Ik moest ze nog kopen vandaag zelfsquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef On het volgende:
Ik ben die van mij nu aan het branden. Een cd'tje branden. Hallo Middeleeuwen.
Hopen dat ie erdoor heen pastquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:29 schreef belsen het volgende:
Die van mij ligt veilig in de buik van de rode vriend van de posterijen.
Overigens hebben ze hier de gleuven al versmald, in verband met vuurwerk. Wees dus niet verbaasd als je morgen je cd niet meer lekker door de bus krijgt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hopen dat ie erdoor heen past
Mp3gain dowloadenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Gehenna het volgende:
hmm in iTunes kun je per nummer het volume niveau handmatig instellen
en als je die nummers dan weer op een cd brand blijft er niets over van die instelling![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef kciR het volgende:
[..]
Mp3gain dowloaden
Overschrijft wel het originele bestand, dus zorg dat je een kopie hebt..
heb je de cd teruggeluisterd, kan zijn dat hij het bijna helemaal doet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef Darkestrah het volgende:
Zojuist mijn voorraadje van 8 lege cd's er doorheen gebrand (hihi, gebrand). Het werkt tot 99% en geeft dan een foutmelding.![]()
Ik ga even een oplossing bedenken, anders zal het wel een stom briefje met een linkje naar het bestand worden..
als je een cd brand kan je de instelling alle nummers normaliseren gebruiken. Dan zijn ze vaak wel behoorlijk gelijk qua volume.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Gehenna het volgende:
hmm in iTunes kun je per nummer het volume niveau handmatig instellen
en als je die nummers dan weer op een cd brand blijft er niets over van die instelling![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de cd verder niet ingepakt trouwens, gewoon die cd in een envelop gepropt zonder briefje of iets. Helemaal niet over nagedacht dat inpakken wel leuk was geweest![]()
Heb hem in mijn Playstation gestopt (ik heb, buiten mijn eigen laptop die ik hierop dus niet vertrouw, geen cd-speler op mijn kamer.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:59 schreef AgeEll het volgende:
[..]
heb je de cd teruggeluisterd, kan zijn dat hij het bijna helemaal doet.
mooi groen is niet lelijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef brooklyndodger het volgende:
Wat is mijn pakje mooi groen. Is dit een subtiele verwijzing naar mijn newbie status op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |