kom zo online zal je wel een berichtje sturen oke lieverdquote:
mn 2car garage zit al vol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
Iedereen ff een roze Faggio kopen, is slechts $5000 en je hebt gelijk een bazenride.
16 roze Faggio's in een sessie. 16 middelvingers (15) op een foto.![]()
Ben nu met Wiwa en aanhang aan het racenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kom zo online zal je wel een berichtje sturen oke lieverd
goffedomme je hebt me verradenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben nu met Wiwa en aanhang aan het racen
wat is je psn danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:56 schreef Aerioz het volgende:
Nu zit ik bij jullie erbij Wiwa en kamikaze gelukkig verschilt 't level niet zo.
zeker wel ja,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:59 schreef PicoMMP het volgende:
Nog een foto van onze gang:
[ afbeelding ]
Niels is dit niet wat voor jou, het brilletje? Geel paars![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Kledingwinkel. Volgens mij die discount of binqo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zeker wel ja,
waar heb je die gescoord??
Kan ik weer in jullie sessie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kledingwinkel. Volgens mij die discount of binqo.
Met vierkantje kies je voor kogels of raketten. Kruisje is vuur.quote:
Ja maar bedoel gewoon in het algemeen, wist gisteren ook niet hoe je met die chopper moet schieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je hebt de hele race vooraan gelegen dus er was iemand om op te schieten
Thanks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met vierkantje kies je voor kogels of raketten. Kruisje is vuur.
Ik ben om 21.30 weer van de partijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef Painore het volgende:
Moet ik om 20:45 weer een crew sessie starten?
In de gang altijd, mits je aan de voorwaarden voldoet:quote:
Ik bedoel ook een sessie. En bedrijfskleding heb ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de gang altijd, mits je aan de voorwaarden voldoet:
- Roze Faggio
- Kort roze broekje
Er bestaat geen sessie meer, maar we moeten binnenkort maar eens met 16 roze Faggio's een sessie openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |