abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133277077
Echt zonde, dus een mooie Amerikaan of
een BMW 635CSI of 728 zal er voor mij nooit meer inzitten.

Dan loop ik leeg op de wegenblasting, omdat ik geen stalling heb :-(
pi_133277120
er zullen vast bedrijven/boeren/stallingen op in springen waardoor er meer stallingsmogelijkheden komen

net zoals veel boeren overgegaan zijn op caravan/camperstallingen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:31:52 #213
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_133277329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef silenthill het volgende:
Echt zonde, dus een mooie Amerikaan of
een BMW 635CSI of 728 zal er voor mij nooit meer inzitten.

Dan loop ik leeg op de wegenblasting, omdat ik geen stalling heb :-(
Een 635CSI hebben zonder stalling is misdadig. ;)
Anyway, als je die ¤75 MRB per maand niet op kan hoesten , kan je ook geen 635 op de weg houden.
Het is geen 200DPochetSuzuki :P

Ben het ook niet eens met het MRB-beleid in NL; maar als iedereen zo graag een uitkering of andere toeslag wil hebben, moet het ergens vandaan komen. En wat is makkelijker dan de nationale melkkoe?
Get real.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_133277411
Toch zal ik zo lang mogelijk een oldtimer als 2de auto rijden.
Liefst een type wat je weinig meer ziet rijden.

Veel bekijks en veel rijplezier.

Nou is mijn daily ook wel afwijkend. Stuur rechts, krijg je ook wel leuke reacties op :P
pi_133281120
Want een oude BMW is lekker goedkoop rijden wou je zeggen. Onderhoud en onderdelen kosten goed geld als je pech hebt, nog los van het feit dat je 1 op 7 rijdt ofzo.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133281347
quote:
Eurocommissaris Rehn schrijft dat Nederland geen marges inbouwt maar precies binnen de regels blijft. Hij roept Den Haag dan ook op om het herfstakkoord en de begroting voor volgend jaar zonder verdere compromissen uit te voeren
Bron: http://nos.nl/artikel/575(...)innen-de-regels.html

Oftewel: de EU adviseert met klem om het Belastingplan 2014 zonder aanpassingen er doorheen te jagen. Aangezien Nederland altijd het braafste jongetje van de klas wil uithangen binnen Europa lijkt me dit de definitieve nekschot voor een eventuele aanpassing of uitstel van de nieuwe oldtimerregeling.
pi_133281405
Wat opzich opvallend is gezien het beleid in buurlanden (ik noem een Duitsland).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133281607
En Belgie heeft juist de regels versoepeld sinds juli. Eén Europa, m'n reet!
pi_133281627
Tja NL danst altijd naar de pijpen van de EU. Naar het volk luistert men niet, maar als men in de EU aan 1 ding denkt heeft NL het al ingevoerd. :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:31:11 #220
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_133302478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:09 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

klopt, tenzij je die 3 maanden stalt dan is het max ¤120 voor het hele jaar
En ik zou voor stallen gaan, ik gebruik de auto echt als 'tweede auto' en kan prima zonder. Vind het wel jammer, maar het scheelt me te veel geld voor die paar honderd kilometer die ik in die drie maanden zou rijden.
pi_133314890
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:00 schreef r8v2 het volgende:
En Belgie heeft juist de regels versoepeld sinds juli. Eén Europa, m'n reet!
hoe werkt het daar nu?
pi_133316665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

hoe werkt het daar nu?
- O-plaat: geen wegenbelasting, geen APK maar beperkt gebruik (georganiseerde toertochten, evenementen, etc.)
- normale plaat: gereduceerde wegenbelasting, beperkte APK, onbeperkt kilometers. En dat met 25 jaar oud :).
pi_133316838
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef r8v2 het volgende:

[..]

- O-plaat: geen wegenbelasting, geen APK maar beperkt gebruik (georganiseerde toertochten, evenementen, etc.)
- normale plaat: gereduceerde wegenbelasting, beperkte APK, onbeperkt kilometers. En dat met 25 jaar oud :).
Die O plaat is dan niet gewijzigd, klopt dat? En die tweede regeling is nieuw?
pi_133316855
En hoe zit het met jullie beruchte 'dagelijks gebruik' keuring en dat gedoe het dat gelijkvormigheidsattest?
pi_133316875
Jep. De tweede regeling was eerst met volle belasting (wel iets minder dan normaal geloof ik) en gewoon een jaarlijkse keuring.
pi_133316892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:14 schreef CafeRoker het volgende:
En hoe zit het met jullie beruchte 'dagelijks gebruik' keuring en dat gedoe het dat gelijkvormigheidsattest?
Aangezien ik geen Belg ben kan ik dat niet beantwoorden..
  zaterdag 16 november 2013 @ 14:16:12 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133316896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Want een oude BMW is lekker goedkoop rijden wou je zeggen. Onderhoud en onderdelen kosten goed geld als je pech hebt, nog los van het feit dat je 1 op 7 rijdt ofzo.
Dat ligt toch echt heel erg aan jezelf hoor; mijn Niksan 3.0 V6 doet op de snelweg braafjes 1 op 10 (@130), en 1 op 11 kan ook als je jezelf kunt beheersen en de teller onder- of op de 120 houdt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133329035
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat ligt toch echt heel erg aan jezelf hoor; mijn Niksan 3.0 V6 doet op de snelweg braafjes 1 op 10 (@130), en 1 op 11 kan ook als je jezelf kunt beheersen en de teller onder- of op de 120 houdt.
Dat is Nissan, geen BMW.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:42:39 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133331882
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat is Nissan, geen BMW.
Egal; dik blok met vooroorlogse techniek in een redelijk zware bak.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:45:55 #230
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133331965
Snelweg verbruik is lager als stads verkeer. En juist met die motoren ga je dat flink merken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 17 november 2013 @ 01:02:57 #231
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133333763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:48 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Bron: http://nos.nl/artikel/575(...)innen-de-regels.html

Oftewel: de EU adviseert met klem om het Belastingplan 2014 zonder aanpassingen er doorheen te jagen. Aangezien Nederland altijd het braafste jongetje van de klas wil uithangen binnen Europa lijkt me dit de definitieve nekschot voor een eventuele aanpassing of uitstel van de nieuwe oldtimerregeling.
Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met de nieuwe oldtimerregeling.. Het ging uiteindelijk toch om het milieu en niet over de extra inkomsten :') _!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133341540
Feit is dat het onderdeel uitmaakt van Belastingplan 2014, er wordt alleen over het gehele Belastingplan gestemd straks en niet over "losse onderdelen" ervan. Dus het heeft er wel degelijk mee te maken. ;)
pi_133413894
Zojuist zijn de stemmingen geweest in de Tweede Kamer (was live te volgen via Politiek24). Alle moties en amendementen om de regeling te versoepelen of uit te stellen zijn allen verworpen. Ook is het Belastinplan 2014 (waar de oldtimerregeling deel van uitmaakt) unaniem aangenomen. Dat de Eerste Kamer de nieuwe oldtimerregeling gaat wegstemmen lijkt wel heel ver weg gezien de steun van de partijen die de regeling wél steunen. Zeker als Belastingplan 2014 als een totaalpakket wordt aangeboden in de Eerste Kamer.
pi_133414116
Is er bekend wie voor/tegen het amendement stemde?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133414563
CDA, SP, PVV, die eenmansfractie van die ex-PVV'er en 50plus. De rest verwierp de motie. Opvallend: bij de motie Van Vliet (om de huidige regeling te laten zoals die is) stemde CDA niet voor. Beetje vreemd, dus geen idee wat die eigenlijk wel willen. Nog opvallender: het CDA was in haar verkiezingsplannen nog fel over oldtimers, en moest de vrijstelling in zijn geheel afgeschaft worden. ;)
pi_133414775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:27 schreef Bart-Willem het volgende:
CDA, SP, PVV, die eenmansfractie van die ex-PVV'er en 50plus. De rest verwierp de motie. Opvallend: bij de motie Van Vliet (om de huidige regeling te laten zoals die is) stemde CDA niet voor. Beetje vreemd, dus geen idee wat die eigenlijk wel willen. Nog opvallender: het CDA was in haar verkiezingsplannen nog fel over oldtimers, en moest de vrijstelling in zijn geheel afgeschaft worden. ;)
We kunnen dus stellen dat de nieuwe regeling vanaf januari 2014 er komt?
History became legend, legend became myth.
pi_133415000
Ja, de kans dat de Eerste Kamer tegen het Belastingplan 2014 zal stemmen is echt héél minimaal.
pi_133417341
:|W |:( }:|
Dit is een Signature....
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:59:25 #239
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_133417373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef virl3 het volgende:
:|W |:( }:|
Had je anders verwacht? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_133418541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Had je anders verwacht? :)
Gehoopt wel .. Dit was een uiting van goh da's best wel balen.
Dit is een Signature....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')