abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132525122
Manlief net voordat ik hem wegbracht naar tilburg voor een concert..
Nu je eisprong komt er is of moet komen soon.... moeten we dan nog even aan de slag? Of kan dat ook als ik weer thuis ben vanacht.. of morgenochtend.. of...
Stilte...

Of moet het allemaal om er toch zeker van te zijn....

*glimlach*

Leuk als je vent er zo mee bezig is..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132532368
hypochonderen?
hmm.. mijn tepels zijn gevoelig (net als vorige keer trouwens dus tja)
heb meer honger lijkt wel, maar ben ook wat misselijker. Dat kan echter ook liggen aan het beginnende verkoudheidje. Maar ik ben nooit ziek, dus dat zal morgen wel weer weg zijn.
Verder heb ik vaker hoofdpijn, maar ik zit dan ook weer erg vaak in mijn mmo.
En ik was ook vroeg wakker gisteren, maar ja, mijn wekker ging dan ook vroeg. :P

oh en het is pas een paar dagen na ovulatie, dus nee het is allemaal niks.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:47:18 #203
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132532386
Meh, ongesteld geworden. Wel vier dagen te laat, maar ik dacht sowieso wel dat het zou komen. Op naar ronde 2...
pi_132532408
Balen zeg, ook al verwacht je het wel, het blijft kut. :*
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 04:13:07 #205
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132539125
Inderdaad, je blijft toch altijd ergens hopen...

En bizar hè Risu, hoe je je zo van jezelf bewust bent zeg maar, elk pijntje of kwaaltje of sowieso iets dat afwijkt van je standaard is ineens 'verdacht', hihi. Ik vind het eigenlijk wel leuk, zelfs als het niks is, ik leer zo wel veel meer over mezelf.
pi_132539937
Hypochonderen ben ik heeeel goed in. Voor de twee streepjes kon ik dat al, maar nu ik die heb kan ik het nog steeds.
Elk pijntje/krampje/steekje doet me bijna naar de wc rennen om te checken of t nog goed gaat }:|
Ik word zo moe van mezelf!

Maar het goeie nieuws is, morgen op vakantie en als ik over een maandje terug ben ga ik streepjes van jullie zien! En me een slag in de rondte jubelen *O*
pi_132540002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Dottey het volgende:
Manlief net voordat ik hem wegbracht naar tilburg voor een concert..
Nu je eisprong komt er is of moet komen soon.... moeten we dan nog even aan de slag? Of kan dat ook als ik weer thuis ben vanacht.. of morgenochtend.. of...
Stilte...

Of moet het allemaal om er toch zeker van te zijn....

*glimlach*

Leuk als je vent er zo mee bezig is..
Lief... O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_132543288
ik heb gewoon een solicitatiegesprek... een stageplek dat wel, maar ik had nooit verwacht dat ik antwoord zou krijgen op mijn verplicht-door-het-uwv solicitaties. Meh, ik zie wel wat het wordt.

ondertussen is inderdaad dat beginnende verkoudheidje van gisteren weer verdwenen. Ik zei toch dat ik nooit ziek ben. :P
pi_132544522
Gedurende de luteale fase kan je weerstand naar beneden gaan he.
Weet niet of dat zo is bij jou dat je in die faes zit?

Oooh en fijn dat je gesprek hebt! Lijkt het je een leuke baan?
pi_132544626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Risu het volgende:
Balen zeg, ook al verwacht je het wel, het blijft kut. :*
das wel vaker in die regio he, met ongesteld zijn
pi_132545346
Hehe wijsneus!
pi_132554117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Risu het volgende:
ik heb gewoon een solicitatiegesprek... een stageplek dat wel, maar ik had nooit verwacht dat ik antwoord zou krijgen op mijn verplicht-door-het-uwv solicitaties. Meh, ik zie wel wat het wordt.

ondertussen is inderdaad dat beginnende verkoudheidje van gisteren weer verdwenen. Ik zei toch dat ik nooit ziek ben. :P
maar dat is ook spannend! succes!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132560505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:04 schreef BlueEyes het volgende:
Gedurende de luteale fase kan je weerstand naar beneden gaan he.
Weet niet of dat zo is bij jou dat je in die faes zit?

Oooh en fijn dat je gesprek hebt! Lijkt het je een leuke baan?
Ja, zit in die fase. Dus dat kan het zijn. In ieder geval al de hele dag opgetrokken met een verkouden persoon, 's avonds kwam er een tweede bij. Dus als ik morgen niet ziek ben, ben ik nog steeds immuun voor al die ziektes.
En ja, het lijkt me wel leuk. Het is in ieder geval ervaring opdoen die ik nog niet had. Dus het is mooi meegenomen. Had ook echt gereageerd met het idee van, ach omdat het moet. Ik voldoe sowieso niet aan het 3e of 4e jaars student zijn. Dus ik vond het al vreemd dat ik een reactie kreeg.
pi_132562874
Wel spannend Risu!

Ik had deze week echt even een emo-momentje. Mijn schoonmoeder is echt heel lief dus ik besloot om haar zomaar een cadeautje te sturen. Ze houdt van streekromans dus ik had er een uitgezocht bij bol en dat naar haar te sturen, lief tekstje erbij maar zonder naam.

Volgende dag waren we in de stad met haar en haar kant van de familie, op een gegeven moment draait ze zich om en vertelt dat ze toch zó iets raars had. Er lag een pakket maar ze had niks besteld maar het was wel aan haar geadresseerd en er stond een tekst op maar geen afzender dus het was vast een foutje en wat ze daar nou mee moest. Toen begon ik te lachen en wees man naar mij: "Zij was het!". Schoonmoeder keek echt zo: :o :'( O+

Daarvoor kwamen we een oude buurman tegen van mijn schoonouders, een marktkoopman. Die vroeg aan mij en man waar onze kinderen dan waren. "Die hebben we niet", zei man. "Je moet die jonkies ook de tijd geven", zei mijn schoonmoeder. O+

Er was ook een achternichtje van man bij, van bijna 3, geloof ik. Ze stond een beetje te sippen en ik vroeg waarom. "Ze wil geen handje geven", zei ze over mans jongste nichtje. Ik vroeg waarom niet en nichtje antwoord: "DAT doen WIJ niet meer. :{w ". Heb het meisje toen maar gezegd, dat als ze wilde ze mij wel een handje mocht geven. Wat ze meteen deed. O+
pi_132566022
Wat lief DM! O+

Hier is gisteren m'n menstruatie begonnen. Had het niet voelen aankomen, en dacht nou even "zou het een innestelingsbloeding zijn?" maar de sloot bloed duidt toch echt op een menstruatie

Eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 74 dagen. Dit was de tweede cyclus en die duurde 45 dagen. Ben benieuwd wat cyclus drie gaat brengen.
pi_132566735
Cyclus drie wordt heel normaal, vind ik. Ik ga er een elk geval voor duimen.

Mijn schoonmoeder is heel lief, vaak als ze daar zijn krijgen we verse groente mee, laatst een zak aardappelen, uit de tuin. Ik had laatst een maxi-jurk gekocht die me 15 centimeter te lang was en die heeft ze korter gemaakt. Dat soort kleine dingetjes. Ze is heel lief en zorgzaam maar nooit opdringerig.
Mijn schoonvader is trouwens ook erg leuk, ik mag zijn humor wel.

Ik heb het maar getroffen, dacht ik zo. O+

Waar ik vroeger altijd zo'n mooie, rustige huid had. Zit ik nu helemaal onder de puisten, m'n gezicht maar vooral m'n rug is extreem. En niet alleen voor en tijdens menstruatie, nee. Altijd.
pi_132567409
Wat een leuk en lief idee DM!

Ongeduldig, jammer jammer... wel fijn dat die enorm lange cyclus in ieder geval wat korter wordt.

Hier een heel licht ovu-test-streepje geplast op CD 16... Morgen wordt 'ie denk ik echt positief en dan aan de slag!
pi_132576421
Meiden, heel veel succes met de springende eitjes, hormonen, batsen (of FFF >:) ) hypochondermomenten en alles er op en eraan de komende tijd!
Tot over een maandje, met hoop ik een plakkertje hier, dus graag zie ik jullie in Z&G!

:*

(en Skittles, ik hoop voor goeie echo en mooie eitjes!)
pi_132581322
Niet meer terugkomen blue! We komen je wel achterna!

Is onhandig ook een symptoom? Heb nu al drie dagen rugpijn, onderbuik kramp en heel onhandig een glas cola over het toetsenbord van de laptop gegooid... en dat 8 dagen voor mijn nod, zou het wat zijn ;)
pi_132581975
In dat geval zou ik altijd zwanger zijn. :+
pi_132582174
Arme laptop van DM!
pi_132582226
Ik ben gewoon lomp en onhandig.

[ Bericht 66% gewijzigd door DanseMacabre op 26-10-2013 15:08:05 ]
pi_132583279
Herkenbaar van de pukkeltjes DM! Ik had ook een heel rustige huid maar tegenwoordig... ;(

Vanavond verjaardag van de papa vd tweeling dus dat is weer knuffelen O+
S. 2014
J. 2016
pi_132583970
Mijn nod is eigenlijk 2 november maar ik verwacht 'm 5 november. Volgens het patroontje 25-28-25, zou hij nu weer 28 moeten zijn. :')
pi_132592712
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd een glas wijn gehad. Getver wat was dat lekker!
pi_132593551
Ik zal morgen wel aan de wijn moeten. _O-
pi_132595003
Lekker, geniet er van!
pi_132595716
Alleen houd ik niet zo erg van wijn. Ik zat op onze bruiloft aan de jus d'orange. :')
Schuimwijn vind ik wel lekker en Italiaanse wijn vind ik ook lekker. Maar die hebben ze niet. ;(

Ik belde net mijn ouders om te vragen of we daar konden blijven slapen omdat een vriendin dan jarig is. Zegt ze oh, ja leuk. Moeten wij ook heen. *O*

Die vriendin gaat elke maandag bij mijn papa en mama op bezoek. Die ziet mijn ouders vaker dan ik. _O-

Om het ontopic te houden, die vriendin heeft gezegd dat als ik zwanger ben, ik een aantal babyspullen mag uitzoeken van haar. O+
pi_132597100
Een gezellige avond dus! En baby spullen... smelt smelt! K kan ook niet wachten om al dat mini spul te gaan uitzoeken.
pi_132598425
Hier ook puistjes (ik zei laatst nog "dat toekomstige kind van ons moet wel heel tof worden om die puisten te compenseren" 8-) ) én ik gooide gisteren een glas cola over m'n laptop. Dus ik voel met jullie mee *)
pi_132598887
Ook al? Het is geen goeie week voor laptops dus!

Wij van het wohts topic gaan toch de allerbeste kids fokken?
pi_132601451
Nou... vandaag was het tweede streepje na twee duidelijk positievere streepjes plassen op de ovulatietesten.. hij donkerder dan dw controle streep, krampjes soort van twintig minuten aan een kant... dus dat zal de sprong wel geweest zijn.

Genoeg bestellingen geplaatst voor een babybouwpakketje.. dus we hopen dat we goede zwemmers hebben die de juiste kant op zwemmen.
Duimen maar :)

Wij vonden het wel fijn om die testen te hebben gekocht
om te zien wanneer de eisprong nou was
... want dat is dus veel later dan wij hadden verwacht...

