Clues Forum heeft niks te maken met 911 (half) Truth.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dan vereist het dat je ook actie onderneemt. Dat doen 9/11-truthers alleen niet. Het hele 9/11-complotdenken is er juist op gericht om maar niet daadwerkelijk in actie te hoeven komen, zoals ik in het vorige topic al heb gepost:
BNW / 9/11 #76: Say "yay" to the "nay"!
Truthers zien 9/11-complotterij als een achtbaanritje of het kijken van een enge film, een goedkope manier om een thrill te ervaren zonder de consequenties. Het is een spel, een vrij smerig spel zelfs als het op vicsims aankomt.
Ook het cluesforum is één grote circlejerk die nog nooit iets bereikt hebben, en dat ook nooit zullen doen. Het zijn lafaards die zich beter willen voordoen dan ze zijn, zonder daarvoor werkelijk moeite voor te doen of iets op het spel te zetten. Ik bedoel, wat heb jij nu eigenlijk daadwerkelijk op het spel gezet in je queeste naar De WaarheidTM omtrent 9/11? Beetje veilig vanachter je toetsenbord je geestelijk afrukken. Bah.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Clues Forum heeft niks te maken met 911 (half) Truth.
911 truth is disinfo.
dus je heb gelijk.
Nep. Om de kudde schapen koest te houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
http://frontpagemag.com/2(...)for-answers-for-911/
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.oilempire.us/911families.html
het zou wel helpen als ze dat soort sites leesbaarder zouden maken![]()
Betekent dit nu dat de inval in Irak ook een hoax was? Geen kisten = geen slachtoffers mensen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk. Er passen nooit duizenden slachtoffers in die ene kist.
Nice try maar niet echt goed genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
http://patriotsquestion911.com/survivors.html
Klinkt 'n beetje hippy-dippy.,maar...dat doe ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je, veel mensen zijn gewoon positief ingesteld: http://www.pbs.org/newsho(...)1/letters_09-11.html![]()
Kijken naar de toekomst, in plaats van naar het verleden, en als al kijkend naar het verleden, vooral kijken naar de mooie dingen. Mooi vind ik dat altijd, in de mensheid.
Je hebt niet eens in de gaten dat je wel een angstig, bozig, wantrouwend slachtoffer bent van het paranoïde doemdenken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:
Klinkt 'n beetje hippy-dippy.,maar...dat doe ik.
En ik ben niet bang van de duistere kant van het mens.
En ik wordt ook geen slachtoffer van de bangmakerij dat is aan de gang in t wereld.
Ik ken mezelf heel goed dankje - en jij weet er niks van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt niet eens in de gaten dat je wel een angstig, bozig, wantrouwend slachtoffer bent van het paranoïde doemdenken.
Maar dan met zo'n naargeestig doemdenkgezelschap, constant achteromkijkend, bang voor de boze machten en krachten. Brrr.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis bier, Cc.! Dat zou ik me toch geen twee keer laten zeggen!
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn hier veel mensen die beseffen (en accepteren?) dat we niet alles weten en dat er vast meer achter zit dan de regering en media ons laten weten. Waar velen hier, echter, de grens trekken, is het beweren dat de gehele aanval op 9/11 bestond uit CGI én er geen doden zijn gevallen en deze mensen allemaal verzonnen al dan niet omgekocht zijn een nieuw leven te beginnen elders.
Deze discussie eindigt nooit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Duidelijk.
Wat mij enigszins verbaast is de tunnelvisie. Alles wat door deze tunnel past is zeer aannemelijk, en is het in eerste instantie niet aannemelijk vervorm ik het zodanig dat het wél door de tunnel past of ik weiger de toegang tot de tunnel. Tot op zekere hoogte doet iedereen dit uiteraard, gewoon een kwestie van perceptie e.d., maar vaak neemt het wel erg drastische vormen aan bij sommige mensen. Mja, overtuig zo iemand maar eens. Daarom duurt de discussie zo godvergeten lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |