quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef Qunix het volgende:
Sinterklaas journaal genomineerd... Dus dat gezeik over Zwarte Piet is alleen voor dit!?
he kletsmeiske. heb je er een beetje zin in?quote:
quote:
Waarin?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he kletsmeiske. heb je er een beetje zin in?
in een doldwaze avond met je vriendjes van de radio. en van Fok!.quote:
Tot 20.30 dan toch. Daarna Televisiergala.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een doldwaze avond met je vriendjes van de radio. en van Fok!.
QUITTER!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 20.30 dan toch. Daarna Televisiergala.
Uitslag hoor je ook wel bij EWquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 20.30 dan toch. Daarna Televisiergala.
Faal!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef ddx het volgende:
[img]http://i51.tinypic.com/2iho8c9.jpgp/img]
citroentje!quote:
dat deed Giel ooit met Toppertje....quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat deed Giel ooit met Toppertje....
volledig mee eens. sowieso is het eerdere werk van The Hives geweldig. en iegenlijk het latere ook welquote:
volgens mij heb ik ze eens op Pinkpop gezien en vond ik het toen helemaal niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volledig mee eens. sowieso is het eerdere werk van The Hives geweldig. en iegenlijk het latere ook wel
ik zou ze graag live zien. die zanger schijnt echt het toppunt van arrogantie te zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze eens op Pinkpop gezien en vond ik het toen helemaal niks
dat is me wel bijgebleven jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou ze graag live zien. die zanger schijnt echt het toppunt van arrogantie te zijn
lees net op wiki dat The Hives door Spin Magazin in de Top 10 van beste livebands van dat moment is gezetquote:
Dat is een top 25quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees net op wiki dat The Hives door Spin Magazin in de Top 10 van beste livebands van dat moment is gezet
de lijst:
The Top 25 Live Bands
25. Comets on Fire
24. The Mars Volta
23. AFI
22. LCD Soundsystem
21. Against Me!
20. Gogol Bordello
19. Art Brut
18. My Morning Jacket
17. The Roots
16. The Flaming Lips
15. Riverboat Gamblers
14. Yeah Yeah Yeah's
13. My Chemical Romance
12. Turbonegro
11. Queens of the Stone Age
10 The Dirtbombs
9. Prince
8. The Hives
7. Green Day
6. The White Stripes
5. Radiohead
4. Red Hot Chili Peppers
3. Arcade Fire
2. The Stooges
1. U2
maar The Hives staan in de top 10quote:
WIDM natuurlijk!quote:
Uit het raam wordt geschrapt. Het moet wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
ze moeten zo binnen 10min iets uit raam pleuren, het geheime woord doen en queen draaien...
bujje verlieft?quote:
owja, dat magquote:
leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef MarijeH het volgende:
Wie is de mol heeft de gouden televizierring gewonnen.
een Wagner Big American Cheese Onionquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rock, welke pizza heb je verorberd??'
Episch, beetje sambal oelek eropquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een Wagner Big American Cheese Onion
neuh. gewoon kaal uit de ovenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Episch, beetje sambal oelek erop
geoden topiek!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
R&P / ben ik ook uit haar telefoon lijst gewist?
ehm.....niks bijzonders. de engerd was er weer nietquote:
makkelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef MarijeH het volgende:
Gaat Bart het redden om alle nummers voor 18 uur te draaien? Nog 5 nummers te gaan.
Finnbo is uit vorm hequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Rudy op Radio6
Maar het is voor twaalven nooit druk hier.
nope. wel veel sirenes en helikopters. brand was ong 3min lopen bij mij vandaan. las wel dat mijn straat afgezet zou zijn, maar dat is onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:35 schreef Evertjan het volgende:
heb je nog last gehad van de brand Rock??
Ik hoorde dat er iemand bij is omgekomen die niet kon wegkomen en waar de brandweer/politie nog mee belden maar hem er niet uit konden krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope. wel veel sirenes en helikopters. brand was ong 3min lopen bij mij vandaan. las wel dat mijn straat afgezet zou zijn, maar dat is onzin.
of ze er mee belden weet ik niet, maar er is wel contact geweest ja. lijkt me verschrikkelijk, ook voor de hulpverleners die weten dat er iemand is maar er niet bij kunnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er iemand bij is omgekomen die niet kon wegkomen en waar de brandweer/politie nog mee belden maar hem er niet uit konden krijgen.
Telefonisch contact staat op de site van Omrop Fryslan. Echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze er mee belden weet ik niet, maar er is wel contact geweest ja. lijkt me verschrikkelijk, ook voor de hulpverleners die weten dat er iemand is maar er niet bij kunnen
ah, zo up2date was ik nog niet. wel vreemd dat er dan gisterenavond de hele tijd een vermiste man was en dat dan vermoedelijk degene is waarmee dus telefonisch contact is geweest. naja, in zo'n situatie kan dergelijke communicatie naar de pers toe mislopen natuurlijk. maakt het niet minder verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Telefonisch contact staat op de site van Omrop Fryslan. Echt verschrikkelijk.
Ik zeg HEEEEEtwitter:Domien twitterde op zondag 20-10-2013 om 11:57:39Weer een beetje wakker na een érg gezellig feestje in Vriezenveen! #VDE13 #ikzeghee http://t.co/zSP1mBGpIl reageer retweet
ik hoop het wel jaquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
ok...en bij deze vind ik haar een domme doos.
whut? zij zegt: hij is toch niet jonger? hij heeft toch geen klompen? tis toch geen boer.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? zij zegt: hij is toch niet jonger? hij heeft toch geen klompen? tis toch geen boer.
yuk, domme doos.
och, als ze haar mond dicht houdt kan ik er wel een trucje op...quote:
Wat. Waren Domien en Tjibbe in Vriezenveen. Ik was gister nog in Vriezenveen, toen ik terug kwam van de wedstrijd. Zag in Vriezenveen wel ergens een feesttent staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zeg HEEEEEtwitter:Domien twitterde op zondag 20-10-2013 om 11:57:39Weer een beetje wakker na een érg gezellig feestje in Vriezenveen! #VDE13 #ikzeghee http://t.co/zSP1mBGpIl reageer retweet
Godverdomme
I am getting too old for this shit
jaja, de Hilversum House Mafia was er! had je geweten als je @053housemafia volgt op twitterquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat. Waren Domien en Tjibbe in Vriezenveen. Ik was gister nog in Vriezenveen, toen ik terug kwam van de wedstrijd. Zag in Vriezenveen wel ergens een feesttent staan.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, de Hilversum House Mafia was er! had je geweten als je @053housemafia volgt op twitter
ja, zoek maar even op exacte twitteraccount. tis iig iets met 053 en housemafiaquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze meteen volgen op twitter.
035 bedoel je? Ik heb hun twitteraccount inmiddels gevonden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zoek maar even op exacte twitteraccount. tis iig iets met 053 en housemafia
owja! natuurlijk! was in de war met 058 en dat is van Liwwadden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
035 bedoel je? Ik heb hun twitteraccount inmiddels gevonden.
Hilversummie is 035 toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
ja, zoek maar even op exacte twitteraccount. tis iig iets met 053 en housemafia
ik dacht dat Pino kaal was daar....quote:
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat Pino kaal was daar....
053 is Enschede...quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, de Hilversum House Mafia was er! had je geweten als je @053housemafia volgt op twitter
zo, jij doet ff een spuit11je?quote:
Droldrietje.quote:
ja, leuk is dat het? dat je 3rd ook met een harde t kunt uitspreken zodat je Turd zegtquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Huilend in de sloot met met mijn trekker.
Is wel de songtekst van dit moment.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tergend kut dit
oooooooooh ooooooooh
Nou vond ik dat nog niet eens het storende, want er zat tekst overheenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is wel de songtekst van dit moment.
Zonder ooh ooh word je plaatje minder gedraaid.
Wat een baasquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN VAKANTIE WAT EEN VAKANTIE
Hij zegt het ook nog he___
*fap*quote:
Ik denk dat het een jeugdtrauma van hem is die hij verdrongen heeft.quote:
Die Idols versie misschien. Dit is gewoon een kutnummer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is toch niet guilty? Hoop ik
Ik hoor het u zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die Idols versie misschien. Dit is gewoon een kutnummer.
Talentenjachtenquote:
Ik heb gisteren 594 posts geplaatst.quote:
Maar voetbal was gisteren ook best spannend!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 594 posts geplaatst.
Wel nauwelijks hier
PSV weer verlorenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voetbal was gisteren ook best spannend!
Ah, leuk, die winnen ook weer eens.quote:
Niet gezien. Of er was een andere wedstrijd op (AZ, Feyenooit of Zwolle) of ik was aan het naaien.quote:
Ik heb liever dat iets anders zuigt ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gezien. Of er was een andere wedstrijd op (AZ, Feyenooit of Zwolle) of ik was aan het naaien.
Maar dat zuigt dat je PSV weer heeft verloren.
inb4 vunzige opmerkingen op deze post, want naaien en zuigen in een post.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, leuk, die winnen ook weer eens.
3e omdat heel Nederland armoedig speelt.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Bronson het volgende:
PEC speelt een keer leuk en gelijk is er weer een blik mooiweer-supporters open getrokken.
De PEC-hype is terug inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Bronson het volgende:
PEC speelt een keer leuk en gelijk is er weer een blik mooiweer-supporters open getrokken.
Zag je een aantal jaar geleden ook met AZ.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PEC-hype is terug inderdaad.
Prima 1e album.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens wat een doetje
[ afbeelding ]
Ik vind het een verschrikkelijke stijlquote:
Britpop is niets mis mee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een verschrikkelijke stijl
Hield Munford & Banjoherrie maar eens een radiostilte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Keane is gestopt.
Wie maakt een KLB topic?
Kane houdt een sabbatical.quote:
Ik denk dat de banden Kene, Kena en Kana binnenkort ook stoppen.quote:
Muis met haar 'patat'. Het is friet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens moet Muis er weer een friet/patat discussie van maken.
Kon het niet latenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens moet Muis er weer een friet/patat discussie van maken.
Ik begin niet zonder reden over een 'frietzaak' hoorquote:
Jammer dat niemand het dan behalve ik oppik. Moet je nagaan hoeveel mensen er een OP aandachtig door lezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begin niet zonder reden over een 'frietzaak' hoor![]()
Teveel censuur.quote:
Gesponsord door Bosch schuurmachines ook die plaatquote:
Deze manquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio, genieten.
Heerlijke muziek draaien ze daar altijd, en dan zoveel afwisseling. Topzender.
Als onderzetter mag ik hopen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond gisteren een James Blunt cd bij mijn moeder. Ik moest van binnen huilen.
Mijn moeder heeft 4 CD's van Blof.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond gisteren een James Blunt cd bij mijn moeder. Ik moest van binnen huilen.
Nee als in de cd stapel en hij lag bovenop, dus recentelijk gedraaidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |