Dat komt om 18uquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef editoor het volgende:
[..]
23:00 Nederlandse tijd?
Kun je dan ook gaan beleggen? Wanneer komt dat eens online?
Gewoon naar het skatepark op Vespucci beachquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Misssschien, ook beetje skaten tockk
Helaasch geen skateboards in GTA Vquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon naar het skatepark op Vespucci beach
Wat zal ik genieten van de races volgende week #nietkwaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Mensen met vakantie![]()
Keihard tentamen week volgende week
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat zal ik genieten van de races volgende week #nietkwaat
Waarom is dat teken omgekeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn trots
Is automatischquote:
Via die iFruit appquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe krijg je je eigen naam op de plate?
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe krijg je je eigen naam op de plate?
Ik heb het op de iPad gedaan maar zie het alleen in de single player terugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gedaan maar zie het alleen in de single player terug
Nee? Kan dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?
Je moet volgens mij eerst via die app even bij je online character een order plaatsen. Vanaf dan is je private plate beschikbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?
Ook voor online?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.
Bij mijn race? Deed niks.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Duuc-nl het volgende:
Gekicked tijdens een race, echt![]()
![]()
#KWAAT
Jongeeee, koop een Hexerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat vinden jullie de beste auto om te kopen? Ook qua upgrade mogelijkheden enz?
Nou ja, geld speelt geen rol. Het gaat er om dat ik weet waarvoor ik spaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef Sterrezaat het volgende:
Tja, blijft toch lastig. Is zoveel keus en het ligt er uiteraard aan wat je te besteden hebt!
Ik ga iig de entity halenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nou ja, geld speelt geen rol. Het gaat er om dat ik weet waarvoor ik spaar
Entity is nog goedkoper ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:56 schreef Sterrezaat het volgende:
Entity vind ik ook mooier dan de adder. Als geld verder toch geen probleem is dan wist ik t wel ;-)
Yus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef exile79 het volgende:
Zijn hier ook mensen met een Sony ps3 7.1 headset? Krijg dat ding niet aan de praat.
Je sleept nu toch 12k binnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:56 schreef PicoMMP het volgende:
Heb nu niet veel geld, maar voordat ik weer een miskoop doe
Ik haat motor racesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Yep. Altijd lekker racen met 7 man en dan eerste worden.
En jij tweede. FOK! represent.
Ik krijg hem niet eens aan...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:56 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Yus.
Ik had gister ook wat problemen dat men me niet verstond.
NEEEEEEEEEEEEEEEE je gaat hem niet chrome maken #KWAATquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef kensei het volgende:
Ik heb voor de enitity gekozen vooral om de superieure wegligging en acceleratie. (Vind hem wel lelijker dan de adder) Met performance upgrades trekt hij nu zo belachelijk snel op en hij rijd zo heerlijk
Nu nog even 2 races winnen voor chrome
Oneerlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk als custom aanstaan, maar die stond uit
Twijfel nog hij is nu zwart en dan valt dat lelijke dak/vooruit systeem niet zo op. Zo maar is kijken hoe dat met chrome isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE je gaat hem niet chrome maken #KWAAT
Dan ga ik ook voor de entity. Jij bent de kenner.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef kensei het volgende:
Ik heb voor de enitity gekozen vooral om de superieure wegligging en acceleratie. (Vind hem wel lelijker dan de adder) Met performance upgrades trekt hij nu zo belachelijk snel op en hij rijd zo heerlijk
Nu nog even 2 races winnen voor chrome
Weer FOKF representquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan ga ik ook voor de entity. Jij bent de kenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |