Films gericht op kinderen leuk vinden is niet kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrine
Ik vond het niet 'helemaal geweldig'. Ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul. Dat was echt een vet toffe film
Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul. Dat was echt een vet toffe film
Ik heb nooit ergens gezegd dat het kinderachtig was of wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Films gericht op kinderen leuk vinden is niet kinderachtig.
Speelgoed gericht op volwassenen wel kinderachtig.
All of my what?
Dus je kijkt wel naar kinderfilms?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het niet 'helemaal geweldig'. Ik vond het wel grappigDaar zit m.i. een verschil in.
Slechts eenmalig. Normaal skip ik die films.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dus je kijkt wel naar kinderfilms?
Als ik de kans heb binnenkort ga ik naar Planes en Turboquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechts eenmalig. Normaal skip ik die films.
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feutenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik de kans heb binnenkort ga ik naar Planes en Turbo![]()
![]()
quote:
Zondagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoppaa kunnen wij met ons speelgoed spelen
Kom je met de motor?quote:
zekerquote:
Zekersquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je met de motor?
Trouwens:
Ik heb autistische katten![]()
De woonkamer is anders en ze draaien overal om heen en zijn van slag.
Dillinger Escape Plan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feuten
Duiven vond ik jaren terug geen chille baan, maar misschien dat het is veranderd. De twee verdiepingen zijn wel weer tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers
Ik zou naar Duiven gaan, maar nu twijfel ik of ik niet naar een andere zou gaan
[..]
Jazeker
Haha. Ik ben benieuwd of die ene (Gijs? Ik ben zo slecht in namen) weer zo debiel weg gaat rennen voor me
Daanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers
Ik zou naar Duiven gaan, maar nu twijfel ik of ik niet naar een andere zou gaan
[..]
Jazeker
Haha. Ik ben benieuwd of die ene (Gijs? Ik ben zo slecht in namen) weer zo debiel weg gaat rennen voor me
Escape Plan (2013) - IMDbquote:
Meh, Nijverdal is chiller ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duiven vond ik jaren terug geen chille baan, maar misschien dat het is veranderd. De twee verdiepingen zijn wel weer tof.
Zoals?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
Hobby's? Check, alleen niet alleen uit te oefenen helaas
O jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan
Ga er maar wel van uit.
Begin vd middag doen trouwens?
Ik ga ook nog cupcakes maken met lekkere toppingomdat het kan
Lijkt mij een toffe filmquote:
Type stalker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme dit meen je niet![]()
Had m'n ex geblokt op alles, sms/bellen/whatsapp. Belt ze met een ander nummer
Ander nummer nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
That bitch!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon even je provider bellen voor een blokkering.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Dat lijkt er wel op hé, als ik haar overal op blok omdat ze door blijft gaan terwijl ik zeg dat ze dat niet moet doenquote:
Dat is zo'n gedoequote:
Jaquote:
Ah, dat gaat moeilijk alleen jaquote:
Karten? Auto's voor kinderen zijn dat toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feuten
[..]
[..]
Zondag
Morgen ga ik karten
hoe ver?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga vliegeren, maar dat zul je wel weer kinderachtig vinden
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even je provider bellen voor een blokkering.
Of gewoon d' nummer ergens posten
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga vliegeren, maar dat zul je wel weer kinderachtig vinden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Karten? Auto's voor kinderen zijn dat toch?
Ik hoopte gewoon op een smeuig verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op hé, als ik haar overal op blok omdat ze door blijft gaan terwijl ik zeg dat ze dat niet moet doen
Hoezo dan is die toch geblokkeerd. En belt ze weer blokkeer je de volgende.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.
[..]
[..]
Ga iemand neuken ofzo.
Geef nummer van je ex maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.
[..]
[..]
Ga iemand neuken ofzo.
Echt boeiend is het niet. Ze valt me gewoon lastig omdat ze na 1,5 jaar nog geen seks heeft gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon op een smeuig verhaal.
Via de provider gaat dat niet zo makkelijk. Moet je bewijs hebben dat ze x aantal keer hebben gebeld enzo, te veel gedoe. Kan ook prima in je telefoon geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo dan is die toch geblokkeerd. En belt ze weer blokkeer je de volgende.
waarom kruip je er niet nog een keer op dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt boeiend is het niet. Ze valt me gewoon lastig omdat ze na 1,5 jaar nog geen seks heeft gehad
[..]
Via de provider gaat dat niet zo makkelijk. Moet je bewijs hebben dat ze x aantal keer hebben gebeld enzo, te veel gedoe. Kan ook prima in je telefoon geblokkeerd worden.
Dan zou ik dr verzoeken niet meer te bellen en als ze dat blijft doen op een aantal 18+ sites te zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt boeiend is het niet. Ze valt me gewoon lastig omdat ze na 1,5 jaar nog geen seks heeft gehad
[..]
Via de provider gaat dat niet zo makkelijk. Moet je bewijs hebben dat ze x aantal keer hebben gebeld enzo, te veel gedoe. Kan ook prima in je telefoon geblokkeerd worden.
<insert 'was je dronken toen je een relatie had met je ex' plaatje>quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom kruip je er niet nog een keer op dan?
Dat zijn pas eisenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Wel geefbaar toch? Dus minimaal 36 graden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Wel geefbaar toch? Dus minimaal 36 graden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
<insert 'was je dronken toen je een relatie had met je ex' plaatje>
Dat is strafbaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik dr verzoeken niet meer te bellen en als ze dat blijft doen op een aantal 18+ sites te zetten
Was ze zo lelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is hartstikke geefbaar manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou denken van wel ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
Als vrouw kun je toch zo een man regelen voor seks?
Hoe zag ze er uit dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weer iemand met zo'n uiterlijk nemen nee
[..]
Heul nie
picsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was niet haar nummer
Maar wel een lekker wijf
Wacht wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was niet haar nummer
Maar wel een lekker wijf
Niet mooiquote:
Ja klopt maar ik ga in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof het maar niet![]()
Die spelen binnenkort trouwens in Den Haag
Dat ik het niet op internet ga zetten. Bovendien zou ik dan eeerst moeten zoeken waar dat uberhaupt kanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand lastig blijven vallen ook wat is je punt
exGF.com ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik het niet op internet ga zetten. Bovendien zou ik dan eeerst moeten zoeken waar dat uberhaupt kan
Keur ik goed hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker wijf zegt Faxie. Dat kind is 16 ofzo
Daarom belt ze hem dus ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, dat is je serveerster ook wel.quote:
Kun jij dat ook?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
Ach bij Martijn doen ze daar niet zo moeilijk overquote:
Er was vandaag een andere. Ook wel geefbaar, maar toch het magische knaklijf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is je serveerster ook wel.
[..]
Ja, moet je nagaan.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zou mij een worst wezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach bij Martijn doen ze daar niet zo moeilijk over
Zonde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er was vandaag een andere. Ook wel geefbaar, maar toch het magische knaklijf.
Ja, ik ken ook geen vrouw die er moeite mee heeft.quote:
Nah ik had al eens een gesprek met iemand geprobeerd die een oud nummer van een maat van me bleek te hebben. Was geen succesquote:
Nee, uiteraard niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Heb je er wel gegeten?
[..]
Waarom verbaasd mij dit nietquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tip: blijf daar zo ver mogelijk vandaan.
Gewoon vragen wanneer dat meisje weer werkt.quote:
Wat?quote:
Dat jij kus leuk vindquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon vragen wanneer dat meisje weer werkt.
Weet ze gelijk dat je interesse hebt.
Dan kom ik wel weer langs om de vervelende kerel te zijn zodat jij er als een baas uitziet voor haar.
[..]
Wat?
Ik heb morgen nog wel een gaatje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn morgen even in Leiden, want we gaan naar Katwijk. Zin om ergens iets te drinken?
quote:
Niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje.
Hoe laat ongeveer?
[..]
Ik denk dat we rond 2 uur in leiden zijn om daar ergens te lunchen, dan ben je uiteraard welkom. Of op de terugweg, dat zal rond een uur of half 9 zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje.
Hoe laat ongeveer?
Waar gegraveerd lepeltje wel of niet "penis" kan betekenen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
Watertornado, ik vind dat we weer eens een biertje moeten doen. Ik ben benieuwd hoe het met je gegraveerde lepeltje gaat.
Poe, wat een dilemma.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat we rond 2 uur in leiden zijn om daar ergens te lunchen, dan ben je uiteraard welkom. Of op de terugweg, dat zal rond een uur of half 9 zijn.
Dat is helemaal in orde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
Is het goed als we je een berichtje sturen als we vertrekken?
Jeetje, moet ik dan een meisje meenemen zodat het een dubbeldate is?quote:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken.quote:
Hihi, je bent te lief voor mij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon vragen wanneer dat meisje weer werkt.
Weet ze gelijk dat je interesse hebt.
Dan kom ik wel weer langs om de vervelende kerel te zijn zodat jij er als een baas uitziet voor haar.
[..]
Oef, ik drink net mijn laatste biertje uit de koelkast weg. We zullen moeten wachten tot de salarisjackpot weer valt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
Watertornado, ik vind dat we weer eens een biertje moeten doen. Ik ben benieuwd hoe het met je gegraveerde lepeltje gaat.
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan, dat zou wel cool zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, moet ik dan een meisje meenemen zodat het een dubbeldate is?
Vriendje? Serieus ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken.
Ze is helemaal gelukkig met haar vriendje enzo.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, je bent te lief voor mij.
Zo rol ik Fax.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Tering Kaneel, ze komt gewoon naar je toe om een date te regelen![]()
Baas
Die met bambi toen telde niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan, dat zou wel cool zijn.![]()
Hangt van de intentie afquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn eigen huis is niet echt een date toch.
Dat is een orgie hihahoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jazeker. Iemand die ze kent van haar werk.quote:
quote:
Mja, is ook wel waar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aaaaw dat is leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jazeker. Iemand die ze kent van haar werk.
Helemaal serieus en alles. Blijven slapen en schattigheid en kusjes.
Het is haar gegund.
Nee, i is gvd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is zij godverdomme? Of is dat een ander?
>geen insider zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is zij godverdomme? Of is dat een ander?
Hee pas er op jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
HSHAHAHAHAHHAA FAXIE IS EEN NOOB DIE NIET WEET
Ik geloof dat we het óf hier, óf op TC er nog eens over hebben gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ook hoor, alleen nog niet bij jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij vragen kaneel ook veel uit interesse.
Oja en wij komen WEL op bezoek.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het óf hier, óf op TC er nog eens over hebben gehad.
En ook nog eens bij Myr en Twi thuis.Uuuuhhh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kun je ook lekker smoken trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef twi het volgende:
Als je veel Kaneel wilt moet je naar de toko gaan. Verkopen ze het in zakken van een kilo voor 8,75.
Ik faal alleen een beetje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel date best veel, iedereen wil een stukje kaneel
Dat is niet duur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef twi het volgende:
Als je veel Kaneel wilt moet je naar de toko gaan. Verkopen ze het in zakken van een kilo voor 8,75.
Was ze aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik faal alleen een beetje.
Meisje vroeg of ik haar aantrekkelijk vond. Ik ontwijk het antwoord en ineens kan ze vanavond niet meer.
Vond je dat ook?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik faal alleen een beetje.
Meisje vroeg of ik haar aantrekkelijk vond. Ik ontwijk het antwoord en ineens kan ze vanavond niet meer.
Nu weet ik nog nietsquote:
Mja, mja, ik weet niet.quote:
Mur zijn type.quote:
Jij hebt ook geen eisen.quote:
We hebben net vastgesteld dat het een hartslag moet hebben en zelfs dat is optioneel. Dus elke vrouw. Zoek dus zelf een plaatjequote:
Nou nouquote:
Zij wel, had ik het idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is het dan een faal? Of wil je gewoon een keer batsen?
Ja, dat idee heb ik ook wel alleen als het niet wederzijds is dan is er weinig faals aan toch?quote:
Kekke baard.quote:
Echt?quote:
Voelt zo stom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook wel alleen als het niet wederzijds is dan is er weinig faals aan toch?
quote:
Oeps, fixedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou
[..]
Zij wel, had ik het idee.
Jaja, 'het was de katquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef twi het volgende:
En toen zat je allebei met je T-shirt over je neus omdat de kat een gigantische ruft laat.
Twi, blijf eens op je eigen account postenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met twi bijvoorbeeld, een echte aanrader.
Ik voel me een lul.quote:
Twi is wat te vrouwelijk voor mij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me een lul.
[..]
Twi is wat te vrouwelijk voor mij.
Ik kan een behoorlijke stank produceren, maar zo erg als katten dat kunnen, kunnen mensen dat nooit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja, 'het was de kat' [ afbeelding ]
Welke man dan wel?quote:
quote:
quote:
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja het is toch vleiend dat ze je leuk vindt.
Ik ben niet zo van de bezette mannenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel van de vrijgezelle mannen? Ik ken er hier toevallig een paar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bezette mannen
godsammequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Twi, blijf eens op je eigen account posten [ afbeelding ]
Neen, ik wil niks met bezette shit te maken hebben. Niet mijn pakkie an.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel van de vrijgezelle mannen? Ik ken er hier toevallig een paar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ik wil niks met bezette shit te maken hebben. Niet mijn pakkie an.
En dan nog:Tjah man je hebt altijd zoveel vrienden over de vloer, weet ik veel wat je daar allemaal mee uitspookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah man je hebt altijd zoveel vrienden over de vloer, weet ik veel wat je daar allemaal mee uitspookt.
geven is niet homo, ontvangen welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah man je hebt altijd zoveel vrienden over de vloer, weet ik veel wat je daar allemaal mee uitspookt.
Gewoon gamen, kletsen, zuipen, eventueel blowen en genieten als een god in Frankrijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat sluit seks nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gamen, kletsen, zuipen, eventueel blowen en genieten als een god in Frankrijk
Geen idee. Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet bi ben....lekker van 2 walletjes etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geven is niet homo, ontvangen wel
Ik versla zowaar tegen alle waarschijnlijkheid de witte draak in NWN 1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gamen, kletsen, zuipen, eventueel blowen en genieten als een god in Frankrijk
Oh ja, die zanger met de geepileerde wenkbrauwen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sluit seks nog steeds niet uit
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ik wil niks met bezette shit te maken hebben. Niet mijn pakkie an.
En dan nog:Dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer heb je voor het laatste van een walletje gegeten dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet bi ben....lekker van 2 walletjes eten
A long time ago...in a galaxy far...very far away...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatste van een walletje gegeten dan?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die zanger met de geepileerde wenkbrauwen.
Weet je, ik heb NWN1 nooit uitgespeeld, ik vond dat 3e hoofdstuk minder leuk dat die waarbij je in dat groene gebied rondlooptquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik versla zowaar tegen alle waarschijnlijkheid de witte draak in NWN 1.
We komen binnen, ik, henchman en panter allemaal bang en rennen weg.
Ik ren kennelijk een hoekje in waar hij niet bij kan. Blijf bang totdat mijn buffs zijn uitgewerkt en mijn panter dood is.
Daarna in mijn eentje, met maar 1 buff, als ranger, een draak verslagen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefdesleven eigenlijk, Fas?
Ja, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb NWN1 nooit uitgespeeld, ik vond dat 3e hoofdstuk minder leuk dat die waarbij je in dat groene gebied rondloopt
Neuh, gewoon aan iedere poot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, proberen jullie me aan een lekkere poot te koppelen ofzo?![]()
Aan Faxie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als hij jou niet wilquote:
Statsquote:
Zo, das een blast from the past!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Adventure. Beetje als Monkey Island.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo, das een blast from the past!Deel 3 is nog steeds prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de Telltale serie was ook wel leuk eigenlijk![]()
Neehoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij doe je daar toch al aardig je best voor hier op FOK!?
Momenteel gebeurt er niet echt veel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefdesleven eigenlijk, Fas?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, jij wil gewoon aandacht. Maar alsjeblieft.
Het oudste spel dat ik mij nog kan herinneren dat ik gespeeld heb, was Stunts!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deel 3 is nog steeds prachtig![]()
En de Telltale serie was ook wel leuk eigenlijk
Drinken tot je moet kotsen, dan kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Christus wat een kutdag
en dan laat mijn dieet het niet eens toe om enorm dronken te worden
Ik wil ook een kutdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Christus wat een kutdag
Haha ja zwaar verslaafd aan geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het oudste spel dat ik mij nog kan herinneren dat ik gespeeld heb, was Stunts!
Lekker onmogelijke racecircuits maken!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Momenteel gebeurt er niet echt veel.
Nee. Gatfer manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal Joof even een berichtje sturen op FB.
HA HA!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Christus wat een kutdag
Geen leuke nieuwe mensen ontmoet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Momenteel gebeurt er niet echt veel.
Daarom ook nice.quote:
So truequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, jij wil gewoon aandacht. Maar alsjeblieft.
dat klinkt nog als een enorm aantrekkelijk idee ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drinken tot je moet kotsen, dan kan het geen kwaad.
oh mijn familie is debielquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook een kutdag
Wat scheelt er?
Vrouwen onder elkaar...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik op fok zit wil ik aandacht?
Huppel! Hoe was het bij de nieuwe inktshop? Daar ging je toch voor kijken?quote:
Niet iemand waar ik wat mee kan, zeg maar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen leuke nieuwe mensen ontmoet?
Net als jij.quote:
Hebben we speciaal voor jou gedaan, om jouw leven nog grijzer te maken dan ie al wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heeft iedereen hier een grijze avadat maakt het leven niet makkelijker
Nee, ik blijf trouw aan mijn tatoeëerder, morgen even bellen om een afspraak te makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Huppel! Hoe was het bij de nieuwe inktshop? Daar ging je toch voor kijken?
Ik mag datquote:
Connaisseur.quote:
Gelukkig niet.quote:
Geen andere leuke vrouwen die toevalligerwijs ook op vrouwen vallen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iemand waar ik wat mee kan, zeg maar.
Mooi!! Dat ligt dus niet aan mij!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook een tattoo , heb je nog leuke ideeën om mee te starten ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik blijf trouw aan mijn tatoeëerder, morgen even bellen om een afspraak te maken
[..]
Ik ook vooral het eindequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
Stiekem vind ik Kane met I Will Keep My Head Down best leuk.!
De mijne is mooi blauw hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iemand waar ik wat mee kan, zeg maar.
Gewoon die zanger van Rammstein op je buik, en dan heel groot!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil ook een tattoo , heb je nog leuke ideeën om mee te starten ?
Uhm nee, een tattoo is persoonlijk vind ik dus ik kan je geen ideeën gevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
4 weekenden achter elkaar flink aan de zuip en feestenquote:
Smaken verschillen gelukkigquote:
ja maar jij bent speciaalquote:
http://lmgtfy.com/?q=Connaisseurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, dit dialect spreek ik niet.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee, een tattoo is persoonlijk vind ik dus ik kan je geen ideeën geven
[..]
4 weekenden achter elkaar flink aan de zuip en feesten
Enable javascript to use LMGTFY.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie gewoon UI's. Geen idee wat er aan de hand is.
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Connaisseur
Omdat ik het mooi vindquote:
Dan niet doen . Ik heb er nu een stuk of 11 en van geen 1 spijtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
OhIk ben bang dat ik spijt krijg ; (
Bedankt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |