Zelfs de huidige presentator had opgegeven. Ernst Paul zou ten minste tot het bittere eind zijn doorgegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff de OP te kijken...Sanne opgever? dat vind ik wat negatief...ze verloor gewoon de samensmeltingsbrief. weliswaar omdat ze bijna flauwviel, maar Nega en Veronica gaven echt op tijdens een eilandraad. vind ik persoonlijk net iets anders
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Wel mee eens ja. Anders dan is degene die eruit ligt door een test mbt uithoudingsvermogen altijd een opgever ipv een afvaller..beetje raar.
Ook al was het een debiele schwalbe waarmee ze van die paal ging. Dan kan je jezelf er beter vanaf niesen zoals Sugar destijds![]()
Haha, Die Sugar, dat was de Churandy Martina van dat jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemist volgens mijKan je dat nog ergens terugkijken?
Rtl XLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemist volgens mijKan je dat nog ergens terugkijken?
ERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Gaat er nu per week weer 1 uit? Dit is de 1e keer dat ik ER eht kijk dus geen idee.
Er gaat er inderdaad een per week uit, totdat er vier over zijn (of drie, hangt af van het seizoen), die gaan strijden in de finale.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Gaat er nu per week weer 1 uit? Dit is de 1e keer dat ik ER eht kijk dus geen idee.
En wat vind je van het programma?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Och kom op, in scarie movie 5 zit nog beter acteer werk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat je Sanne beter onder 'afvallers' zou kunnen zetten dan onder 'opgevers'.
Ze heeft tenslotte niet echt opgegeven zoals de andere 'opgevers' gedaan hebben. Ze heeft gewoon de allerlaatste proef voor de samensmelting verloren en is daarmee afgevallen.
No pun intended op het afvallen van Sanne hehe
Wat heeft dat te maken met het feit dat Sanne niet opgegeven heeft maar afgevallen is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och kom op, in scarie movie 5 zit nog beter acteer werk.
Ze heeft wel opgegeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat Sanne niet opgegeven heeft maar afgevallen is?
Dan nog viel ze af bij een proef. Ze verloor die proef, dus viel ze af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft wel opgegeven.
Maar wel op een andere manier dan die andere zoals die stadneger en Veronica. Maar ze gaf wel op in die proef.
Sorry, omdat ik bijna altijd mobiel post lees ik mensen die mij quoten niet. Ik vind het echt een leuk programmaquote:
De regie heeft vast zitten smullen bij die beeldenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die hele flauwvalscene echt zo compleet over de top in beeld gebracht met dramatische muziek: Alsof Jezus Christus van het kruis werd gehaald
Het opgeven is inherent aan de proef. De proef is namelijk zo ontworpen dat één persoon moet stoppen waarna de ander wint (denk bijv ook aan de evenwichtsbalk), in tegenstelling tot bijvoorbeeld de duivelseilandproef of de immuniteitsproeven. Opgeven kan komen door uithoudingsproblemen of uit persoonlijke overwegingen, maar het blijft 'opgeven'. Je zou echter kunnen stellen dat opgave door tekort aan uithoudingsvermogen geschaard kan worden onder afvallen en opgave wegens persoonlijke redenen onder opgeven. Daarom neig ik bij Sanne toch meer richting afvallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft wel opgegeven.
Maar wel op een andere manier dan die andere zoals die stadneger en Veronica. Maar ze gaf wel op in die proef.
Ik kan er gewoon nog steeds om lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Chai het volgende:
Fragment van Sanne die valt
Kan iemand daar een mooi gifje van maken?
Het moment dat Sanne uit die boot springtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon nog steeds om lachen.
Sowieso Sannequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het moment dat Sanne uit die boot springt
Precies! Dat gehuil de hele tijd. "Want we hebben het hier zo gezellig...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ik was ook erg blij met het vertrek van Sanne en daarvoor Valentijn, dat gejank de hele tijd.
Complotten willen we zien, geen 'vriendjes maken op een eiland'.
Pure aids ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef tralalala het volgende:
Benidorm Bastards USA is zowaar nog slechter dan de Nederlandse en Belgische versie.
ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die hele flauwvalscene echt zo compleet over de top in beeld gebracht met dramatische muziek: Alsof Jezus Christus van het kruis werd gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat hij zit te fucken, hij gaat nu weer door naar voetbal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Ik ga lekker niet op de spoiler klikken
Ik heb de neiging om op het moment supreme niet te luisteren dus heb ook nooit een ideequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Ace1 het volgende:
Ik snap de bedoeling van de proef nu al niet meer
Hoop dat er mensen onverwacht proeven gaan winnen waardoor hele complotjes naar de klote gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef IMShuuul het volgende:
Vind het ergens wel jammer dat hij weer wint, maakt het niet echt spannend
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:47 schreef Akilla het volgende:
Beter winstkans gewoon die expeditie, heeft in al die proeven tot nu toe wel uitgeblonken.. Hopen alleen dat hij tactisch slimmer is als dat wij nu zien...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Akilla het volgende:
[..]
Haha ja sorry, stomme autocorrect:p
Lijkt me ook niet zo slim maar we zullen zienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat een domme theorie van edith.
Mja, lijkt me echt dom. Muziekje ervan maken is dan wel slimmerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo slim maar we zullen zien
Ja, ook dat inderdaD.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:57 schreef MichaelScott het volgende:
Lijkt me nogal een gok om er vanuit te gaan dat die anderen allemaal iets fout zullen doen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef captain_fantasy het volgende:
Saai seizoen met nikserige types. Ik mis nare belgen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef captain_fantasy het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef captain_fantasy het volgende:
Dat krijgen ze.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
Waar halen ze normaal eigenlijk drinkwater vandaan?
Dit lijkt me nogal onnodige verspilling van zoet water.
Nee. Zie seizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
Eerste halfuur gemist, iets spannends gebeurd?
Zo groeien ze daar op het eiland, duh. Aan tandenborstelmetvoddenbomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
what is up met die vodden om die tandenborstels?
Jan en Kees hebben immuniteitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
Eerste halfuur gemist, iets spannends gebeurd?
Ja, snap niet dat de andere kampleden dat niet is opgevallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef IMShuuul het volgende:
Het is wel erg obvious, Sef en Geza zijn de hele tijd bij elkaar, dat moet toch opvallen
Lijkt me ook iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef IMShuuul het volgende:
Het is wel erg obvious, Sef en Geza zijn de hele tijd bij elkaar, dat moet toch opvallen
Ja idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef IMShuuul het volgende:
net viel me de onrustige huid in dr gezicht van anna ook op...kan wel een scrub gebruikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Standaard meisje en iedereen op fok geilt op d'r.
Echt jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef IMShuuul het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
Ja leuk, en dan ga je weer een keer zwemmen in de zee en je bent weer vies.
Pas op dat mag je hier niet zeggen, hier vond men het ook normaal om drinken waar door een andere/vreemde in gespuugd is op te drinken en het is raar als je dat smerig vindquote:
Pff, jezus beginnen we weerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Pas op dat mag je hier niet zeggen, hier vond men het ook normaal om drinken waar door een andere/vreemde in gespuugd is op te drinken en het is raar als je dat smerig vind
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind Geza echt helemaal niks.
Maar tactisch is hij wel slimquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind Geza echt helemaal niks.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef Ace1 het volgende:
Jan heeft het vuil van die twee vrouwen in zn baard hangen
Ja Jan irriteert mij ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef Drrk het volgende:
Jan dit, Jan dat. Ik baal dat Jan iedere keer immuniteit heeft, hij moet er uit. En snel. Irritant kereltje.
Zullen we Rob eens langsturen en je matrasje met UV bekijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
heerlijk elkaars afgespoelde lichaamssappen delen
Hij is er wel heel erg zeker van dat Sef en Geza hem vertrouwenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef MichaelScott het volgende:
Jan is gewoon veel te naïef voor dit spelletje.
twitter:Anna_AliciaS twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:10:18Dusss... Ga ik de volgende zijn..? #expeditierobinson #target reageer retweet
nee dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Anna_AliciaS twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:10:18Dusss... Ga ik de volgende zijn..? #expeditierobinson #target reageer retweet
Anna gaat er dus niet uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
zonder spermalamp komt hij er niet inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zullen we Rob eens langsturen en je matrasje met UV bekijken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef HulkHeld het volgende:
Heel triest om mee te twitteren zeg..
Hou dan gewoon je kop dicht.
Ik ook, of voor Sefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik ben voor Kees dan maar.Of Hans.
Die personen blijven heel erg zichzelf; dat maakt de gunfactor in mijn opzicht wel groter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik ben voor Kees dan maar.Of Hans.
Labiel typje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij heeft het wel hoog in zijn bol
Dat zou wel lekker voor hem zijn als dat nu gebeurtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef IMShuuul het volgende:
Jan is eigenlijk zo dom, want Kees was de eerste die zei dat hij Jan eruit wilde hebben zodra Jan geen immuniteit meer heeft
Ik denk alleen dat Kees dat zelf ook is vergeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef IMShuuul het volgende:
Jan is eigenlijk zo dom, want Kees was de eerste die zei dat hij Jan eruit wilde hebben zodra Jan geen immuniteit meer heeft
Een maand ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Kenners, weet iemand hoe lang de kandidaten daadwerkelijk weg zijn, als ze hier aan meedoen?
Week of 3.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Kenners, weet iemand hoe lang de kandidaten daadwerkelijk weg zijn, als ze hier aan meedoen?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een vies vuil arrogant kutjong in die reclame zeg
Dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef IMShuuul het volgende:
Ik snap het niet meer, Jan zit ergens in een driedubbelcomplot, maar wie gaat nou op wie stemmen?
Ja, inderdaad. Heerlijk relax, eerlijk en nuchter. Blijkbaar kom je zo toch ver.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Die personen blijven heel erg zichzelf; dat maakt de gunfactor in mijn opzicht wel groter.
Precies, volgens mij is die Geza ook niet zo sterk tijdens proeven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef Chai het volgende:
Wil die twee echt zo graag uit elkaar.Daarna maakt me niet zo heel veel uit, maar heb liever dat mensen die presteren in proeven echt verder komen en niet twee kontmaatjes doordat ze heel achterbaks zijn.
Dat ging vorig seizoen wel mis bij Lodewijk, ik hoop dus niet dat Kees en Hans er straks ook zo uit liggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heerlijk relax, eerlijk en nuchter. Blijkbaar kom je zo toch ver.
twitter:Anna_AliciaS twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:17:20Ik zal jullie 1 ding verklappen. Zo'n eilandraad als déze is er nog nooit geweest... #expeditierobinson reageer retweet
Ja flikker eens op met die tweets, doe net alsof zij belangrijk isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Anna_AliciaS twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:17:20Ik zal jullie 1 ding verklappen. Zo'n eilandraad als déze is er nog nooit geweest... #expeditierobinson reageer retweet
Ze zou beter niets zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon vaak samen gaan schijten, daar is geen camera.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er nooit een kandidaat die zonder de camera het spel speelt?
Nu is altijd alles in beeld, misschien heeft Kees wel veel gesprekjes zonder camera.
Ja klopt, denk dat Jan dan hetzelfde lot zal ondergaan zodra hij geen immuniteit meer heeftquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een heerlijke ontwikkeling van het spel als er zoveel stemmen op Sef komen! Sef blijft wel een baas uiteraard. Maar dit is wel mooi hoor!
Relax man!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja flikker eens op met die tweets, doe net alsof zij belangrijk is
Manier waarop ze reageert lijkt het erop of haar "kamp" hem wint. Dus Sef of Geza eruit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
Of zelfs de regie opzettelijk misleidenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ik mee zou doen zou ik ook alles zonder de camera doen, moet vast kunnen.
Kan de regie je ook niet dwarszitten.
Nog mooier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Of zelfs de regie opzettelijk misleiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |