Dat komt om 18uquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef editoor het volgende:
[..]
23:00 Nederlandse tijd?
Kun je dan ook gaan beleggen? Wanneer komt dat eens online?
Gewoon naar het skatepark op Vespucci beachquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Misssschien, ook beetje skaten tockk
Helaasch geen skateboards in GTA Vquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon naar het skatepark op Vespucci beach
Wat zal ik genieten van de races volgende week #nietkwaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Mensen met vakantie![]()
Keihard tentamen week volgende week
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat zal ik genieten van de races volgende week #nietkwaat
Waarom is dat teken omgekeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn trots
Is automatischquote:
Via die iFruit appquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe krijg je je eigen naam op de plate?
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe krijg je je eigen naam op de plate?
Ik heb het op de iPad gedaan maar zie het alleen in de single player terugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gedaan maar zie het alleen in de single player terug
Nee? Kan dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?
Je moet volgens mij eerst via die app even bij je online character een order plaatsen. Vanaf dan is je private plate beschikbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Al bij ls customs je plate veranderd naar je eigen plate?
Ook voor online?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Met een Iphone can je middels de app jouw nummerplaat wijzigen.
Bij mijn race? Deed niks.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Duuc-nl het volgende:
Gekicked tijdens een race, echt![]()
![]()
#KWAAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |