Dat vind ik niet zo rullevant.quote:
Het is idd wel treurig dat ze stoppen. Ik zat met smacht op hun nieuwe album te wachten en dus niet op een best of.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo rullevant.
Keane![]()
Ik zit niet 24/7 op FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:
Zo een 24 uur later is het nieuws ook in het boerenland aangekomen! Paard en wagen gaat steeds sneller!
Ja, die laatste plaat klonk zo goed, dat smaakt naar meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is idd wel treurig dat ze stoppen. Ik zat met smacht op hun nieuwe album te wachten en dus niet op een best of.
Zouden ze nog wel concerten doen voor hun pauze? Kan ik nog afscheid nemen. Ze zouden maar definitief stoppen en dan zou ik maar geen afscheid hebben kunnen nemen. Dat zou ik niet aankunnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die laatste plaat klonk zo goed, dat smaakt naar meer.
Mwah zo goed als. Gisteravond was dit nog boeiend nieuws voor je.quote:
quote:
'Boeiend.' posten is iets anders dan mijn complete verhaal doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah zo goed als. Gisteravond was dit nog boeiend nieuws voor je.
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat een beetje sarcastisch was.
Nu zo leuk om er een kut topic over te openen.
MUZ / Keane stopt ermee
[..]
Cafetariaquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga voor gefrituurde aardappelreepjes toko
SkyRadio, genieten.quote:
Beter dan Qmusic.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio, genieten.
Heerlijke muziek draaien ze daar altijd, en dan zoveel afwisseling. Topzender.
Kane heeft slechts een sabbatical. Wat natuurlijk ook zonde is, al die legendarische liedjes van Dinand, met z'n fijne stem waarvan het nooit in m'n broek zou gaan lopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht Kane.
Dan was de vlag uit gegaan.
Beter dan 3fm, wat een kutzender is datquote:
Nou je zult er maar naar moeten luisterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan 3fm, wat een kutzender is dat
Ik mis vooral zijn vette gelkop, lekker met de handen er doorheen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kane heeft slechts een sabbatical. Wat natuurlijk ook zonde is, al die legendarische liedjes van Dinand, met z'n fijne stem waarvan het nooit in m'n broek zou gaan lopen.
daar bekkenstoot ik me altijd lekker op klaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik mis vooral zijn vette gelkop, lekker met de handen er doorheen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm mensen dit is een Keane topic, Kane bashen/adoreren kan verderop.
Een trap in je muizeballetjesquote:
Heb ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Een trap in je muizeballetjes
je hebt wel tietenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
En tieten ook niet zie pic <----
Kipfilet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je hebt wel tieten
of was dat een pushup?
groetjes
Maar je kunt wèl lekker ballen met jou!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
En tieten ook niet zie pic <----
Bowlen vind ik erg leukquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar je kunt wèl lekker ballen met jou!?
Ik ben meer van het klootschietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben meer van het klootschieten
Vind ik ook erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral als je ze eerst uit de klootzak mag halen, dan over de weg laat rollen en ze dan uit de sloot haalt met de klotenhark.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het eerste liedje waarin ik ook daadwerkelijk kan verstaan wat hij zingt moet hij nog maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:59 schreef Puntenjager het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen KaneNet zo'n meeloperij als bandje x of y helemaal geweldig vinden omdat dat moet van jouw subcultuur
Een vet nummer van Kane:
Ja, verhuisd door Tijs Verwest
Mjah en dan samen helemaal naar de kloten gaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik ook erg leuk
Vooral als je ze eerst uit de klootzak mag halen, dan over de weg laat rollen en ze dan uit de sloot haalt met de klotenhark.
Jij snaptquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah en dan samen helemaal naar de kloten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |