Als je je productiviteit wil opschroeven ipv al dat gepruts met explorer wel...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al gelukt
[..]
Heb je dat echt nodig als normale thuis gebruiker?
Voor die ene keer in het jaar dat ik door mijn mappen ga, kom ik er wel uit met explorerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je je productiviteit wil opschroeven ipv al dat gepruts met explorer wel...
Yup, standaard gebruikt, tot ze met versie 6 op de proppen kwamen... Wat een drama was dat. Toen overgestapt op Opera en daarna en nog steeds Firefox.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
Jij moet dit ook nog wel kennen, AchJa:
[ afbeelding ]
Vroeger ook jaren lang gebruikt. Toen IE en nu alweer sinds dag 1 Chrome.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, standaard gebruikt, tot ze met versie 6 op de proppen kwamen... Wat een drama was dat. Toen overgestapt op Opera en daarna en nog steeds Firefox.
Chrome vind ik wel zo'n lamme browser... Nul komma nul opties, tov FF.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroeger ook jaren lang gebruikt. Toen IE en nu alweer sinds dag 1 Chrome.
Ik gebruik FF en Chrome door elkaar heen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chrome vind ik wel zo'n lamme browser... Nul komma nul opties, tov FF.
Wel wat meer actie en minder realism dan The Wire, maar nog steeds wel awesome.quote:
En wat ga je nu kijken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:48 schreef AchJa het volgende:
Godver, was de laatste Strike Back alweer...
ach, ik wil gewoon internetten. Al die opties heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chrome vind ik wel zo'n lamme browser... Nul komma nul opties, tov FF.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:48 schreef AchJa het volgende:
Laatste Strike Back, nu al?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:48 schreef AchJa het volgende:
u riep?quote:
quote:
Hier nog een mozilla gebruiker van het eerste uur, toen het nog Firebird/Phoenix wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, standaard gebruikt, tot ze met versie 6 op de proppen kwamen... Wat een drama was dat. Toen overgestapt op Opera en daarna en nog steeds Firefox.
Dit zijn de lopende series... Ik pak zo nu en dan ook nog wel 1 mee die al afgelopen is...quote:
Is goed voor je kastquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weer even schrikken van de bierprijzen na de Baltische staten
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weer even schrikken van de bierprijzen na de Baltische staten
Ik zag de eerste negerts alweer aan tafel zitten bij P&W.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Alleen de jaarlijkse rel rond zwarte piet.
Hilarisch!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zag de eerste negerts alweer aan tafel zitten bij P&W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |