quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef ikmisje het volgende:
heb via andere telefoon gekeken. daar is wel gewoon een profiel foto
denk dus nu me pakket is aangekomen dat ze me ook nog eens uit haar tel heeft gegooit
Denk niet dat ze gekwetst is omdat je haar spullen terug hebt gestuurd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef ikmisje het volgende:
ik wist dat ze me geblokeerd had.
maar sinds vandaag der spulle zijn aangekomen
zie ik ook opeens geen profielfototje meer. maar zo n groen poppetje,
dus mijn vraag is, ben ik dan alleen uit app gegooid (als dat gaat)
of ook uit de tel?
en ja het boeit me zeker want als ze me der tel heeft gezet bel ik helemaal niet meer
want ze had het ook gewoon in haar telefoon kunnen laten staan
misschien gekwetst door de spullen die ik terug gestuurt heb?
Dit is mijn mening he.... misschien is het toch heel anders allemaal .....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef ikmisje het volgende:
bedankt maily voor het bericht.
dus jij bent van mening dat ze me verwijdert uit haar telefoon om op die manier geen contact meer met me kan opnemen.
maar voordat ik die spullen had terug gestuurt had ze dat nog niet gedaan.
bah dit had ik gewoon niet verwacht.
en waarom denk je dat het geen verloren zaak zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef ikmisje het volgende:
nee dat ze online is kan ik zien via andere tel en dat wist ik
maar nu de spullen vandaag zijn aangekomen zie ik opeens ook het profiel fototje niet meer.
en mijn vraag dan ook is. ben ik dan alleen verwijderd uit whatsapp ( als dat gaat) of ook uit de telefoon zelf?
en ik zit er zwaar mee. want als ze mij uit haar telefoon heeft gehaald zegt dat dat alles sowiso verloren zaak is
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Positief bekeken: je hebt nu voldoende tijd voor een cursus Nederlands
Ben je z'n broer? Jullie kunnen wel samen op spellingcursus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
heb je nie gwoon der telefoonnummr? dan kan je gwoon belle.
als ze dus nie opneem dan weet je ook genoeg.
graag gedaan
Maakt dat wat uit? het is uit en je bent geblokkeerd.. ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef ikmisje het volgende:
ik wist dat ze me geblokeerd had.
maar sinds vandaag der spulle zijn aangekomen
zie ik ook opeens geen profielfototje meer. maar zo n groen poppetje,
dus mijn vraag is, ben ik dan alleen uit app gegooid (als dat gaat)
of ook uit de tel?
en ja het boeit me zeker want als ze me der tel heeft gezet bel ik helemaal niet meer
want ze had het ook gewoon in haar telefoon kunnen laten staan
misschien gekwetst door de spullen die ik terug gestuurt heb?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Positief bekeken: je hebt nu voldoende tijd voor een cursus Nederlands
Ik vind hem vrij nuttig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef ikmisje het volgende:
dat ik niet duidelijk typ is gewoon puur omdat ik op dit moment er mee zit
inplaats van zo n flauwe opmerking te maken zou je misschien een nuttige reactie kunnen plaatsen
Zij maakte het uit.quote:
Wat, niet wie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij maakte het uit.
Het lijkt er idd op dat ze je helemaal verwijderd heeft. Wel net zo duidelijk toch? Even balen en weer doorgaan met je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |