Welnee, maar gisteren mn eisprong en mn lief vond dat 1x niet genoeg was...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Maar doe jij dan steeds maar 1 dag seksen "voor het nageslacht" ?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef Risu het volgende:
mazzel dat de plas altijd warm is, heb je iig meteen warme handen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Je moet het bekertje ook tegen je doos houden, niet er twintig cm onder en dan proberen raak te mikken. En niet met een megavolle blaas, want dan zit er te veel kracht achter
(ja, ik heb al wat technieken geprobeerd)
ik heb al nesteldrang als mijn neefje komt logerenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij is nesteldrang pas veel later hoor
Wij hebben gister goed gebruik gemaakt van mn eitje, en vanmorgen kwam mijn man mij wakker maken, ' mama van mijn kinderen wakker worden"![]()
Hij is er zelf ook mee bezig, maakt het wel leuker! Maar goed deze maand dus ons best weer gedaan, en nu weer afwachten.
Ik vind het geweldig!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef LuDann het volgende:
Hoe denken jullie over een doula trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord.
ik had er wel van gehoord maar is niet echt mijn ding denk ik, ik hou er al niet van met veel mensen om me heen en die zijn allemaal op mij gefocust dan... om er dan nog eentje extra bij te doen... ik denk dat steun van mijn man wel goed gaat zijn. ik heb genoeg vertrouwen in heb dat hij dat kan, en niet flauw valtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef LuDann het volgende:
Nesteldrang of rammelende eierstokken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb al nesteldrang als mijn neefje komt logerendus niet perse hoop ik.... anders ben ik helemaal hormonaal gestoord
![]()
ik ga eerst maar eens pogen daadwerkelijk zwanger te worden en daarna ga ik me daar wel mee bezig houdenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef LuDann het volgende:
Ik heb altijd de neiging nogal op de zaken vooruit te lopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef Tennisballetje het volgende:
ik ga eerst maar eens pogen daadwerkelijk zwanger te worden en daarna ga ik me daar wel mee bezig houden
voorlopig puur op wat ik in mijn lichaam voel, de testen komen later wel..quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Cholula het volgende:
Poging tot inhaalpost:
Risu: spannend als je lichaam weer een nieuw trucje uithaalt! Succes met afwachten en probeer jezelf niet al te gek te maken. Hoe moeilijk dat soms ook is.
GM: ik heb het even gemist (en ik ben te lui om verder terug te lezen) doe jij ovulatietesten of ga je puur af op wat je in lichaam voelt? Lieve reactie van je man.
Skittles: wat gaaf dat je een echte NOD in het vooruitzicht hebt. Ik ga zo teruglezen wat jouw voorgeschiedenis is.
DND: nog een weekje wachten dus? Die week is zo voorbij. Kijk maar naar afgelopen week, die was ook zo voorbij toch?
DAD: je beroerd voelen in het vliegtuig is zo naar, helemaal als je ongesteld wordt terwijl je dat niet wilt.
Dottey: een positieve test, nu dus ook op het wachtbankje.
LaLouchi: lekker ongeduldig? Je weet dat het na een positieve test nog maanden duurt voor je baby er is toch?![]()
DM: fijne schoonouders is prettig! Ik ken het en koester het. Is je misselijkheid al weggezakt?
Ik heb het druk op mijn werk en ben vrijdag pas weer bij mijn lief. Hopelijk was afgelopen weekend mijn eisprong en hebben we het goed gebruikt. Ik zit er aan te denken om volgende ronde ovulatietesten te gebruiken. Mijn cyclus loopt nu van 35 tot 53 dagen,met testen hoop ik wat meer inzicht te krijgen. Verstandig of juist het op zijn beloop laten?
Haha, dat is soms wel even nodig misschien. Maar wie weet test je over niet al te lang wel positief.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef LaLouchi het volgende:
Hihi thnx dames ik sta weer met beide beentjesop de grond
@ LuDann kan me voorstellen dat jij afgelopen nacht niet echt lekker geslapen hebt! Gelukkig js er niks gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heeeel even ego:Oh, ik denk dat wij dat hier allemaal wel even irritant zouden vinden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop op, en bedenk jezelf dat jouw kind toch het allerleukste wordt![]()
heeeel even ego:pff, daar kan ik ook slecht tegen. Nichtje van mij heeft ook een kindje gekregen op die manier. Dat is ondertussen al 2 jaar geleden, maar ik was toen ook al aan het rammelen. Dat vond ik allemaal ook zo oneerlijk. Ze woont ondertussen weer thuis, maar ja niks aan te doen. Onze tijd komt en dan is het iig geen ongelukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeeel even ego:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |