Die is echt leuk inderdaadquote:Op zondag 14 september 2014 12:53 schreef k_man het volgende:
Dit is leuk! Heel veel beter dan je op basis van de titel zou verwachten.
voor TRANS EUROPE EXPRESS ookquote:Op zondag 14 september 2014 05:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
De laatste 4 shows zijn gewoon nog te koop
Dat zeg ik nou wel, maar ik kan er op internet niets over vinden. Luister eens naar de laatste 15 seconden van Man Next Door. Dat komt toch uit Metal on Metal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef k_man het volgende:
Morgen eerst maar eens naar Massive Attack - die hebben wel eens een Kraftwerk-sample gebruikt.
Nee das Led Zeppelin - When the levee breaks.. dezelfde drums als de rest van de track volgens mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou wel, maar ik kan er op internet niets over vinden. Luister eens naar de laatste 15 seconden van Man Next Door. Dat komt toch uit Metal on Metal?
quote:Kan ik de naam op een ticket laten wijzigen?
Dit is helaas niet mogelijk.
Wat, alwéér?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft iemand al ervaring met het overschrijven van de tickets?
Ik heb in de online-chaos van de voorverkoop per ongeluk 2 tickets voor 1 concert voor mijzelf gekocht....
Weet iemand een oplossing?
Awesome!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ze benne binnen!
Music Non Stop!
Ze zaten hier alledrie in losse enveloppen.quote:Heeft iemand kaarten voor meer dan één concert aangeschaft en zo ja, zaten die bij elkaar in de enveloppe?
Ik heb ook kaarten voor Computer World besteld en die heb ik nog niet binnen...
Dank! Dan gok ik op de post van morgen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zaten hier alledrie in losse enveloppen.
Fickbar Fett?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef nofxtbr het volgende:
net terug van Autobahn
was focking vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |