Rot op joh nazi wannabe.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja want mocht er geweld worden gebruikt bij een sinterklaas inkomst is dat natuurlijk prima.
GC / EDLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
?wat verlaag jij jezelf joh damn
Kom nou zeg. Je doet nu alsof we de Surinaamse medemens stelselmatig onderdrukken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
Dit jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef NaturalScience het volgende:
Dat VN onderzoek hoeven we ons waarschijnlijk geen druk over te maken. Als dat onderzoek net zo efficiënt en besluitvaardig wordt uitgevoerd als het onderzoek naar Syrië dan halen we 5 december makkelijk.
En die van volgend jaar ook.quote:
So what. Soms kan je gewoon maar beter je kop houden, voor de goede vrede, zelfs al heb je gelijk. Daarbij maakt het niet uit of je nou Quincy of Geert heet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat fijn voor de Surinaamse medemens dat ze getolereerd worden, als ze hun mond maar houden. Zo'n uitspraak toont enkel maar aan dat Quincy gewoon gelijk heeft.
Extremisten als Quincy en co zullen nooit ophouden met klagen, dus Zoewarte Piet aanpassen is goedbedoelde flauwekul.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Rick Nieman:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)heid-van-zwarte-piet
Precies dit, de manier waarop mensen reageren is echt abnormaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:52 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ik zie de noodzaak nog niet echt om een sinterklaasviering aan te passen ... er zijn erg veel zwarte mensen die geen probleem hebben met Zwarte Piet dus om nou alles om te gooien voor een handjevol activisten en tegenstanders ....
Maar een boel figuren die Zwarte Piet zwart willen houden laten zich wel kennen zeg: "Die negers die er niet mee eens zijn moeten maar oprotten naar hun eigen land!" ... volgens mij zit er bij die mensen ook iets anders dwars dan het aanpassen van een kinderfeest.
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:21 schreef pokkerdepok het volgende:
ik lach me al topics lang rot om de stuitende/ achterlijke reacties van boze zwarte pieten fans.
en dan klagen dat die quincy kleinzielig is...
het gaat erover om wat semi-racistische elemeneten uit het uiterlijk van zwarte piet te verwijderen, meer niet. hoe triest ben je nou eigenlijk als je zoiets pertinent gaat weigeren? echt hoor...
quote:Die 'betrokken gemeenschappen' zijn groepen als Zwarte Piet is Racisme en de Surinaamse commissie voor herstelbetalingen. Die laatste groep eist geld van Nederland vanwege het slavernijverleden. De VN zal deze 'betrokken groepen' horen over de kwestie Zwarte Piet. De verwachting is dat deze groepen sterk afwijzend tegenover Zwarte Piet staan en mogelijk zelfs een financiële genoegdoening zullen eisen wegens geleden immateriële schade.
Wow, wat slaat die Nieman de plank mis. Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Rick Nieman:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)heid-van-zwarte-piet
Eisen ze ook geld vanwege de Sinterklaasviering Yvonne ? Nee. Dus hou eens op. Bovendien staat die organisatie los van anderen die een klacht hebben ingediend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:
[..]
brrrr andere meningen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wow, wat slaat die Nieman de plank mis. Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.
Oh ja, dus we gaan naar een situatie toe waarin Blanken Pieten alleen snoepgoed mogen uitdelen aan zwarte kinderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet over, hierover wel:
[..]
Ja, want dat is tenminste niet racistisch, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, dus we gaan naar een situatie toe waarin Blanken Pieten alleen snoepgoed mogen uitdelen aan zwarte kinderen.
Omdat hij vindt dat dat soort "foute meningen" niet thuis horen bij RTL Nieuws.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:59 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Hij is het alleen niet eens met die mening? Waarom zeg je dan brrr andere meningen?
Ik heb ook die indruk. Geloof me als ik zeg dat Surinamers ook racistisch zijn, dat is niet beperkt tot blanken. Een stom voorbeeld uit eigen doos: een Surinaamse ex-huisgenootje van mijn vriendin beschuldigde mij ervan dat ik haar treiterde, haar keuken overhoop haalde, tomaten uit haar koelkast jatte en dringde tegen alle buren (studentenhuis) op dat ik een racist was want ik kijk neer op haar. En ze zou mij samen met vrienden mij wel eens toetakelen als ze mij zag. In mijn defense: ik was er al hele lange tijd niet geweest (2+ maanden), ben niet racist en ben allergisch voor tomaten. Letterlijk alles wat ik deed werd omgetoverd tot racistisch, zelfs als ik niet in de buurt was noch haar sprak. Diezelfde persoon sprak over hoe blanken zich altijd opstelde alsof ze beter waren dan haar. Volgensmij is mijn dood/niet bestaan het enige wat niet racistisch is voor dergelijke personen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Extremisten als Quincy en co zullen nooit ophouden met klagen, dus Zoewarte Piet aanpassen is goedbedoelde flauwekul.
Die snap ik niet helemaal, een andere mening is toch niet per definitie een foute meningquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.
No shit.quote:Die 'betrokken gemeenschappen' zijn groepen als Zwarte Piet is Racisme --------- De verwachting is dat deze groepen sterk afwijzend tegenover Zwarte Piet staan
Ja, dan is de huidskleur ineens van belang ? Grappig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb niks tegen mensen met welke huidskleur dan ook, behalve als ze zich gedragen als een stel jankdozen.
Ja, jankende blanken vind ik ook irritant? Wat snap je precies niet aan die zin?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dan is de huidskleur ineens van belang ? Grappig.
Je snapt de zin niet geloof ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dan is de huidskleur ineens van belang ? Grappig.
Ik snap niet precies hoe dat er toe doet. Maar je andere opmerking verklaart het wel weer, je ziet negers niet als Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, jankende blanken vind ik ook irritant? Wat snap je precies niet aan die zin?
Dus eigenlijk zeg je, je hebt niks tegen mensen met welke huidskleur dan ook zolang ze hun bek maar dicht houden als ze het ergens niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb niks tegen mensen met welke huidskleur dan ook, behalve als ze zich gedragen als een stel jankdozen. Dat geldt voor deze klagers maar ook voor een dozijn joden die bij elk kuchje hele verhalen houden over WO2, bepaalde figuren die moeilijk doen over reclameposters/optochten en dergelijke, en treurwilgen die elk festival dat niet geworteld is in Nederland willen verbannen. Nederland geeft de vrijheid om allerlei culturele uitingen te vieren, van Ramadan tot Chinees Nieuwjaar en weet ik veel wat. Om dan datzelfde Nederland hun culturele uiting niet te gunnen getuigt van een totaal gebrek aan fatsoen.
RTL Nieuws steekt, wanneer er ruimte is voor het verkondigen van een opinie, de boel vaak op een wat conservatievere in ("rechts" zullen we maar zeggen). Dit wijkt daar sowieso duidelijk vanaf maar de onderbouwing is op een heel foute manier politiek correct. Bij zinnen als "Het mooie is: als we Zwarte Piet langzaam maar zeker weg laten 'evolven', kunnen we dat heerlijke Sinterklaasfeest nog honderden jaren blijven vieren." spat het glazuur van je gebit af. Da's een ontzettend kleinerende manier van het neerzetten van een situatie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, een andere mening is toch niet per definitie een foute mening
Nee, ze surfen alleen maar mee..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Eisen ze ook geld vanwege de Sinterklaasviering Yvonne ? Nee. Dus hou eens op. Bovendien staat die organisatie los van anderen die een klacht hebben ingediend.
Je suggereert dat het te doen is om geld. Waarom ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze surfen alleen maar mee..
Als je radio 1 gevolgd hebt de afgelopen weken zag je dit van mijlenver aankomen.
Omdat ze door dit ook immateriële schade leiden en daarvoor geld willenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Je suggereert dat het te doen is om geld. Waarom ?
Ondertussen in Surinamequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
I
Wat ze in Suriname aan 't Sinterklaasfeest willen doen moeten ze zelf weten.
Dat is hoe het gros van de autochtonen tegen immigranten aankijkt. Ze worden getolereerd zolang ze maar niet denken dezelfde rechten als een autochtoon te hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:05 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je, je hebt niks tegen mensen met welke huidskleur dan ook zolang ze hun bek maar dicht houden als ze het ergens niet mee eens zijn.
die neger zwarte pieten zijn geschminkt . Dus dan is het helemaal niet om op een neger te lijken maar om het roetquote:
Wat ben je ontzettend kansloos bezig door steeds iedereens woorden te verdraaien om ze maar in de hoek van racisme te kunnen duwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is hoe het gros van de autochtonen tegen immigranten aankijkt. Ze worden getolereerd zolang ze maar niet denken dezelfde rechten als een autochtoon te hebben.
Ga professionele hulp zoeken. Echt. Ik meen het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is hoe het gros van de autochtonen tegen immigranten aankijkt. Ze worden getolereerd zolang ze maar niet denken dezelfde rechten als een autochtoon te hebben.
In de Zwarte Piet-discussie gaat het meer om immigranten die autochtonen rechten willen ontzeggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
'Wooh.. foute meningen'? De tiefus. Heb je enig idee wat je nu zegt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wow, wat slaat die Nieman de plank mis. Het bevreemd me trouwens dat juist een journalist van RTL Nieuws dit soort foute meningen loopt te verkondigen.
Dat hangt ervanaf - als je hierover jankt zie ik je niet echt als Nederlander. Dat geldt ook voor die linkse gutmenschen die hierover vallen. Al denk ik dat die mensen daar trots op zijn want die noemen zichzelf waarschijnlijk 'wereldburger' of iets dergelijks. Dat is echt de grootste lariekoek die er bestaat. Wereldburger. Je hebt een bepaalde cultuur, die heeft iedereen. Bepaalde culinaire gewoontes, bepaalde festivals die belangrijk voor je zijn, spirituele overtuigingen, die vormen je je hele leven lang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe dat er toe doet. Maar je andere opmerking verklaart het wel weer, je ziet negers niet als Nederlanders.
Of het echt om geld gaat weet ik niet. Ik geloof wel dat het een poging is om aan te haken op de ziekelijke drang van Nederlanders om zich ergens schuldig over te moeten voelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Omdat ze door dit ook immateriële schade leiden en daarvoor geld willen
Het komt er toch gewoon op neer ? "Die negers moeten gewoon niet zo zeuren. En anders rotten ze maar op".quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat ben je ontzettend kansloos bezig door steeds iedereens woorden te verdraaien om ze maar in de hoek van racisme te kunnen duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |