Ik ben aan het SOG'enquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is iedereen vrij op de vrijdag tegenwoordig ofzo
Stormlooptopic dit
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toequote:
Say what now?quote:
Bitterlemon checkt z'n sherlock minimaal vijf keer per dag.quote:
Wat is NB?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In NB was dat ook en toen was er geen mod.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee vanmorgen was het mooiste:
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over enkele minuten"
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over ongeveer 5 minuten"
"Dames en heren, de sprinter richting Zwolle van 7.08 vertrekt over een kwartier"
Go fuck yourself
Essquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toe
DJ VAquote:
Niet om het uur checkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon checkt z'n sherlock minimaal vijf keer per dag.
quote:
Nu FOK!kenquote:
Okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon betrapt, geef het nou maar toe
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien doet 'ie dat wel..quote:
quote:
Ik sherlock nooit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je blijft met je bek van me afquote:
Xeorquote:
wow, dat verslaat mijn ochtend wel. Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Die van mij viel eerst uit, 5 minuten later ging die wel weer en bleef die maar vertraagd met zijn enkele minutenNa daar al 25 minuten ook nog eens op een station ontiegelijk lang wachten omdat daar al die '''gestrande'' reizigers zaten. Daarna wachten voor een open brug en de overstap gemist
Ik ook niet.quote:
quote:
Goeeedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor prima en met jou? Lang niet gezien, man
Vakansiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is iedereen vrij op de vrijdag tegenwoordig ofzo
Stormlooptopic dit
Ik af en toe als ik een tijdje niet ben geweest hierquote:
Totoquote:
Ok.quote:
Waar was je?quote:
nodigquote:
Wat is dezen?quote:
Mexicanobakkerquote:
Haai sgtquote:
De trein die ik nodig had, kwam dood leuk op het middelste spoor voor bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Die van mij viel eerst uit, 5 minuten later ging die wel weer en bleef die maar vertraagd met zijn enkele minutenNa daar al 25 minuten ook nog eens op een station ontiegelijk lang wachten omdat daar al die '''gestrande'' reizigers zaten. Daarna wachten voor een open brug en de overstap gemist
Ik kom net uit de lesautoquote:
Hoe ging het?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |