abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132611146
Ik maak mezelf niet gek hoor. Het is hier telkens een teken van een naderende menstruatie. Misselijkheid zo vroeg voor nod wijst meestal niet op een zwangerschap, lijkt mij. Hier wel consequent op een menstruatie die komen gaat.
pi_132611174
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Dottey het volgende:
Nou... vandaag was het tweede streepje na twee duidelijk positievere streepjes plassen op de ovulatietesten.. hij donkerder dan dw controle streep, krampjes soort van twintig minuten aan een kant... dus dat zal de sprong wel geweest zijn.

Genoeg bestellingen geplaatst voor een babybouwpakketje.. dus we hopen dat we goede zwemmers hebben die de juiste kant op zwemmen.
Duimen maar :)

Wij vonden het wel fijn om die testen te hebben gekocht
om te zien wanneer de eisprong nou was
... want dat is dus veel later dan wij hadden verwacht...

Wie was nou nogmeer voor het eerst met
Die testen bezig? Was jij dat Risu!?
Hoe verging dat bij jullie?
Ja ik teste de eerste ker meteen twee streepjes, dus ik dacht dat ik zo iemand was die altijd twee streepjes had, tot ie ineens verdween. Dus toen hadden we hem al gemist. Volgende keer dus eerder beginnen met testen. Gelukkig hebben we met seks niet afgewacht ofzo, maar gewoon ons ding blijven doen. Helemaal gemist is het dus niet. Maar goed, ik dacht dat mijn eisprong altijd op de 19e dag was, dus ik begon met testen op dag 16 ofzo. Blijkbaar is dat deze keer te laat geweest. Op het pakketje stond zelfs beginnen op dag 18 met een cyclus van 35 dagen, dus ik dacht ruim op tijd te zijn.
Volgende ronde begin ik op dag 10, en dan 2 per dag (heb toch zat van die dingen). Kan ik meteen een eventuele opbouw zien en wat echt negatief is enzo.

Verder nieuws, is dat wij eindelijk een badkamersetje hebben. Met een kastje bij de gootsteen en erboven ook een (ikea godmorgon, grijze en storjorm spiegelkastje). Eindelijk mijn verbandjes, tamponnetjes en make-upjes enzo in een la ipv een mandje op de grond. *O*
Nu dus alleen nog de kinderkamer. O+
pi_132611281
Wat leuk Risu!
Shoppen voor huisdingetjes is O+

Van ovulatietesten weet ik niks. We doen gewoon maar wat hier.
  zondag 27 oktober 2013 @ 11:48:26 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132611400
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik maak mezelf niet gek hoor. Het is hier telkens een teken van een naderende menstruatie. Misselijkheid zo vroeg voor nod wijst meestal niet op een zwangerschap, lijkt mij. Hier wel consequent op een menstruatie die komen gaat.
Hier wel twee keer ;).
Maar als je elke maand misselijk bent, zal het wel niet zo veel zeggen.
KuikenGuppy
pi_132611432
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hier wel twee keer ;).
Maar als je elke maand misselijk bent, zal het wel niet zo veel zeggen.
Daarom. :P
pi_132615690
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja ik teste de eerste ker meteen twee streepjes, dus ik dacht dat ik zo iemand was die altijd twee streepjes had, tot ie ineens verdween. Dus toen hadden we hem al gemist. Volgende keer dus eerder beginnen met testen. Gelukkig hebben we met seks niet afgewacht ofzo, maar gewoon ons ding blijven doen. Helemaal gemist is het dus niet. Maar goed, ik dacht dat mijn eisprong altijd op de 19e dag was, dus ik begon met testen op dag 16 ofzo. Blijkbaar is dat deze keer te laat geweest. Op het pakketje stond zelfs beginnen op dag 18 met een cyclus van 35 dagen, dus ik dacht ruim op tijd te zijn.
Volgende ronde begin ik op dag 10, en dan 2 per dag (heb toch zat van die dingen). Kan ik meteen een eventuele opbouw zien en wat echt negatief is enzo.

Verder nieuws, is dat wij eindelijk een badkamersetje hebben. Met een kastje bij de gootsteen en erboven ook een (ikea godmorgon, grijze en storjorm spiegelkastje). Eindelijk mijn verbandjes, tamponnetjes en make-upjes enzo in een la ipv een mandje op de grond. *O*
Nu dus alleen nog de kinderkamer. O+
ik was dag elf geloof ik begonnen en gelijk streepjes.... dus ik zal wel zo iemand zijn die ze steeds heeft. Maar ik was echt wel laat met mijn eisprong.. dus ik heb wel wat test gebruikt.
Een per dag dus... zou het veel verschillen... twee per dag?

Wat fijn van je badkamer!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132632896
Eisprong gevonden! 5 dagen later dan normaal maar he... Who cares?! Were gonna have a party tonight :P
S. 2014
J. 2016
pi_132633886
Hup hup! *O* *O*
pi_132634147
Ik kom net terug van een week vakantie en ik bedenk me dus net dat ik de hele week m'n foliumzuur niet genomen heb omdat ik dat potje gewoon stomweg vergeten ben. :'). Heb ik nu anderhalve maand voor niks geslikt of wordt er een soort niveau opgebouwd dat niet in een week weg is?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132637381
Ik had dus precies hetzelfde vorige maand: 3 weken lang geen foliumzuur geslikt. Wél ovulatietesten meegenomen en zelfs die niet gebruikt i.v.m. onhandigheid onderweg.

Ik heb het niet precies opgezocht, maar je bouwt wel een soort spiegel op die je, zeker voor jou in 1 weekje tijd niet helemaal kwijtraakt denk ik? maar zoals gezegd weet ik het niet zeker. Een echte ramp kan het nooit zijn, er zijn genoeg dames die nooit foliumzuur hebben geslikt of die pas beginnen na een positieve zwangerschapstest, daar probeer ik me ook gerust mee te stellen ;)
pi_132641662
Het boek wat ik schoonmoeder gaf heet het nageslacht.
Volgens mij denkt ze nu van alles. :o
pi_132645077
Zaterdag volkomen nutteloos getest.. negayief natuurlijk. Ik wil zo graag testen maar duurt nog 9 dagen voordat dat kan :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_132645149
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 08:37 schreef LaLouchi het volgende:
Zaterdag volkomen nutteloos getest.. negayief natuurlijk. Ik wil zo graag testen maar duurt nog 9 dagen voordat dat kan :(
Dan heeft testen idd nog geen enkele zin...
S. 2014
J. 2016
pi_132645237
9 dagen voor nod testen? Dan heb je net je eisprong gehad joh!

Geduld!

Ja, ik heb makkelijk praten nu. Iets meer dan jaar geleden zat ik in dit topic en was ik ook ongeduldig. Maar zo vroeg testen kost alleen maar geld en een zwangerschap vaststellen kan nu echt nog niet.
E.
pi_132645354
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 08:37 schreef LaLouchi het volgende:
Ik dacht dat ik er erg mee bezig was, maar het kan blijkbaar nog erger :p
pi_132645528
Ja het is verschrikkelijk ik weet het... en het ergste was nog dat ik die test pakte uit de la en dacht "deze wordt sowieso niet positief omdat het nog veel te vroeg is :X".

Kwam doordat vriendlief en ik naar ikea zijn geweest alvasy orienteren op babykamertjes. En omdat hij er heilig van overtuigd is dat het nu is gelukt, hij vraagt me dan ook elke dag kan je niet nog een test doen :9

Als klap op de vuurpijl stond ik met mijn dochter bij de viskraam, daar had de mevrouw het over zure bommen dat veel zwangere vrouwen die eten. Toen zei dochterlief "ik krijg ook ooit een broertje of zusje!". Waarop de mevrouw zei "oh is mama zwanger?!" Haha
pi_132645715
Ik heb er een nieuw symptoom bij. Maar als dit nep is, vind ik het heel erg stom.
Ik had namelijk net helderrood bloed bij het afvegen. Veel te vroeg voor menstruatie, en de spotting is bij mij altijd vies bruin, dus dat is het vast ook niet.
Verder heb ik ook een raar soort krampje. Heel erg vaag in de verte, alleen te merken als je er op let, dus zal ik het me wel verbeelden.
Maar als ik dus straks gewoon ongesteld blijk te zijn, vind ik dat echt heel erg stom, want dan is mijn cyclus in een keer weer van 35 dagen terug naar 26 dagen en dat is vaag, want mijn eisprong was pas de 20e of 21e (waarschijnlijk de 21e, want dat is net als de vorige keer op de 19e dag) dus dan is dit pas 7 of 8 dpo. :{

oh ja, en ik word helemaal gek van die storm. Ik woon in een hoekhuis en je hoort gewoon de wind langs het huis gieren. heeeel irritant. (zet maar weer wat muziek op)
pi_132645802
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Risu het volgende:
Ik heb er een nieuw symptoom bij. Maar als dit nep is, vind ik het heel erg stom.
Ik had namelijk net helderrood bloed bij het afvegen. Veel te vroeg voor menstruatie, en de spotting is bij mij altijd vies bruin, dus dat is het vast ook niet.
Verder heb ik ook een raar soort krampje. Heel erg vaag in de verte, alleen te merken als je er op let, dus zal ik het me wel verbeelden.
Maar als ik dus straks gewoon ongesteld blijk te zijn, vind ik dat echt heel erg stom, want dan is mijn cyclus in een keer weer van 35 dagen terug naar 26 dagen en dat is vaag, want mijn eisprong was pas de 20e of 21e (waarschijnlijk de 21e, want dat is net als de vorige keer op de 19e dag) dus dan is dit pas 7 of 8 dpo. :{

oh ja, en ik word helemaal gek van die storm. Ik woon in een hoekhuis en je hoort gewoon de wind langs het huis gieren. heeeel irritant. (zet maar weer wat muziek op)
Is het bloeden nu ook meteen weer gestopt dan?
pi_132646925
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:26 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Is het bloeden nu ook meteen weer gestopt dan?
Er zit niks in het inlegkruisje, maar bij het afvegen nog wel een beetje. Maar dat is al minder. Ik kijk vandaag wel even hoe het loopt. Het vage krampje is wel iets minder vaag, maar het kan ook gewoon dat ik naar de wc moet :')
pi_132646972
Even een ego post:

Vrijdag echo gehad. Geen groei van de follikels, eentje was zelfs iets kleiner geworden, en baarmoederslijmvlies was ook nog even dik. Afspraak gemaakt voor maandag (vandaag) en was een beetje van slag. Alsof anderen om me heen het 'zomaar' kan en mijn lichaam gewoonweg faalt? Ik weet dat het overdreven is en dat er anderen zijn die veel verder en langer in het proces zijn, maar op dat moment voelde het zo oneerlijk.
Vriendlief heeft me verwend met warme chocomel met slagroom, veel lieve woorden en de volgende dag al knuffelend wakker gemaakt (hoe verliefd je dan opeens weer kan worden O+ ).

Vandaag dus weer de echo gehad en nu twee follikels van 14 cm! Baarmoederslijmvlies verdubbeld in dikte *O* . Verpleegkundige schatte dat de ovulatie ongeveer donderdag komt. Woensdag beginnen met de ovulatietesten, gisteren al wel één gedaan (naja twee, bij de eerste plaste ik steeds mis over het stickje en mislukte de hele test :') ) en deze had een heel licht streepje. Heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal voor als er wel een ovulatie is.

Maar in ieder geval goed nieuws en mijn allereerste NOD! O+ 14 november
pi_132647008
Risu ik vind het klinken als innestelingsbloed. Zou dat qua tijd vanaf ovulatie ook kunnen?
pi_132647155
Heb je geen dompelsticks? Plas opvangen en dan op je gemakje testen...

Succes meis! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132647276
Goed nieuws, Skittles! Super.

Risu, ik had ook iets dergelijks afgelopen cyclus. Bleek achteraf niets te zijn, mijn menstruatie kwam vervolgens een dagje te laat, maar dat is op zich niet opmerkelijk. Ik zou me er niet al te druk om maken.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Dyre het volgende:
Ik had dus precies hetzelfde vorige maand: 3 weken lang geen foliumzuur geslikt. Wél ovulatietesten meegenomen en zelfs die niet gebruikt i.v.m. onhandigheid onderweg.

Ik heb het niet precies opgezocht, maar je bouwt wel een soort spiegel op die je, zeker voor jou in 1 weekje tijd niet helemaal kwijtraakt denk ik? maar zoals gezegd weet ik het niet zeker. Een echte ramp kan het nooit zijn, er zijn genoeg dames die nooit foliumzuur hebben geslikt of die pas beginnen na een positieve zwangerschapstest, daar probeer ik me ook gerust mee te stellen ;)
Ik kan er ook niet echt iets over vinden, maar ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar vanuit dat dat ene weekje geen kwaad kan. Heb vanochtend braaf m'n pilletje weer genomen.
pi_132647342
Ik had trouwens echt the mother of all menstruatiekrampen in het vliegtuig op de heenweg. Gelukkig hadden we een tussenlanding zodat ik even wat pijnstillers in kon slaan. :').
pi_132647479
Skittles, wat fijn O+
LaLouchi, probeer het een beetje los te laten :D Je merkt het vanzelf wel als je niet ongesteld wordt toch? ;)

Hier is de menstruatie zo goed als over, dus vandaag gaan we weer aan de bak :9
pi_132647536
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef Dottey het volgende:
Heb je geen dompelsticks? Plas opvangen en dan op je gemakje testen...

Succes meis! :*
Ja, je kan het ook onderdompelen, maar ik had niet zo snel een bakje om het op te vangen en dacht dat ik wel oké kon mikken. Vanaf nu maar niet vertrouwen op mijn plas-mik-vaardigheden en het gewoon opvangen.
pi_132648087
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef Skittles het volgende:
Risu ik vind het klinken als innestelingsbloed. Zou dat qua tijd vanaf ovulatie ook kunnen?
Ja, dat kan wel. Ik wacht het maar af. Ik probeer het vandaag maar te negeren. Wie weet is het wel helemaal niks. Dan baal ik natuurlijk, want dan heb ik weer wat geks. Maar ja, kan er toch niets aan veranderen.

Skittles, wat spannend zeg. Ik heb trouwens zo'n urineding van de apotheek. Waar je dan eigenlijk je urine in moet opvangen voor het inleveren. (ja ik had vroeger veel blaasontstekingen) die kosten ook geen drol. De dop heb ik niet meer, maar ik hoef het toch niet in te leveren :P
Mikken kan ik ook niet, dus ik pies vaak over mijn handen heen :'), maar ach, kraan is in de buurt.
pi_132648243
GO skittles!!!!!!

DAD hoop dat de pijnstillers goed zn werk hebben gedaan!

Spannend Risu, ik hoop voor je dat het een innesteling is!

en plassende dames, ik zit hier op de bank te giechelen. heb gekke beelden in min hoofd van wildplassende meiden

hier een rustig weekend gehad, niet getest... mijn handen jeukten er wel om maar ik heb me kunnen inhouden.
qua hypochonderen helemaal niet, sinds vrijdag kramp in mijn buik en last van mijn rug alsof menstruatie maar dat is te vroeg, ik hoopte dit weekend stiekem dat het innestelingskramp was. het was er de goeie tijd voor. en nu een opgeblazen gevoel. nou ja, ik hoop het te erg dus ik zal zondag wel netjes ongesteld worden.
pi_132648313
mazzel dat de plas altijd warm is, heb je iig meteen warme handen :P
pi_132648940
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:04 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel. Ik wacht het maar af. Ik probeer het vandaag maar te negeren. Wie weet is het wel helemaal niks. Dan baal ik natuurlijk, want dan heb ik weer wat geks. Maar ja, kan er toch niets aan veranderen.

Skittles, wat spannend zeg. Ik heb trouwens zo'n urineding van de apotheek. Waar je dan eigenlijk je urine in moet opvangen voor het inleveren. (ja ik had vroeger veel blaasontstekingen) die kosten ook geen drol. De dop heb ik niet meer, maar ik hoef het toch niet in te leveren :P
Mikken kan ik ook niet, dus ik pies vaak over mijn handen heen :'), maar ach, kraan is in de buurt.
Je moet het bekertje ook tegen je doos houden, niet er twintig cm onder en dan proberen raak te mikken. En niet met een megavolle blaas, want dan zit er te veel kracht achter :D

(ja, ik heb al wat technieken geprobeerd)
pi_132651549
@ Skittles, klinkt erg spannend allemaal. :)

Afwachten, ja dat is niet mijn sterkste kant haha maar ik zal nu wel moeten. Op je NOD kan je testen toch? Of liever wat later nog?
pi_132651687
pff, t zal wel niet gelukt zijn, want ik moet de badkamer op gaan ruimen, schoonmaken enzo. Waar blijft die nesteldrang dan? Geen zin! :P
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:47:18 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132651694
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef LaLouchi het volgende:
@ Skittles, klinkt erg spannend allemaal. :)

Afwachten, ja dat is niet mijn sterkste kant haha maar ik zal nu wel moeten. Op je NOD kan je testen toch? Of liever wat later nog?
Ligt aan de gevoeligheid van de test, maar elke normale test zal gevoelig genoeg zijn om op je NOD twee streepjes te laten zien als je zwanger bent :).
KuikenGuppy
pi_132651941
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef Risu het volgende:
pff, t zal wel niet gelukt zijn, want ik moet de badkamer op gaan ruimen, schoonmaken enzo. Waar blijft die nesteldrang dan? Geen zin! :P
Volgens mij is nesteldrang pas veel later hoor :P

Wij hebben gister goed gebruik gemaakt van mn eitje, en vanmorgen kwam mijn man mij wakker maken, ' mama van mijn kinderen wakker worden" O+

Hij is er zelf ook mee bezig, maakt het wel leuker! Maar goed deze maand dus ons best weer gedaan, en nu weer afwachten.
S. 2014
J. 2016
pi_132651994
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wij hebben gister goed gebruik gemaakt van mn eitje, en vanmorgen kwam mijn man mij wakker maken, ' mama van mijn kinderen wakker worden" O+

Hij is er zelf ook mee bezig, maakt het wel leuker! Maar goed deze maand dus ons best weer gedaan, en nu weer afwachten.
Maar doe jij dan steeds maar 1 dag seksen "voor het nageslacht" ?
pi_132652131
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Maar doe jij dan steeds maar 1 dag seksen "voor het nageslacht" ?
Welnee, maar gisteren mn eisprong en mn lief vond dat 1x niet genoeg was... :') seks is de hele maand leuk en misschien zelfs zinvol, you never know!
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:21:58 #277
409579 LuDann
All the way
pi_132652877
:@ LaLouchi: vervelend als je moet wachten hé. :D Heb het hier ook wel eens gedaan hoor, testen als het onmogelijk was. Het helpt ook niet dat ik bij mijn eerste zwangerschap pas bij 5 weken een positieve test in handen had. :')

Skittles, wat fijn! *O* Lijkt me een prettig gevoel te weten dat je lichaam toch doet waar het voor gemaakt is. :Y

Hier is vriendlief afgelopen nacht thuis geweest. Ben nu weer in een paar uur tijd een jaartje ouder geworden omdat zijn vlucht naar Marseille vanochtend 1 van de weinige was die niet was gecanceld door de storm. :') Kreeg pas anderhalf uur na de geplande landdatum de bevestiging dat het vliegtuig niet was neergestort. :P

Wel lief, hij wees me in de supermarkt op een kaartje van een doula. "Is dat niet iets voor jou?" O+

Verder denk ik nu vruchtbaar te zijn, als ik mijn CM naga. Niet kunnen benutten overigens.
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef Risu het volgende:
mazzel dat de plas altijd warm is, heb je iig meteen warme handen :P
:D
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Je moet het bekertje ook tegen je doos houden, niet er twintig cm onder en dan proberen raak te mikken. En niet met een megavolle blaas, want dan zit er te veel kracht achter :D

(ja, ik heb al wat technieken geprobeerd)
_O-
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:25:11 #278
409579 LuDann
All the way
pi_132652962
Hoe denken jullie over een doula trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord.
pi_132653335
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik heb al nesteldrang als mijn neefje komt logeren :) dus niet perse hoop ik.... anders ben ik helemaal hormonaal gestoord :)

Wat lievvvv om zo wakker te worden gemaakt!
pi_132653440
Van mij hoeft een doula niet, maar kan mij best indenken dat iemand het prettig vind..
pi_132653504
quote:
5s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef LuDann het volgende:
Ik vind het geweldig! :Y
pi_132653516
quote:
ik had er wel van gehoord maar is niet echt mijn ding denk ik, ik hou er al niet van met veel mensen om me heen en die zijn allemaal op mij gefocust dan... om er dan nog eentje extra bij te doen... ik denk dat steun van mijn man wel goed gaat zijn. ik heb genoeg vertrouwen in heb dat hij dat kan, en niet flauw valt ;)
pi_132653933
Er kan zeker bij een thuisbevalling wel momenten zijn waarop een doula een enorm toegevoegde waarde heeft. Of juist zoals mijn tweede bevalling waarbij ik een inleiding kreeg in het ziekenhuis maarhet personeel eigenlijk te druk was en ik toch wel graag iemand bij mij had gehad die de juiste skills had in bepaalde situaties. Of in nood situaties kan je man bij jou blijven en de doula het ambulance personeel onthalen en noem maar op. Een Partner die niet flauw valt is al heel fijn ;) maar heeft natuurlijk niet zomaar alle kennis in huis :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:04:59 #284
409579 LuDann
All the way
pi_132654537
Verschilt per persoon enorm dus :). Heb er net wat over gelezen en eerlijk gezegd lijkt het me wel wat. Heb zeker vertrouwen in mijn vriend (diehard vechtsporter, dus het zou me verbazen als hij in een hoekje zou gaan zitten :P) maar zo'n doula kan afwisselen en heeft wel de nodige ervaring zoals Pvoesss zegt. Mijn moeder is niet echt 'moederlijk' zogezegd en heb verder ook niemand die me in een dergelijke rol kan ondersteunen.

Mja, ik ga er verder over denken als ik een stap verder ben, want ik moet eerst nog zwanger zien te worden natuurlijk. :')
pi_132654560
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb al nesteldrang als mijn neefje komt logeren :) dus niet perse hoop ik.... anders ben ik helemaal hormonaal gestoord :)

Nesteldrang of rammelende eierstokken? :D

quote:
ik ga eerst maar eens pogen daadwerkelijk zwanger te worden en daarna ga ik me daar wel mee bezig houden :@
pi_132654593
oeh dan liever een doula dan mijn moeder erbij! ;)

en precies dames, eerst maar "even" zwanger raken!
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:07:35 #287
409579 LuDann
All the way
pi_132654605
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef Tennisballetje het volgende:

ik ga eerst maar eens pogen daadwerkelijk zwanger te worden en daarna ga ik me daar wel mee bezig houden :@
Ik heb altijd de neiging nogal op de zaken vooruit te lopen. :P
pi_132654870
Poging tot inhaalpost:
Risu: spannend als je lichaam weer een nieuw trucje uithaalt! Succes met afwachten en probeer jezelf niet al te gek te maken. Hoe moeilijk dat soms ook is.

GM: ik heb het even gemist (en ik ben te lui om verder terug te lezen) doe jij ovulatietesten of ga je puur af op wat je in lichaam voelt? Lieve reactie van je man.

Skittles: wat gaaf dat je een echte NOD in het vooruitzicht hebt. Ik ga zo teruglezen wat jouw voorgeschiedenis is.

DND: nog een weekje wachten dus? Die week is zo voorbij. Kijk maar naar afgelopen week, die was ook zo voorbij toch?

DAD: je beroerd voelen in het vliegtuig is zo naar, helemaal als je ongesteld wordt terwijl je dat niet wilt.

Dottey: een positieve test, nu dus ook op het wachtbankje.

LaLouchi: lekker ongeduldig? Je weet dat het na een positieve test nog maanden duurt voor je baby er is toch? :P

DM: fijne schoonouders is prettig! Ik ken het en koester het. Is je misselijkheid al weggezakt?

Ik heb het druk op mijn werk en ben vrijdag pas weer bij mijn lief. Hopelijk was afgelopen weekend mijn eisprong en hebben we het goed gebruikt. Ik zit er aan te denken om volgende ronde ovulatietesten te gebruiken. Mijn cyclus loopt nu van 35 tot 53 dagen,met testen hoop ik wat meer inzicht te krijgen. Verstandig of juist het op zijn beloop laten?

[ Bericht 3% gewijzigd door Cholula op 28-10-2013 14:21:35 ]
pi_132656616
Hihi thnx dames ik sta weer met beide beentjesop de grond :)

@ LuDann kan me voorstellen dat jij afgelopen nacht niet echt lekker geslapen hebt! Gelukkig js er niks gebeurd :)
pi_132660468
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Cholula het volgende:
Poging tot inhaalpost:
Risu: spannend als je lichaam weer een nieuw trucje uithaalt! Succes met afwachten en probeer jezelf niet al te gek te maken. Hoe moeilijk dat soms ook is.

GM: ik heb het even gemist (en ik ben te lui om verder terug te lezen) doe jij ovulatietesten of ga je puur af op wat je in lichaam voelt? Lieve reactie van je man.

Skittles: wat gaaf dat je een echte NOD in het vooruitzicht hebt. Ik ga zo teruglezen wat jouw voorgeschiedenis is.

DND: nog een weekje wachten dus? Die week is zo voorbij. Kijk maar naar afgelopen week, die was ook zo voorbij toch?

DAD: je beroerd voelen in het vliegtuig is zo naar, helemaal als je ongesteld wordt terwijl je dat niet wilt.

Dottey: een positieve test, nu dus ook op het wachtbankje.

LaLouchi: lekker ongeduldig? Je weet dat het na een positieve test nog maanden duurt voor je baby er is toch? :P

DM: fijne schoonouders is prettig! Ik ken het en koester het. Is je misselijkheid al weggezakt?

Ik heb het druk op mijn werk en ben vrijdag pas weer bij mijn lief. Hopelijk was afgelopen weekend mijn eisprong en hebben we het goed gebruikt. Ik zit er aan te denken om volgende ronde ovulatietesten te gebruiken. Mijn cyclus loopt nu van 35 tot 53 dagen,met testen hoop ik wat meer inzicht te krijgen. Verstandig of juist het op zijn beloop laten?
voorlopig puur op wat ik in mijn lichaam voel, de testen komen later wel..
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:59:37 #291
409579 LuDann
All the way
pi_132660788
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef LaLouchi het volgende:
Hihi thnx dames ik sta weer met beide beentjesop de grond :)

@ LuDann kan me voorstellen dat jij afgelopen nacht niet echt lekker geslapen hebt! Gelukkig js er niks gebeurd :)
Haha, dat is soms wel even nodig misschien. Maar wie weet test je over niet al te lang wel positief. ;)

Gelukkig was hij vannacht nog hier, hij is vanochtend vroeg vertrokken. Maar het was wel even nagelbijten ja!
pi_132661399
heeeel even ego:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_132661471
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heeeel even ego:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik denk dat wij dat hier allemaal wel even irritant zouden vinden hoor ;)
Kop op, en bedenk jezelf dat jouw kind toch het allerleukste wordt :Y
pi_132661773
quote:
heeeel even ego:

SPOILER
pff, daar kan ik ook slecht tegen. Nichtje van mij heeft ook een kindje gekregen op die manier. Dat is ondertussen al 2 jaar geleden, maar ik was toen ook al aan het rammelen. Dat vond ik allemaal ook zo oneerlijk. Ze woont ondertussen weer thuis, maar ja niks aan te doen. Onze tijd komt en dan is het iig geen ongelukje.
pi_132662057
Onze papierbak is weg. Of hij nou gejat is, of weggewaaid, dat weet ik niet. Maar weg is ie. :(
stomme papierdag tijdens de storm.
pi_132662233
quote:
heeeel even ego:

SPOILER
:*
pi_132663392
Gm :*
pi_132663467
Gm, denk dat heel veel dames hier er precies zo over denken ;)
pi_132663710
Gm rot is dat he?

Hier ook al een handvol zwangeren moeten feliciteren terwijl ik stiekem dacht: wanneer mag ik een keer? :@

Onze tijd komt wel :*
pi_132664864
GM :*
pi_132664954
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')