Wie was nou nogmeer voor het eerst met
Die testen bezig? Was jij dat Risu!?
Hoe verging dat bij jullie?
pi_132602735
Ik ben misselijk.
Wel handig, dan weet ik een week voor nod al dat het niet gelukt is en is menstruatie niet zo'n teleurstelling meer.
pi_132608108
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben misselijk.
Wel handig, dan weet ik een week voor nod al dat het niet gelukt is en is menstruatie niet zo'n teleurstelling meer.
Merk je dat zo duidelijk dan?
In life, every ending is a new beginning..
pi_132608608
Bij misselijkheid zou ík aan iets heel anders denken :+ Ben je vaak misselijk als je ongesteld moet worden?

Dottey, wat fijn dat je je eisprong (waarschijnlijk) hebt gevoeld. Ik probeer er altijd heel erg op te letten, maar merk er nooit iets van. Misschien heb ik hem altijd 's nachts :D
pi_132609743
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:45 schreef Dyre het volgende:
Bij misselijkheid zou ík aan iets heel anders denken :+ Ben je vaak misselijk als je ongesteld moet worden?

Dottey, wat fijn dat je je eisprong (waarschijnlijk) hebt gevoeld. Ik probeer er altijd heel erg op te letten, maar merk er nooit iets van. Misschien heb ik hem altijd 's nachts :D
ik had nooit de link gelegd, maa nu was het alles bij elkaar. Het bekende vocht, de streepjes op de testen... en dus dat er iets aan de gang was.. dus wij nemen het maar aan dat het dit was..

We wachten het maar af :)
pi_132609795
Spannend hoor, maak er goed gebruik van ;)
  zondag 27 oktober 2013 @ 11:11:07 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132610403
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben misselijk.
Misselijkheid kan ook een andere reden hebben he :+.
KuikenGuppy
pi_132610847
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:45 schreef Dyre het volgende:

Ja, altijd.
Het is nu weer over, trouwens. Dus misschien was de pasta niet zo goed gevallen. _O-

Meestal begint het zo'n 4 a 5 dagen voor menstruatie. Zo'n maagzuur/honger-achtig gevoel en dan vooral 's nachts.
pi_132611010
Ik zou echt niet op kwaaltjes afgaan. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
pi_132611146
Ik maak mezelf niet gek hoor. Het is hier telkens een teken van een naderende menstruatie. Misselijkheid zo vroeg voor nod wijst meestal niet op een zwangerschap, lijkt mij. Hier wel consequent op een menstruatie die komen gaat.
pi_132611174
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Dottey het volgende:
Nou... vandaag was het tweede streepje na twee duidelijk positievere streepjes plassen op de ovulatietesten.. hij donkerder dan dw controle streep, krampjes soort van twintig minuten aan een kant... dus dat zal de sprong wel geweest zijn.

Genoeg bestellingen geplaatst voor een babybouwpakketje.. dus we hopen dat we goede zwemmers hebben die de juiste kant op zwemmen.
Duimen maar :)

Wij vonden het wel fijn om die testen te hebben gekocht
om te zien wanneer de eisprong nou was
... want dat is dus veel later dan wij hadden verwacht...

Wie was nou nogmeer voor het eerst met
Die testen bezig? Was jij dat Risu!?
Hoe verging dat bij jullie?
Ja ik teste de eerste ker meteen twee streepjes, dus ik dacht dat ik zo iemand was die altijd twee streepjes had, tot ie ineens verdween. Dus toen hadden we hem al gemist. Volgende keer dus eerder beginnen met testen. Gelukkig hebben we met seks niet afgewacht ofzo, maar gewoon ons ding blijven doen. Helemaal gemist is het dus niet. Maar goed, ik dacht dat mijn eisprong altijd op de 19e dag was, dus ik begon met testen op dag 16 ofzo. Blijkbaar is dat deze keer te laat geweest. Op het pakketje stond zelfs beginnen op dag 18 met een cyclus van 35 dagen, dus ik dacht ruim op tijd te zijn.
Volgende ronde begin ik op dag 10, en dan 2 per dag (heb toch zat van die dingen). Kan ik meteen een eventuele opbouw zien en wat echt negatief is enzo.

Verder nieuws, is dat wij eindelijk een badkamersetje hebben. Met een kastje bij de gootsteen en erboven ook een (ikea godmorgon, grijze en storjorm spiegelkastje). Eindelijk mijn verbandjes, tamponnetjes en make-upjes enzo in een la ipv een mandje op de grond. *O*
Nu dus alleen nog de kinderkamer. O+
pi_132611281
Wat leuk Risu!
Shoppen voor huisdingetjes is O+

Van ovulatietesten weet ik niks. We doen gewoon maar wat hier.
  zondag 27 oktober 2013 @ 11:48:26 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132611400
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik maak mezelf niet gek hoor. Het is hier telkens een teken van een naderende menstruatie. Misselijkheid zo vroeg voor nod wijst meestal niet op een zwangerschap, lijkt mij. Hier wel consequent op een menstruatie die komen gaat.
Hier wel twee keer ;).
Maar als je elke maand misselijk bent, zal het wel niet zo veel zeggen.
KuikenGuppy
pi_132611432
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hier wel twee keer ;).
Maar als je elke maand misselijk bent, zal het wel niet zo veel zeggen.
Daarom. :P
pi_132615690
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja ik teste de eerste ker meteen twee streepjes, dus ik dacht dat ik zo iemand was die altijd twee streepjes had, tot ie ineens verdween. Dus toen hadden we hem al gemist. Volgende keer dus eerder beginnen met testen. Gelukkig hebben we met seks niet afgewacht ofzo, maar gewoon ons ding blijven doen. Helemaal gemist is het dus niet. Maar goed, ik dacht dat mijn eisprong altijd op de 19e dag was, dus ik begon met testen op dag 16 ofzo. Blijkbaar is dat deze keer te laat geweest. Op het pakketje stond zelfs beginnen op dag 18 met een cyclus van 35 dagen, dus ik dacht ruim op tijd te zijn.
Volgende ronde begin ik op dag 10, en dan 2 per dag (heb toch zat van die dingen). Kan ik meteen een eventuele opbouw zien en wat echt negatief is enzo.

Verder nieuws, is dat wij eindelijk een badkamersetje hebben. Met een kastje bij de gootsteen en erboven ook een (ikea godmorgon, grijze en storjorm spiegelkastje). Eindelijk mijn verbandjes, tamponnetjes en make-upjes enzo in een la ipv een mandje op de grond. *O*
Nu dus alleen nog de kinderkamer. O+
ik was dag elf geloof ik begonnen en gelijk streepjes.... dus ik zal wel zo iemand zijn die ze steeds heeft. Maar ik was echt wel laat met mijn eisprong.. dus ik heb wel wat test gebruikt.
Een per dag dus... zou het veel verschillen... twee per dag?

Wat fijn van je badkamer!
pi_132632896
Eisprong gevonden! 5 dagen later dan normaal maar he... Who cares?! Were gonna have a party tonight :P
S. 2014
J. 2016
pi_132633886
Hup hup! *O* *O*
pi_132634147
Ik kom net terug van een week vakantie en ik bedenk me dus net dat ik de hele week m'n foliumzuur niet genomen heb omdat ik dat potje gewoon stomweg vergeten ben. :'). Heb ik nu anderhalve maand voor niks geslikt of wordt er een soort niveau opgebouwd dat niet in een week weg is?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132637381
Ik had dus precies hetzelfde vorige maand: 3 weken lang geen foliumzuur geslikt. Wél ovulatietesten meegenomen en zelfs die niet gebruikt i.v.m. onhandigheid onderweg.

Ik heb het niet precies opgezocht, maar je bouwt wel een soort spiegel op die je, zeker voor jou in 1 weekje tijd niet helemaal kwijtraakt denk ik? maar zoals gezegd weet ik het niet zeker. Een echte ramp kan het nooit zijn, er zijn genoeg dames die nooit foliumzuur hebben geslikt of die pas beginnen na een positieve zwangerschapstest, daar probeer ik me ook gerust mee te stellen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')