positiefquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:15 schreef Hallojo het volgende:
Ik kreeg eenals reactie op mijn laatste hosselpoging. Onder welke categorie valt dat?
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
0 positief
2 negatief
Nu durf ik niet meer te vragen
Weer zo'n Fokker die zijn neukertje reeds via Fok geregeld heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef GGMM het volgende:
Net gevraagd, ben nu aan het wachten op een antwoord...
Spannend.
Edit: het antwoord was zeer positief.
Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:23 schreef MsMessy het volgende:
Haha, gaat dit nog een reeks worden ook
Alsof jij dat niet doetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Weer zo'n Fokker die zijn neukertje reeds via Fok geregeld heeft.
Regelneukerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, want je vraagt het niet in DM
Wat burgerlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso niet met meisjes
Racistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik een meisje was?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Afgewezen door blondje, gvd Jezus Christus er nog aan toequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ksal jou es openmakenquote:
Jij bent zelf een banquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
banaanvraag = ook ban
[..]
Post hem dan ook gewoon met tags, poesje.
[ afbeelding ]
Je doet iets niet goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:33 schreef Waaghals het volgende:
ik heb al 100 afwijzingen.
dat is minder dan irl
Diequote:
Ja, dan zou ik je niet doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:28 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik een meisje was?
Is dit een negatieve of positieve reactie?quote:
Waarom stuur jij naar mannenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
0x ja
4x nee
wel opvallend dat ik van mannen uberhaupt geen reactie terug krijg
[img]http://i.imgur.com/svP5H97.png[img]quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
banaanvraag = ook ban
[..]
Post hem dan ook gewoon met tags, poesje.
[ afbeelding ]
Wat is je hosselstrategie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:33 schreef Waaghals het volgende:
ik heb al 100 afwijzingen.
dat is minder dan irl
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[img]http://i.imgur.com/svP5H97.png[img]
????
Negatief, kom vechtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dit een negatieve of positieve reactie?
Zo een die vlekken op je handen achterlaat die je er onder de kraan niet afkrijgt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor kleur viltstift?
Inb4 geel
Is goed, waar?quote:
stuur plaatje van mijn piemelquote:
hmm dat terwijl je best lekker bent, ik zal het ook eens proberenquote:
Te groot is ie nooitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
stuur plaatje van mijn piemel
denk dat ie te groot is
Waterproof noem je dat, eiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo een die vlekken op je handen achterlaat die je er onder de kraan niet afkrijgt.
Helemaal niet. Kan alle 2quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Watervast heet dat, kut. Waterproof is heel wat anders.![]()
ik snap er ook niet zoveel van.. doe je best in ieder geval!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm dat terwijl je best lekker bent, ik zal het ook eens proberen
Nee, waterproof is niet gewoon engels voor watervast. Watervast is namelijk waterfast in het engels en waterproof betekent waterresistent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Waterproof is toch gewoon engels voor watervast?
=> PMS.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef kristalhelder het volgende:
Nikonlover reageerde zeer onaardig
ze/hij heeft me gebloktquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, waterproof is niet gewoon engels voor watervast. Watervast is namelijk waterfast in het engels en waterproof betekent waterresistent.
ckr seropositief hahahaaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:43 schreef kristalhelder het volgende:
Dm mij, ik reageer positief, heb ik ook weer sex
neukeN/quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zeg altijd nee, dus dan weten jullie het
je houd je wel aan je woordquote:
Dat wordt neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Roburtt het volgende:
haha ik zeg telkens dat ik blondje een kut user vind maar ze zou me wel nog doen yesssssssssss
ik type boersquote:
quote:
quote:
DM's: resultatenonderzoekquote:
bijdehand hequote:
Staat erinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Graag foto's in mijn dm als je wil neuken
ik verwijs graag naar m'n foboquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Graag foto's in mijn dm als je wil neuken
Zijn mannen een ras?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Omdat ik anders gezeik krijg over racisme
Koploper der rassenquote:
een ultiem ras zou ik haast zeggenquote:
je vind het wel leuk dat ik je dmquote:
Yes dat is stap éénquote:
oude foto is beter geworden, en het is FOK!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je wat gespierder was, had ik me je willen trouwen. (Op fok dan)
Mierenneuker, nu hoeft het al niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
oude foto is beter geworden, en het is FOK!
In dat opzichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
een ultiem ras zou ik haast zeggen
Mensen die fok zeggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mierenneuker, nu hoeft het al niet meer
Als jij voor een foto zorgt dan zorg ik voor statistiekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:54 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Heeft iemand nog statistieken om te delen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:54 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Heeft iemand nog statistieken om te delen
zie foboquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Als jij voor een foto zorgt dan zorg ik voor statistieken
godverdomme je bent nog knap ook nu moet ik normaal gaan pratenquote:
en we beginnen bij jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal een foto posten, zodat we duidelijk weten aan wie we het überhaupt vragen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
godverdomme je bent nog knap ook nu moet ik normaal gaan praten
Wij zijn niet zo blij met dit soort heidense praktijken.quote:
Teleurstellend héquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Pics of je twijfel voldoet niet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]Nee. Ik denk wel dat jij ja zegt.
Sorry voor mijn arrogante houding
Wie probeert je te hosselen?quote:
Jaquote:
Dat houdt de spanning er een beetje in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
maar nu kan ik niet zeggen dat je niet knap genoeg bent
Kom ik dan dubbel in de statistieken terecht?quote:
hoe upload je het makkelijkste een foto ergensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, heren mogen beginnen.
Graag halfnaakt
Maakt niet uit, daar vinden we wel wat op. En anders maar niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom ik dan dubbel in de statistieken terecht?
doe maar niet, dan crasht fok.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoe upload je het makkelijkste een foto ergens
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, heren mogen beginnen.
Graag halfnaakt
haquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
doe maar niet, dan crasht fok.
Waar zit het ventiel?quote:
in je moeders uitgewoonde kutquote:
mooi dat je een kloon aanmaakt omdat je het niet op je goeie account durft te doen trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Even tellen hoor.....
0x Ja
4x Nee
1x Dubbel nee (dammit!)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
mooi dat je een kloon aanmaakt omdat je het niet op je goeie account durft te doen trouwens
Weet je het inmiddels alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoe upload je het makkelijkste een foto ergens
wat trek je terug? je bent toch een vrouw?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
oh wel dus
ik trek hem bij deze terug, wil eerst pics zien
mn aanvraag, slimmerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:06 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
wat trek je terug? je bent toch een vrouw?
Ja anders zou hij er niet staan jezus :squote:
was jij datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Verdomd, zelfs mn massa DM faalt
Mijn DMs zijn nog redelijk succesvol en dat terwijl ik hommo ben!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Verdomd, zelfs mn massa DM faalt
hahahaha hommolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Mijn DMs zijn nog redelijk succesvol en dat terwijl ik hommo ben!
doe maar niet slecht voor je zelfvertrouwenquote:
Meerendeel ziet of kent je niet, dus hoe kan het je zelfvertrouwen ooit verhogenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
doe maar niet slecht voor je zelfvertrouwen
ja ik kijk altijd even foto's voordat ik ja zeg maar soms zou ik mn hond er nog van af trappen dus dan zeg ik neequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Meerendeel ziet of kent je niet, dus hoe kan het je zelfvertrouwen ooit verhogen
Jezus christus het is FOK!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
1x Ja
4x Nee
1x Dubbel nee
1x Buiten Fok! om (telt dat?)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
1x Ja
4x Nee
1x Dubbel nee
1x Buiten Fok! om (telt dat?)
Fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fokquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jezus christus het is FOK!
Leer het nou eens kut zooi
een dwangneurose is geen autismequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok
Speelt jouw autisme al op?
ik miste je al trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok
Speelt jouw autisme al op?
FOK!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik geloof niet dat een Fok! vrouw iets voor mij is![]()
![]()
Wij vinden jou ook kutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik geloof niet dat een Fok! vrouw iets voor mij is![]()
![]()
hihi, had ik even gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja anders zou hij er niet staan jezus :s
Dus toch..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Mijn DMs zijn nog redelijk succesvol en dat terwijl ik hommo ben!
iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God, hier posten was dus een slecht idee.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wacht wel op antwoordquote:
Not in a million yearsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
CarbonC bij deze mijn antwoord: NEEN
Vermakelijk einde van de werkdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Joh...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb jij die aandacht heul niet nodig..... (itt aantal anderen hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vermakelijk einde van de werkdag![]()
Ik wacht nog op pics van je, tot die tijd neem ik dit niet serieus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die aandacht heul niet nodig..... (itt aantal anderen hier)
Heel je ego naar de knoppenquote:
kom maar naar breda zien we elkaar daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik wacht nog op pics van je, tot die tijd neem ik dit niet serieus.
heb al plannen, wacht op picsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
kom maar naar breda zien we elkaar daar
ik ben de stad in :w vrijdagmiddagborrel
staat nu nog positief, ik ga geen dm's meer versturen omdat mij dan mogelijk een negatief ratio bezorgtquote:
no homo?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
heb al plannen, wacht op pics
verschillende vakken: m-v, v-v, m-m, v-v-m, m-m-v, het maakt me niet uit als er maar een gat in zit etc.quote:
Liever kwaliteit ipv kwantiteit om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
speedfucking, net als speeddating
het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liever kwaliteit ipv kwantiteit om eerlijk te zijn
So there is a number!quote:
Beg to differ, echt eventjes 30 seconden seks zijn niet bepaald een voldoening. Misschien wel een goed voorproefje in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:36 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
ja maar dan weet je wel met wie je naar huis gaat aan het eind van de avond om het af te makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beg to differ, echt eventjes 30 seconden seks zijn niet bepaald een voldoening. Misschien wel een goed voorproefje in sommige gevallen.
Oké ik geef het het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:38 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
ja maar dan weet je wel met wie je naar huis gaat aan het eind van de avond om het af te maken
Sausagefest 2013.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat er dan 30 mannelijke Fok!kers samen staan te smachten met hun 30 cm?
Geen 35cm hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat er dan 30 mannelijke Fok!kers samen staan te smachten met hun 30 cm?
wil je mijn foto aub niet meer jattenquote:
Kom je vanzelf achter als je naar de neukmeet komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Ik ken de statistieken nog niet helemaal.
Als je ja zegt laat ik het zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Heb je trouwens je tieten al gepost? Dat hoort als je nieuw bent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De mijne zijn niet erg bijzonder sinds ik een kind heb gekregen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je trouwens je tieten al gepost? Dat hoort als je nieuw bent.
Daar denkt je kind anders overquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:44 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De mijne zijn niet erg bijzonder sinds ik een kind heb gekregen.
Dat geeft niks! Post ze maar gewoon hier in dit topic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:44 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat beoordelen we zelf wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:44 schreef Vijzel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk jij... die weet echt niet (meer) wat ie er mee moet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Daar denkt je kind anders over
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat beoordelen we zelf wel.MILF! MILF! MILF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn antwoord op je DM-vraag graag veranderen in NEE!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef CarbonC het volgende:
Hierbij "mijn" tieten trouwens:
[ afbeelding ]
Geil gordeltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
aan je gezwollen tieten te zien ben je zwangerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Telt niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
Anyway, heren, ik ga zo mijn man maar eens de vraag stellen - gaat alleen niet via DM want hij is geen Fok!er...
de accesoires maken de man hequote:
Dan heeft jouw man ook geen 35 cmquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
Anyway, heren, ik ga zo mijn man maar eens de vraag stellen - gaat alleen niet via DM want hij is geen Fok!er...
Dat lijkt mij ook een beetje teveel van het goede, dus dat hindert niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef Dressers het volgende:
[..]
Dan heeft jouw man ook geen 35 cm
Niet neuken met iemand van Fok! Gemiste kans meidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
Ja hallo, je zegt net nog 'nee' tegen mij! Kak... ban?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet neuken met iemand van Fok! Gemiste kans meid![]()
Zegt er ook een wat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet neuken met iemand van Fok! Gemiste kans meid![]()
Ms. Messy speelt hard-to-get.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Ja hallo, je zegt net nog 'nee' tegen mij! Kak... ban?
Ik neuk al met iemand anders van Fok!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Zou wel moeten he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Tja, dat is wel de gemiddelde lengte op Fok!. De dames zouden dit moeten kunnen handelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een beetje teveel van het goede, dus dat hindert niet.
Sinds wanneer sluit het een het ander uit??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik neuk al met iemand anders van Fok!Je was gewoon te laat.
Niet, maar heb ik ergens tegen jou glashard nee gezegd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit het een het ander uit??
Ja maar dan hoef je tegen mij toch geen nee te zeggen. Ik zeg toch ook geen nee tegen jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik neuk al met iemand anders van Fok!Je was gewoon te laat.
DM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet, maar heb ik ergens tegen jou glashard nee gezegd?
Nee, das niet waar want dit topic overrulet het met specifieke regelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Er bestaat een topic over dit topic!
KLB / Niet lastig gevallen worden op Fok!
Je bent mij te anoniemquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je tegen mij toch geen nee te zeggen. Ik zeg toch ook geen nee tegen jou
Nee, gaat alleen maar over mensen die sexuele DM's naar haar sturen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Er bestaat een topic over dit topic!
KLB / Niet lastig gevallen worden op Fok!
Ja, naar aanleiding van dit topic dus. De ts van dat topic is trouwens een manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:04 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, gaat alleen maar over mensen die sexuele DM's naar haar sturen.
Ik heb nu ook net gestuurd
Watmaakt dat uit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja, naar aanleiding van dit topic dus. De ts van dat topic is trouwens een man
dan gaat dat topic toch over de (ontbrekende) resultaten van dit topic?quote:
Was ik al klein beetje mee bezigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dan gaat dat topic toch over de (ontbrekende) resultaten van dit topic?
Ik zou zeggen: belaag de users in dat topiek met DMs..
Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:22 schreef Blondje_93 het volgende:
haha. mijn noodkreet heeft wel geholpen
Fixed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, jij vind mij een kutuser met een kut
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |