Wat is z'n nieuwe nummer dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Jammer dat het met dat ouwe nummer van hem is....
Alle hoeken van Friesland ja?quote:
Racist!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Wist niet dat het een neger was. (op geluid afgaande)
Waarschijnlijk zn eigen technici meegenomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef remcoP het volgende:
Geluidstechnicus is ontslagen? klinkt zowaar goed.
Is daar wat mis mee dan???quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Wist niet dat het een neger was. (op geluid afgaande)
Geen idee maar het is niet gebruikelijk dat men een oud nummer gaat staan te promoten bij DWDD... vond het dan ook een beetje een raar optreden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is z'n nieuwe nummer dan?
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, ben nu nog meer fan dan voorheen.
Zo goed als zeker, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zn eigen technici meegenomen
Normaal komen er onbekende bandjes langs waar je überhaupt geen nummer van zou kunnen kennen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geen idee maar het is niet gebruikelijk dat men een oud nummer gaat staan te promoten bij DWDD... vond het dan ook een beetje een raar optreden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Mark Tuitert![]()
Hij heeft alleen een rare kikkerstem.
Komt omdat ie uit de provincie komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Mark Tuitert![]()
Ik moet me altijd bedwingen om hem niet na te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Mark Tuitert![]()
geweldige vent nog steeds... hij heeft nog steeds contact met de familie van slachtoffers die bij een festival zijn omgekomen..quote:
grow up.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ten was een goed album, dat niveau hebben ze nooit meer gehaald.
Vs. is beter!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ten was een goed album, dat niveau hebben ze nooit meer gehaald.
Pearl Jam vind ik zo'n beetje de meeste overrated band ooit, maar Vedder mag ik wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geweldige vent nog steeds... hij heeft nog steeds contact met de familie van slachtoffers die bij een festival zijn omgekomen..
Echt he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Pearl Jam vind ik zo'n beetje de meeste overrated band ooit, maar Vedder mag ik wel.
Oh en Mark, bedankt voor je reeksje power chords. Heel bijzonder.
het is al erg genoeg dat sinterklaaas in amsterdam geen kruis meer op de mijter heeftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Doek dan dat hele feest gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |