Much betterquote:
de jeugd haat onsquote:
Eigenlijk speel jij valsquote:
Ja op je modjes manier. Telt nietquote:
Maar ik ben pas 23quote:
Begon vanmorgen door een trein die stuk ging. Trein uitval, maar gelukkig niet de mijne. Vervolgens ALLE treinen die richting Utrecht Centraal moeten/daar vandaan komen (richting zwolle) vertraging en het is nu 4 uur later nog niet ingehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat mist
En Ns he ... nooit snel.
Het was precies op dezelfde tijdstipquote:
Typisch NSquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Begon vanmorgen door een trein die stuk ging. Trein uitval, maar gelukkig niet de mijne. Vervolgens ALLE treinen die richting Utrecht Centraal moeten/daar vandaan komen vertraging en het is nu 4 uur later nog niet ingehaald
is hier tegenwoordig ook al oud hequote:
Weet er alles van ik zit ook in de trein naar utrecht elke ochtendquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Begon vanmorgen door een trein die stuk ging. Trein uitval, maar gelukkig niet de mijne. Vervolgens ALLE treinen die richting Utrecht Centraal moeten/daar vandaan komen (richting zwolle) vertraging en het is nu 4 uur later nog niet ingehaald
Ja, maar je had post 301.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik postte heul niet door slotje heen, ik had dezelfde tijd als die van VA
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hier tegenwoordig ook al oud he
Whatevah.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar je had post 301.
Dus je postte door het slotje heen.
Maar tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het was precies op dezelfde tijdstip
OMG NODIGquote:
Talk to tha hand etc etcquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hier tegenwoordig ook al oud he
sad but true.quote:
Ik heb gewoon gelijk.quote:
In NB was dat ook en toen was er geen mod.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar tochDie van iedereen anders zou niet gepost zijn
![]()
sorryquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sad but true.
*het is allemaal de schuld van de rabobankjng
Het is allemaal de schuld van JNGquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sad but true.
*het is allemaal de schuld van de rabobankjng
quote:
Maar vooruitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In NB was dat ook en toen was er geen mod.
JNGquote:
nb?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee vanmorgen was het mooiste:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef nodig het volgende:
Of gewoon elke 5 minuten omroepen dat de trein over enkele minuten vertrekt
Vervolgens een half uur moeten wachten..
De eerste 2 dagen ja.quote:
Nachtbaggerquote:
Ja hoor prima en met jou? Lang niet gezien, manquote:
quote:
fixedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Post van VA deleten, opgelossssst SLOTJUH!
Ik ben aan het SOG'enquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is iedereen vrij op de vrijdag tegenwoordig ofzo
Stormlooptopic dit
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toequote:
Say what now?quote:
Bitterlemon checkt z'n sherlock minimaal vijf keer per dag.quote:
Wat is NB?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee vanmorgen was het mooiste:
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over enkele minuten"
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over ongeveer 5 minuten"
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over een kwartier"
Go fuck yourself
Essquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toe
DJ VAquote:
Niet om het uur checkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon checkt z'n sherlock minimaal vijf keer per dag.
quote:
Nu FOK!kenquote:
Okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toe
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien doet 'ie dat wel..quote:
quote:
Ik sherlock nooit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je blijft met je bek van me afquote:
Xeorquote:
wow, dat verslaat mijn ochtend wel. Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Die van mij viel eerst uit, 5 minuten later ging die wel weer en bleef die maar vertraagd met zijn enkele minutenNa daar al 25 minuten ook nog eens op een station ontiegelijk lang wachten omdat daar al die '''gestrande'' reizigers zaten. Daarna wachten voor een open brug en de overstap gemist
Ik ook niet.quote:
quote:
Goeeedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor prima en met jou? Lang niet gezien, man
Vakansiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is iedereen vrij op de vrijdag tegenwoordig ofzo
Stormlooptopic dit
Ik af en toe als ik een tijdje niet ben geweest hierquote:
Totoquote:
Ok.quote:
Waar was je?quote:
nodigquote:
Wat is dezen?quote:
Mexicanobakkerquote:
Haai sgtquote:
De trein die ik nodig had, kwam dood leuk op het middelste spoor voor bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Die van mij viel eerst uit, 5 minuten later ging die wel weer en bleef die maar vertraagd met zijn enkele minutenNa daar al 25 minuten ook nog eens op een station ontiegelijk lang wachten omdat daar al die '''gestrande'' reizigers zaten. Daarna wachten voor een open brug en de overstap gemist
Ik kom net uit de lesautoquote:
Hoe ging het?quote:
quote:
En kun je al een beetje rijden? :pquote:
Dit is mijn eerste dag van de vakantie, mjaquote:
Prima, lekker op de autoweg toeren enzoquote:
Dafuqe is herlockquote:
Jaa met jou?quote:
Schumacher is dr niks bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En kun je al een beetje rijden? :p
sherlock.quote:
Het kloterigste was nog wel dat mijn 9292 een bus aangaf waar ik heen ben gelopen en waarschijnlijk aan de verkeerde kant ben gaan staan ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, dat verslaat mijn ochtend wel. Ik heb medelijden
Altijd in de grindbak.quote:
Denk je?quote:
Waarom zou ik het doen?quote:
FOK!kenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, lekker op de autoweg toeren enzo
Slapenquote:
Uhuh..quote:
Slapenquote:
Kimi Raikkonen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd in de grindbak.
Een soort Jos Verstappen.
Ze moesten gewoon even op gang komen johquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je?Is het effect nu een beetje vertraagd?
Of ze durfden niet direct toe te gevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon even op gang komen joh
Filequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Het kloterigste was nog wel dat mijn 9292 een bus aangaf waar ik heen ben gelopen en waarschijnlijk aan de verkeerde kant ben gaan staan ofzoDaarna met een andere bus terug naar station en echt nog net mijn bus gehaald
Die buschauffeur ook zo van ja ik weet niet of we dat nog gaan halen er staat file
Da's tenminste een baas.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
De trein die ik nodig had, kwam dood leuk op het middelste spoor voor bij
Stapt ook zo handig in...
Toen maar de volgende gepakt.
Ja maar... je bent ook zo verleidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ze durfden niet direct toe te geven
Awhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef nodig het volgende:
[..]
De planning was om deze week fulltime voor school bezig te gaan![]()
Niet echt gelukt![]()
Dat WAS het goede leven jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de middelbare kan je alles nog flikken ja
WUTquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste dag van de vakantie, mjaNog 2 weken te gaan
KONJOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
File
Drukte
Ik neem standaard al een trein eerder
Dit heel vaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
File
Drukte
de tweede week geen les omdat leraren dan dingen doen. Anyway, NAISquote:
Coño*quote:
Welnee, gewoon gezelligquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Best wel hé, lastig bij te houden zo.
Congo?quote:
Ik kan het niet zo bijhoudenquote:
quote:
Hier is het vanaf 7.45 zo druk bij de bussenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit heel vaak.
Als ik moet overstappen op Hengelo-station loopt het vaak mis
Ah, dan heb jij mijn slaap gehadquote:
Fuck bussenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 7.45 zo druk bij de bussen
Shanghai is er niks bij
Ik moest ook even m'n tempo opvoeren, maar nu zit ik serieus weer te wachten tot er iemand postquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo bijhouden
Ik neem soms ook een trein later bij kutvakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
File
Drukte
quote:
Vandaag zal een FOK!-heavy dag worden voor me ben ik bangquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens moet ik mijn dagcijfers in ere houden.Gisteren P1.
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, dan heb jij mijn slaap gehad
wtfquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de tweede week geen les omdat leraren dan dingen doen. Anyway, NAIS
Oh dat maakt hier niks uit. Dan zou ik 4 lessen later moeten nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik neem soms ook een trein later bij kutvakkenScheelt weer met mijn overstap
Miniempjequote:
Goed idee, ik ga vanmiddag verse champignonsoep makenquote:
De trein van 8 uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 7.45 zo druk bij de bussen
Shanghai is er niks bij
Ik was een beetje rustig de afgelopen dagenquote:
Toch een eervolle 4e plekquote:
Mag ik ook een hapjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga vanmiddag verse champignonsoep maken
Mag ik ook een bordjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga vanmiddag verse champignonsoep maken
Ja ik begon je al te missen eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een beetje rustig de afgelopen dagen![]()
Volgens mij is deze SC wel een van de actiefste op het moment?quote:
Is goedquote:
Het begin station van mijn trein is hier 50 min vandaan. Utrecht Centraal it is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef nodig het volgende:
[..]
De trein van 8 uur![]()
Dan moet je echt blij wezen dat je op het begintstation instapt anders kan je gegarandeerd gaan staan
ok.quote:
Nietusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
Maar no worries, ik haal je wel weer in hoor Xeor
Okequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik begon je al te missen eigenlijk
[..]
Volgens mij is deze SC wel een van de actiefste op het moment?
Denk dat het kutter is voor de mensen die er daar uit moesten, want hij stopte mooi nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Dat is echt mooi kut als je trein langs je station rijd
Maar vandaag ben ik er weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik begon je al te missen eigenlijk
[..]
Volgens mij is deze SC wel een van de actiefste op het moment?
Oehh lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is goedIk ga er spekjes door heen doen
Net zoals je de vorige keer zei van niet zekerquote:
Ik heb al veel te veel gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat maakt hier niks uit. Dan zou ik 4 lessen later moeten nemen
Ik heb nog geen minuut gemist en ik ga dat zo houden dit jaar
Ik lag dus echt naast hem dus durfde niet te slapenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
MiniempjeIn zijn dromen lag ik naast hem te slapen
![]()
Dat ik het een nuttig grafiekje vind.quote:
Klopt, KLB ook niet zo heel erg meer laatste tijd geloof ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze, KLB en NWS zijn vrij actief zover ik weet.
Uhuh, maar niet te lang zodat ze niet helemaal kneiterhard zijnquote:
Ja klopt hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals je de vorige keer zei van niet zeker
onbewust de trein te laat gepakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel gemist![]()
3x verslapen
Paar keer trein bewust te laat gepakt
Paar keer trein onbewust te laat gepakt![]()
![]()
Na de 3e keer verslapen ben ik maar eens 2 wekkers gaan zetten
Jij lag vannacht naast miniempje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag dus echt naast hem dus durfde niet te slapen
Dan moet er maar iemand met zijn auto komen ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het begin station van mijn trein is hier 50 min vandaan. Utrecht Centraal it is.
Dit wordt een grote ramp deze winter
Nee snap ik, gewoon dat ze een beetje zacht en sappig wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, maar niet te lang zodat ze niet helemaal kneiterhard zijn![]()
quote:
hallonquote:
Ik heb zometeen een beef burgerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik nu zin aan een pizza hawaii
Maak me wel een tosti hawaii
We shall seequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt hahamaar deze keer gaat het me lukken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij lag vannacht naast miniempje?
Met geluk kan je dan het volgende station eruit en de sprinter die tegenovergesteld rijd gelijk inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat het kutter is voor de mensen die er daar uit moesten, want hij stopte mooi niet
Uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee snap ik, gewoon dat ze een beetje zacht en sappig worden
En verder, want dat verteld ie niet hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
MiniempjeIn zijn dromen lag ik naast hem te slapen
![]()
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet er maar iemand met zijn auto komen ofzo
BAM TOPIC KILLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er even weg van. Drukke SC's zijn niets voor mij.
Dat zeg je toch?quote:
Bby noquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat durft ie niet denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En verder, want dat verteld ie niet he
Geen ideequote:
Achja, verkeerd gerekend. Ik denk trein van 11 uur en dan ga ik de bustijd erbij berekenen om mijn wekker te zetten. Moest dus trein van half 11 zijnquote:
Jij wel danquote:
Ja volgens mij eens per kwartaal niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeMeestal 3 maanden à 6 maanden later ofzo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt welquote:
Sorry schatquote:
quote:
Dat is omquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopen
Heuj, het was niet mijn droomquote:
hahaha, ik mis nooit mijn bus want ze rijden in de ochtend hier om de minuut naar mijn schoolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja, verkeerd gerekend. Ik denk trein van 11 uur en dan ga ik de bustijd erbij berekenen om mijn wekker te zetten. Moest dus trein van half 11 zijn
Ook al 1x de bus gemist trouwens![]()
Zit je rustig op je fietsje zie je hem in de verte wegrijden
Brb ff huilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry schatDat kan mijn snel afgeleide brein niet aan
Scheelt wel eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja volgens mij eens per kwartaal niet?
waar loop je dan stage?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopen
quote:
Waatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik mis nooit mijn bus want ze rijden in de ochtend hier om de minuut naar mijn school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan dat hardcore liedj0nquote:
was grapjequote:
April, moet dus nog zoekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar loop je dan stage?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
Doei NodigJa heuj, ik zwaaide ook naar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neej, ik had vannacht opeens weer eens bloed op de plek van m'n oude operatiewond (of ie weer openligt kan ik niet zien) dus ik had het helemaal gehad en heb echt bijna een vlucht terug naar NL geboektquote:
Doei NodigJaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan moet je even wat gaan doen en daarna weer gaan liggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was grapje
Was gewoon een traditionele nacht plafondstaren
True truequote:
have you ever been mellowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat hardcore liedj0n
goeie kans dat je het dan prima kan gebruiken danquote:
Het ging even te snel voor je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
True true, had ik even niet bij stil gestaan.
Doei NodigWat een eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daaag![]()
Maar eens proberen. Gedachten even ergens anders naartoequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je even wat gaan doen en daarna weer gaan liggen
quote:
quote:
Nee dat niet eens, maar ben ook nog semi aan het werk etc...quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar eens proberen. Gedachten even ergens anders naartoe
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, maar ben ook nog semi aan het werk etc...
Maar zo pauze![]()
Wie?quote:
Het is vooral mijn harses die een goede klap kan gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEven je lichaam resetten zeg maar
quote:
Ik moet morgen ook werkenquote:
Je harses hoort ook bij je lichaamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vooral mijn harses die een goede klap kan gebruiken
Tijd niet meer gezien hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |