quote:Food Processing/Clara Candy: de derde die ovk gesloten heeft met partij die namens B.V. io handelt, kan wederpartij alleen uit ovk aanspreken wanneer de opgerichte BV de ovk uitdrukkelijk/stilzwijgend heeft bekrachtigd.
Ja joh? Welk artikel dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die staat nu toch gewoon letterlijk in de wet
Ja... 50 euro p.p. ofzo zag ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik nietIk wil wel, en crack ook, maar het is zo duur
Nouja, het is zeker als je op kamers woont niet niks. Verder natuurlijk niet echt inzicht in zijn financien.quote:
Meer dat het niet extreem is voor een concertkaartjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, het is zeker als je op kamers woont niet niks. Verder natuurlijk niet echt inzicht in zijn financien.
55. Nogal een smak geld voor een artiest waar ik eigenlijk maar twee of drie albums van ken en die ik al live heb gezien dit jaar. Bovendien dezelfde week ook al een ander concertquote:
De studenten mogen ook wel. Ken jij snax? Of rummikub? En Krabs staat er twee keer in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mkay...
[..]![]()
Zo, afgestudeerden opgeschoond naar de drie musketiers
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Zozo de emogifs bij etsu nemen ook steeds toe
ben je nu dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
Alleen naar concerten vind ik geen enkel probleem maar dat wachten voor het begint en zoIk sta nu de eenzame autist uit te hangen.
maak foto's danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brengt afleiding bij verveling sinds 1999
chicks?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt niets met telefoonkwaliteit. Ik zit lekker mensen te observeren.
Neem een kleine ILC (systeem of EVIL, whatever)? Lekker handzaam, goede kwaliteitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt niets met telefoonkwaliteit. Ik zit lekker mensen te observeren.
Je zit dus mannen te "observeren" ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen in het Concertgebouw ja, Yreal.
Altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Thanks gasten. Sorry, ik was even een aandachtshoer. Gewoon een berg ellende maar het komt ongetwijfeld goed.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Thanks gasten. Sorry, ik was even een aandachtshoer. Gewoon een berg ellende maar het komt ongetwijfeld goed.
quote:
3.17 IBquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef Yreal het volgende:
Waar staat ook alweer dat een ib ondernemer 19 cent van de winst mag aftrekken voor iedere km die hij niet in een bedrijfsvervoersmiddel reist?
Klinkt vreselijk vermoeiendquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Niet om jou te kort te doen Spot maar ik ben echt gewoon vies gelukkig momenteel. Gewoon vandaag weer gedoucht voor het eerst in 7 dagen en ik gloei nog helemaal. Lekker fles pelligrino weggedronken, wat bacon and egg sandwiches. Heerlijk gevoel! Vanmorgen nog achter een wild hert aan gerend als een malloot, vannacht nog tussen de bergjes in een storm lekker knus in m'n tentje gelegen. Livin' the life.
/liefdagboek
Het is je van harte gegund.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Niet om jou te kort te doen Spot maar ik ben echt gewoon vies gelukkig momenteel. Gewoon vandaag weer gedoucht voor het eerst in 7 dagen en ik gloei nog helemaal. Lekker fles pelligrino weggedronken, wat bacon and egg sandwiches. Heerlijk gevoel! Vanmorgen nog achter een wild hert aan gerend als een malloot, vannacht nog tussen de bergjes in een storm lekker knus in m'n tentje gelegen. Livin' the life.
/liefdagboek
Begin: Geest vermoeid en lichaam fitquote:
ik zou wel een moord doen voor die bacon die ze daar hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Begin: Geest vermoeid en lichaam fit
Eind: Geest volledig tot rust, lekker rust en lichaam heerlijk kapot. Maar dat laatste is met 2 daagjes ook wel weer voorbij
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou wel een moord doen voor die bacon die ze daar hebben
Ja? OMG beste ontbijtsen ooit.quote:
koop bier voor zequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? OMG beste ontbijtsen ooit.
Ik krijg nu trouwens pizza van een paar duitsers haha
JAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
bacon, eggs and saussages... jij snapt het bart![]()
maar het is ook gewoon TE lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA
Je moet toch ergens op lopen? Ik heb ook wel eens een dag op een paar muesli repen begonnen, dat is niet helemaal een succes
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het stomme van de studie Rechten is dat je constant leerstukken krijgt die best ingewikkeld lijken maar vervolgens compleet verbleken bij het volgende probleemquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef KOG het volgende:
Wat is de onverschuldigde betaling eigenlijk toch een ingewikkeld leerstuk. Dacht altijd dat het wel simpel was...
Zit wat in. Waarschijnlijk vind ik het de volgende week wel 'makkelijk' en loop ik tegen andere problemen aan. Strafrecht is btw begonnen bij ons (materieel strafrecht). Wat zijn jullie ervaringen? Wel leuk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het stomme van de studie Rechten is dat je constant leerstukken krijgt die best ingewikkeld lijken maar vervolgens compleet verbleken bij het volgende probleem
Materieel is wel leuk, strafprocesrecht vind ik niksquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:30 schreef KOG het volgende:
[..]
Zit wat in. Waarschijnlijk vind ik het de volgende week wel 'makkelijk' en loop ik tegen andere problemen aan. Strafrecht is btw begonnen bij ons (materieel strafrecht). Wat zijn jullie ervaringen? Wel leuk?
And the soap continuesquote:Verenigde Naties onderzoeken Zwarte Piet
De Verenigde Naties zijn bezig met een onderzoek naar de vraag of Zwarte Piet racistisch is.
Foto: ANP foto
Vier VN-rapporteurs over culturele minderheden en racisme hebben Nederland om opheldering gevraagd over de viering van het sinterklaasfeest nadat ze klachten hadden ontvangen over het stereotiepe karakter van Zwarte Piet.
Het is een nacht...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
die je normaal alleen in films ziet...
Wat is er ingewikkeld aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef KOG het volgende:
Wat is de onverschuldigde betaling eigenlijk toch een ingewikkeld leerstuk. Dacht altijd dat het wel simpel was...
Ja weet ik. Ik betaal m'n studiekosten nu ook zelf en geef het ook op. Bijkomend voordeel straks is dat de reiskosten een stuk lager liggen dan nu. Juist de reiskosten mag je niet aftrekken, dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen; het kan nog net.
Spiegelei, vergeet je niet dat je je studiekosten ook van de belasting kunt aftrekken (met een drempel van 250 euro)?
Als je straks echt aan het begin van een schakeljaar staat moet je me even een DM sturen. Dan leg ik je uit hoe je zo goedkoop mogelijk door dat schakeljaar heen komt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:07 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik betaal m'n studiekosten nu ook zelf en geef het ook op. Bijkomend voordeel straks is dat de reiskosten een stuk lager liggen dan nu. Juist de reiskosten mag je niet aftrekken, dus dat is ook mooi meegenomen.![]()
Maar dan nog wil ik het stap voor stap doen. Ik ken mezelf. Als ik me nu al aanmeld dan ga ik toch in die stof koekeloeren en dat moet ik nu juist niet doen. Eerst focussen op wat belangrijk is (en dat afmaken!) plus er komen drukke tijden aan op kantoor, dus de tijd zal me ook gewoon ontbreken om gewoon aan m'n scriptie te werken. Wat dat aangaat is de timing weer optimaal.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je straks echt aan het begin van een schakeljaar staat moet je me even een DM sturen. Dan leg ik je uit hoe je zo goedkoop mogelijk door dat schakeljaar heen komt.
Niet normaal hoe er werd gedraaid! In tijden niet zo'n gaaf feest gehadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad vent? Tchock ook genoten begrijp ik?
Men was niet vies van de benodigde pillen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Ryon het volgende:
Akward drugs event is dus ook weer goed bezocht?
Crosspost uit ander topic:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad vent? Tchock ook genoten begrijp ik?
SPOILER: lange reviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij iig verrekte weinig met ditquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Speedy_T het volgende:
Ben benieuwd wat er van studeren terechtkomt vandaag
quote:Nintendo wil een versie van Super Mario die draait in de browser offline halen. Een Amerikaanse student is de maker van de versie van de port van de NES-versie van Super Mario, waarbij gebruikers hun eigen levels kunnen maken. De site is momenteel nog online.
Ze moesten weer zo nodig wat muzikale deuntjes opsnuivenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Ryon het volgende:
Akward drugs event is dus ook weer goed bezocht?
Heb ik gemerkt ja. De tiefus, ik snap wel dat de zooi die men elektronische muziek tracht te noemen anders niet dragelijk is. Maar toch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Men was niet vies van de benodigde pillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |