Films gericht op kinderen leuk vinden is niet kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrine
Ik vond het niet 'helemaal geweldig'. Ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul. Dat was echt een vet toffe film
Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul. Dat was echt een vet toffe film
Ik heb nooit ergens gezegd dat het kinderachtig was of wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Films gericht op kinderen leuk vinden is niet kinderachtig.
Speelgoed gericht op volwassenen wel kinderachtig.
All of my what?
Dus je kijkt wel naar kinderfilms?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het niet 'helemaal geweldig'. Ik vond het wel grappigDaar zit m.i. een verschil in.
Slechts eenmalig. Normaal skip ik die films.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dus je kijkt wel naar kinderfilms?
Als ik de kans heb binnenkort ga ik naar Planes en Turboquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechts eenmalig. Normaal skip ik die films.
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feutenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik de kans heb binnenkort ga ik naar Planes en Turbo![]()
![]()
quote:
Zondagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoppaa kunnen wij met ons speelgoed spelen
Kom je met de motor?quote:
zekerquote:
Zekersquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je met de motor?
Trouwens:
Ik heb autistische katten![]()
De woonkamer is anders en ze draaien overal om heen en zijn van slag.
Dillinger Escape Plan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feuten
Duiven vond ik jaren terug geen chille baan, maar misschien dat het is veranderd. De twee verdiepingen zijn wel weer tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers
Ik zou naar Duiven gaan, maar nu twijfel ik of ik niet naar een andere zou gaan
[..]
Jazeker
Haha. Ik ben benieuwd of die ene (Gijs? Ik ben zo slecht in namen) weer zo debiel weg gaat rennen voor me
Daanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers
Ik zou naar Duiven gaan, maar nu twijfel ik of ik niet naar een andere zou gaan
[..]
Jazeker
Haha. Ik ben benieuwd of die ene (Gijs? Ik ben zo slecht in namen) weer zo debiel weg gaat rennen voor me
Escape Plan (2013) - IMDbquote:
Meh, Nijverdal is chiller ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duiven vond ik jaren terug geen chille baan, maar misschien dat het is veranderd. De twee verdiepingen zijn wel weer tof.
Zoals?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
Hobby's? Check, alleen niet alleen uit te oefenen helaas
O jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan
Ga er maar wel van uit.
Begin vd middag doen trouwens?
Ik ga ook nog cupcakes maken met lekkere toppingomdat het kan
Lijkt mij een toffe filmquote:
Type stalker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme dit meen je niet![]()
Had m'n ex geblokt op alles, sms/bellen/whatsapp. Belt ze met een ander nummer
Ander nummer nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
That bitch!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon even je provider bellen voor een blokkering.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Dat lijkt er wel op hé, als ik haar overal op blok omdat ze door blijft gaan terwijl ik zeg dat ze dat niet moet doenquote:
Dat is zo'n gedoequote:
Jaquote:
Ah, dat gaat moeilijk alleen jaquote:
Karten? Auto's voor kinderen zijn dat toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik wil binnenkort naar Escape Plan, Bad Grandpa, Insidious 2 en Feuten
[..]
[..]
Zondag
Morgen ga ik karten
hoe ver?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga vliegeren, maar dat zul je wel weer kinderachtig vinden
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even je provider bellen voor een blokkering.
Of gewoon d' nummer ergens posten
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga vliegeren, maar dat zul je wel weer kinderachtig vinden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Karten? Auto's voor kinderen zijn dat toch?
Ik hoopte gewoon op een smeuig verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op hé, als ik haar overal op blok omdat ze door blijft gaan terwijl ik zeg dat ze dat niet moet doen
Hoezo dan is die toch geblokkeerd. En belt ze weer blokkeer je de volgende.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.
[..]
[..]
Ga iemand neuken ofzo.
Geef nummer van je ex maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op als ze met een ander nummer belt.
[..]
[..]
Ga iemand neuken ofzo.
Echt boeiend is het niet. Ze valt me gewoon lastig omdat ze na 1,5 jaar nog geen seks heeft gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon op een smeuig verhaal.
Via de provider gaat dat niet zo makkelijk. Moet je bewijs hebben dat ze x aantal keer hebben gebeld enzo, te veel gedoe. Kan ook prima in je telefoon geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo dan is die toch geblokkeerd. En belt ze weer blokkeer je de volgende.
waarom kruip je er niet nog een keer op dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt boeiend is het niet. Ze valt me gewoon lastig omdat ze na 1,5 jaar nog geen seks heeft gehad
[..]
Via de provider gaat dat niet zo makkelijk. Moet je bewijs hebben dat ze x aantal keer hebben gebeld enzo, te veel gedoe. Kan ook prima in je telefoon geblokkeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |