest, en uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers. :{
Klopt dit gaat alleen maar verliezers opleveren. En het is vooral triest voor de kinderen.
pi_132322345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
pi_132322369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
Ja want mocht er geweld worden gebruikt bij een sinterklaas inkomst is dat natuurlijk prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')