Later komt daar ook de roze helm als eis bij, maar helaas is die pas vanaf lvl 50 verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoel ook een sessie. En bedrijfskleding heb ik
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
fuck it, mn sandking XL gaat eruit (da ding is max getuned en nog rijdt het niet), en ik koop ook een faggio,
met paars gele zonnebril.
en roze zwembroek
wahahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
fuck it, mn sandking XL gaat eruit (da ding is max getuned en nog rijdt het niet), en ik koop ook een faggio,
met paars gele zonnebril.
en roze zwembroek
dudequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef Grielen het volgende:
gvd wat kun je toch lekker schijten in de franse mac. Chanson muziek op de achtergrond, handvat aan de muur, topper.
Ik wilde er rechts voorbij, maar zag een hekje. Dus toen naar links, maar door de slipstream tikte ik hem licht aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Dankje daardoor werd ik 2e (was 3e)
Bally is de leider.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:51 schreef Aerioz het volgende:
Kan iemand mijn dadelijk inviten voor zo'n race?
Selfie maken voor de spiegelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
mijn outfit voor vanavond : [ afbeelding ]
Mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef Dumpafval het volgende:
Tering saai op PSN nu ik uit de crew ben gekickt![]()
Zou er graag weer in willen als dat kan, zou dan ook mijn excuses willen aanbieden voor de mensen die last hebben ondervonden.
Mvg,
DuCK_Oelewapper
Jij wordt eruit gekicked en ik niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef Dumpafval het volgende:
Zou er graag weer in willen als dat kan, zou dan ook mijn excuses willen aanbieden voor de mensen die last hebben ondervonden.
Mvg,
DuCK_Oelewapper
is het dan niet leuk in de ExpendablesCREW ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef Dumpafval het volgende:
Mvg,
DuCK_Oelewapper
Ik zag je al in de helicopter met een bounty en vreemd genoeg zonder kleurtje van de crew.. Hoe komt tquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef Dumpafval het volgende:
Mvg,
DuCK_Oelewapper
Ik vote voor Bram eruit en Duck erin!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Jij wordt eruit gekicked en ik niet?
Da's vreemd. Ik dacht dat iedereen mij haatte
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik vote voor Bram eruit en Duck erin!
Zolang je geen crew gaat killen in freeroam bent mag je van mij blijven hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Jij wordt eruit gekicked en ik niet?
Da's vreemd. Ik dacht dat ik de meeste gehaatte was. Niet dus
Da's best liefquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Zolang je geen crew gaat killen in freeroam bent mag je van mij blijven hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Muto het volgende:
Trouwens net eindelijk een headset besteld.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om je een beetje te plagen omdat je zo'n bijdehandje bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |