Ja moedig het nou niet aan,beter voor iedereenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
"Het begint pas!" Wat, de depressie? De tranen?
Dat muziekje is er later ondergezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Zielig muziekje erbij en even stiekem in de camera kijken.
die goeie ouwe corrs cover van everbody hurts...quote:
Wie, Ilse? Het is dat ze voeten heeft, anders wist je niet wat de voorkant was.quote:
Goh zou het?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat muziekje is er later ondergezet.
als je krullen hebt gaat het er nooit helemaal uit.. bij mij begint het ook weer te krullen na 30 minutenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Snowbells het volgende:
Ging de stijltang kapot toen ze de achterkant van haar haar nog moest doen?
Maak niet uit, ze is lekker strak...pompen met die handelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
"je bent 18 jaar joh"
weet je dat zeker collin?
Betere stijltang kopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je krullen hebt gaat het er nooit helemaal uit.. bij mij begint het ook weer te krullen na 30 minuten
Wacht jij hebt krullen? Ik wil je haar!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je krullen hebt gaat het er nooit helemaal uit.. bij mij begint het ook weer te krullen na 30 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |