Dat vind ik niet zo rullevant.quote:
Het is idd wel treurig dat ze stoppen. Ik zat met smacht op hun nieuwe album te wachten en dus niet op een best of.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo rullevant.
Keane![]()
Ik zit niet 24/7 op FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:
Zo een 24 uur later is het nieuws ook in het boerenland aangekomen! Paard en wagen gaat steeds sneller!
Ja, die laatste plaat klonk zo goed, dat smaakt naar meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is idd wel treurig dat ze stoppen. Ik zat met smacht op hun nieuwe album te wachten en dus niet op een best of.
Zouden ze nog wel concerten doen voor hun pauze? Kan ik nog afscheid nemen. Ze zouden maar definitief stoppen en dan zou ik maar geen afscheid hebben kunnen nemen. Dat zou ik niet aankunnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die laatste plaat klonk zo goed, dat smaakt naar meer.
Mwah zo goed als. Gisteravond was dit nog boeiend nieuws voor je.quote:
quote:
'Boeiend.' posten is iets anders dan mijn complete verhaal doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah zo goed als. Gisteravond was dit nog boeiend nieuws voor je.
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat een beetje sarcastisch was.
Nu zo leuk om er een kut topic over te openen.
MUZ / Keane stopt ermee
[..]
Cafetariaquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga voor gefrituurde aardappelreepjes toko
SkyRadio, genieten.quote:
Beter dan Qmusic.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio, genieten.
Heerlijke muziek draaien ze daar altijd, en dan zoveel afwisseling. Topzender.
Kane heeft slechts een sabbatical. Wat natuurlijk ook zonde is, al die legendarische liedjes van Dinand, met z'n fijne stem waarvan het nooit in m'n broek zou gaan lopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht Kane.
Dan was de vlag uit gegaan.
Beter dan 3fm, wat een kutzender is datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |