Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...quote:Op vrijdag 12 september 2014 02:48 schreef k_man het volgende:
Zo. Kaartje voor de Mix is gekocht. Of ik nog een andere meepak (Tour de France?) weet ik nog niet. Ga ik eens een nachtje over slapen.
Zeker.quote:
Rond de 50 of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:43 schreef bronnen het volgende:
[..]
Veel liefhebbers voor The Mix aanwezig hier!
Wie, ik? Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...
Ja ik ook, toen was ik 16, maar kende ze al eerder, van Electric Cafequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Ik was 6 toen die uitkwam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Nog best snel gegaan!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
Inmiddels alle acht volledig uitverkocht.
Mijn gezelschap is (dan) 31, 32, 29, 30 en 34.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
[..]
Zeker.
Mijn gezelschap is 27quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn gezelschap is (dan) 31, 32, 29, 30 en 34.
Die is echt leuk inderdaadquote:Op zondag 14 september 2014 12:53 schreef k_man het volgende:
Dit is leuk! Heel veel beter dan je op basis van de titel zou verwachten.
voor TRANS EUROPE EXPRESS ookquote:Op zondag 14 september 2014 05:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
De laatste 4 shows zijn gewoon nog te koop
Dat zeg ik nou wel, maar ik kan er op internet niets over vinden. Luister eens naar de laatste 15 seconden van Man Next Door. Dat komt toch uit Metal on Metal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef k_man het volgende:
Morgen eerst maar eens naar Massive Attack - die hebben wel eens een Kraftwerk-sample gebruikt.
Nee das Led Zeppelin - When the levee breaks.. dezelfde drums als de rest van de track volgens mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou wel, maar ik kan er op internet niets over vinden. Luister eens naar de laatste 15 seconden van Man Next Door. Dat komt toch uit Metal on Metal?
quote:Kan ik de naam op een ticket laten wijzigen?
Dit is helaas niet mogelijk.
Wat, alwéér?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft iemand al ervaring met het overschrijven van de tickets?
Ik heb in de online-chaos van de voorverkoop per ongeluk 2 tickets voor 1 concert voor mijzelf gekocht....
Weet iemand een oplossing?
Awesome!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ze benne binnen!
Music Non Stop!
Ze zaten hier alledrie in losse enveloppen.quote:Heeft iemand kaarten voor meer dan één concert aangeschaft en zo ja, zaten die bij elkaar in de enveloppe?
Ik heb ook kaarten voor Computer World besteld en die heb ik nog niet binnen...
Dank! Dan gok ik op de post van morgen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zaten hier alledrie in losse enveloppen.
Fickbar Fett?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef nofxtbr het volgende:
net terug van Autobahn
was focking vet
Nee hoor, dat waren juist de beste plekken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Zag ik het nou goed dat het balkon gesloten was?
Waarom? En was dat eerste balkon?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, dat waren juist de beste plekken.
Ik denk dat je meer van de show meekreeg vanaf het balkon, zeker als je niet zo lang bent.quote:
Ik zag een foto waarop het leek dat de balkons leeg waren, maar je mag alleen niet ter hoogte van het podium op het balkon plaatsnemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, dat waren juist de beste plekken.
ging heel vlot eigenlijk, naast paradiso stond een soort container waar je je moest identificeren/kaartje laten zien en dan kreeg je een 3d-bril en een polsbandjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:52 schreef k_man het volgende:
Hoe ging het binnenkomen? Weer een hele tijd staan wachten, zoals bij het Evoluon? Identiteitscontrole?
Mooi zo. Dank je.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:28 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ging heel vlot eigenlijk, naast paradiso stond een soort container waar je je moest identificeren/kaartje laten zien en dan kreeg je een 3d-bril en een polsbandje
ik was er 19:45 en heb in geen enkele rij gestaan
In Eindhoven was het natuurlijk ook lang wachten omdat eerst de zaal leeg moest van de eerste ladingquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:52 schreef k_man het volgende:
Hoe ging het binnenkomen? Weer een hele tijd staan wachten, zoals bij het Evoluon? Identiteitscontrole?
Ik was er om half 7 en heb toen wel even in de rij gestaan, maar het ging supersnel en ik was zo binnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:28 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ging heel vlot eigenlijk, naast paradiso stond een soort container waar je je moest identificeren/kaartje laten zien en dan kreeg je een 3d-bril en een polsbandje
Ik heb geen rij gezien toen, ik was te laatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:52 schreef k_man het volgende:
Waarom doet Kraftwerk dit eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:28 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
nouja het lijkt me zodat de kaarten niet online met winst worden doorverkochtquote:
Zodat mensen gewoon de prijs betalen die het kost in plaats van dat schimmige tussenhandelaren uit winstbejag zo'n concert gijzelen.quote:
Voor 18:30 is er niks open.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:04 schreef Felixa het volgende:
Voor degenen die er vroeg waren; ging die omruilkassa ook om 18.30u open of al eerder?
Ah ok, wij zijn om 17u klaar met werken. Ik dacht misschien dan al de kaarten op te halen en dan te gaan eten. Dus eerst maar eten, dan kaarten halen.quote:
Ja, dat is wel slim, want in Paradiso kun je ook niks eten. Normaal gesproken kun je in de kelder een broodje halen, maar nu is ook de kelder ingenomen door Kraftwerk als extra kleedruimte.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ah ok, wij zijn om 17u klaar met werken. Ik dacht misschien dan al de kaarten op te halen en dan te gaan eten. Dus eerst maar eten, dan kaarten halen.
De WC's zijn toch hopelijk wel gewoon open beneden?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, want in Paradiso kun je ook niks eten. Normaal gesproken kun je in de kelder een broodje halen, maar nu is ook de kelder ingenomen door Kraftwerk als extra kleedruimte.
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
De WC's zijn toch hopelijk wel gewoon open beneden?
Toch wel met ledjes in de stropdas hoop ikquote:Op zondag 18 januari 2015 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond het wel grappig dat een aantal mensen daar rondliepen in rood overhemd en zwarte stropdas.
Ik heb geen ledjes gezien helaas. Ach, het idee was leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:33 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Toch wel met ledjes in de stropdas hoop ik
Correct. Ik vrees dat ik morgen eerder weg moet.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:40 schreef k_man het volgende:
In het kader van de treinreis terug; ze beginnen dus stipt om half negen en het duurt circa twee uur?
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
Grappig. Ik zag om mij heen vooral middelbare mannen die hun vrouw hadden meegesleurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
![]()
mss zit er nog iets tussenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
![]()
Nou, je hebt die mensen iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je bedoelt dat ik aan het bliepje de synthesizer kan herkennen: nee.
Ik zou mijzelf nooit echt een kenner noemen (ondanks dat ik redelijk gefascineerd door hun benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt kenner zijn van Kraftwerk?
(niet lullig bedoeld natuurlijk)
oh ik vind hun oude 'krautrock'-albums (Tone Float, Kraftwerk 1, 2, Ralf&Florian, Autobahn) ook wel erg tof, maar ik heb dan ook een ontzettend zwak voor zulke muziekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:19 schreef PimD het volgende:
Neuh, geen echte kenner. Heb Der Katalog in de kast staan, maar vind met name Radio-Aktivat tot en met Computer Welt echt de moeite.
Jaja, 'per ongeluk'. Voor de concerten in het Evoluon had je ook kaarten over. Je moet wel heel slordig zijn met bestellen hč?quote:Op maandag 19 januari 2015 07:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb gelukkig iets kunnen regelen met de extra kaart die ik per ongeluk had gekocht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |