Ben nu met Wiwa en aanhang aan het racenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kom zo online zal je wel een berichtje sturen oke lieverd
goffedomme je hebt me verradenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben nu met Wiwa en aanhang aan het racen
wat is je psn danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:56 schreef Aerioz het volgende:
Nu zit ik bij jullie erbij Wiwa en kamikaze gelukkig verschilt 't level niet zo.
zeker wel ja,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:59 schreef PicoMMP het volgende:
Nog een foto van onze gang:
[ afbeelding ]
Niels is dit niet wat voor jou, het brilletje? Geel paars![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Kledingwinkel. Volgens mij die discount of binqo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zeker wel ja,
waar heb je die gescoord??
Kan ik weer in jullie sessie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kledingwinkel. Volgens mij die discount of binqo.
Met vierkantje kies je voor kogels of raketten. Kruisje is vuur.quote:
Ja maar bedoel gewoon in het algemeen, wist gisteren ook niet hoe je met die chopper moet schieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je hebt de hele race vooraan gelegen dus er was iemand om op te schieten
Thanks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met vierkantje kies je voor kogels of raketten. Kruisje is vuur.
Ik ben om 21.30 weer van de partijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef Painore het volgende:
Moet ik om 20:45 weer een crew sessie starten?
In de gang altijd, mits je aan de voorwaarden voldoet:quote:
Ik bedoel ook een sessie. En bedrijfskleding heb ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de gang altijd, mits je aan de voorwaarden voldoet:
- Roze Faggio
- Kort roze broekje
Er bestaat geen sessie meer, maar we moeten binnenkort maar eens met 16 roze Faggio's een sessie openen.
Later komt daar ook de roze helm als eis bij, maar helaas is die pas vanaf lvl 50 verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoel ook een sessie. En bedrijfskleding heb ik
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
fuck it, mn sandking XL gaat eruit (da ding is max getuned en nog rijdt het niet), en ik koop ook een faggio,
met paars gele zonnebril.
en roze zwembroek
wahahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
fuck it, mn sandking XL gaat eruit (da ding is max getuned en nog rijdt het niet), en ik koop ook een faggio,
met paars gele zonnebril.
en roze zwembroek
dudequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef Grielen het volgende:
gvd wat kun je toch lekker schijten in de franse mac. Chanson muziek op de achtergrond, handvat aan de muur, topper.
Ik wilde er rechts voorbij, maar zag een hekje. Dus toen naar links, maar door de slipstream tikte ik hem licht aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Dankje daardoor werd ik 2e (was 3e)
Bally is de leider.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:51 schreef Aerioz het volgende:
Kan iemand mijn dadelijk inviten voor zo'n race?
Selfie maken voor de spiegelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
mijn outfit voor vanavond : [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |