Ik heb geen ledjes gezien helaas. Ach, het idee was leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:33 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Toch wel met ledjes in de stropdas hoop ik
Correct. Ik vrees dat ik morgen eerder weg moet.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:40 schreef k_man het volgende:
In het kader van de treinreis terug; ze beginnen dus stipt om half negen en het duurt circa twee uur?
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
Grappig. Ik zag om mij heen vooral middelbare mannen die hun vrouw hadden meegesleurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
![]()
mss zit er nog iets tussenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
![]()
Nou, je hebt die mensen iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je bedoelt dat ik aan het bliepje de synthesizer kan herkennen: nee.
Ik zou mijzelf nooit echt een kenner noemen (ondanks dat ik redelijk gefascineerd door hun benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt kenner zijn van Kraftwerk?
(niet lullig bedoeld natuurlijk)
oh ik vind hun oude 'krautrock'-albums (Tone Float, Kraftwerk 1, 2, Ralf&Florian, Autobahn) ook wel erg tof, maar ik heb dan ook een ontzettend zwak voor zulke muziekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:19 schreef PimD het volgende:
Neuh, geen echte kenner. Heb Der Katalog in de kast staan, maar vind met name Radio-Aktivat tot en met Computer Welt echt de moeite.
Jaja, 'per ongeluk'. Voor de concerten in het Evoluon had je ook kaarten over. Je moet wel heel slordig zijn met bestellen hč?quote:Op maandag 19 januari 2015 07:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb gelukkig iets kunnen regelen met de extra kaart die ik per ongeluk had gekocht![]()
![]()
Ja, sterker nog: vanwege de tour is de webshop tijdelijk geslotenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:06 schreef k_man het volgende:
Qua merchandise zal het wel weer zijn wat op klingklang staat, veronderstel ik?
De interactie is subtiel ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:37 schreef k_man het volgende:
Vanavond dus niet eerst het album en daarna de andere nummers. Het was kriskras door elkaar. Moest ook wel, want anders hadden ze niet met Music Non Stop kunnen eindigen.
Geluid was heel erg goed, naar mijn idee nog beter dan in Eindhoven.
3D was minder geslaagd dan in Eindhoven, maar dat kan ook te maken hebben met waar ik stond. Zowel in Eindhoven als nu was dat recht voor het podium, maar in Eindhoven op ruime afstand en nu met m'n neus er bovenop. Wat ook wel weer wat heeft - dan krijg je veel meer mee van wat er op het podium gebeurt. De interactie onderling: een waarderende blik opzij, een glimlach, een duimpje omhoog. Vooral tijdens Pocket Calculator regelmatig van die waarderende blikken over en weer, mooi om te zien.
is dit cd en lp?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
Goed, vandaag toch nog maar even de buit binnen gehaald.
[ afbeelding ]
Dit, een poster, en kreeg er nog een blauwe linnen tas bij met het Autobahn logo er op.
Nee, alleen de 8 CD's. Er is naar mijn weten geen Katalog box van vinyl helaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:51 schreef Casiotone het volgende:
[..]
is dit cd en lp?
netjes de duitse versies zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |